Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dvě předchozí objednávky dorazily v pořádku do dvou až tří dnů na tu poslední čekám už týden. Zboží odesláno až třetí den a na doručení Zásilkovnou stále čekám kvůli přesměrování zásilky.

    Reakce obchodu Svět dekorací

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vzniklá situace a prověřujeme u dopravců kde nastala chyba.
    Vypadá že balík ztratili ale nevíme zatím přesně.
    Pracujeme na zjištění a poté vás budeme kontaktovat.
    Děkujeme za pochopí a ještě jednou se za dopravce omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vytvořena 17.11., dnes je 24.11., objednávka nebyla ještě ani odeslaná, obchod neposlal ani žádnou informaci, objednávku jsem tedy stornovala

    Reakce obchodu Svět dekorací

    Dobrý den, 18.11 ráno jsme Vám obratem volali a psali, že bohužel tento difuzér je u výrobce nedostupný a aktuálně nebude. Bohužel od Vás nemáme ani zpětný mail a na telefonu jste byla nedostupná. Objednávku jsme stornovali po týdnu na Vaši žádost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguje na žádost objednatele.

    Objednal jsem si kávu Movenpick Espresso Zrno 1 kg (tak byla i zobrazena na obrázku uzboží) a došla mi káva Movenpick Barista Espresso Zrno 1 kg, kterou jsem výslovně nechtěl a sdělil to v průvodní poznámce při objednávce. Baristu jsem před nějakou dobou zkusil a chuť nebyla stejná, jako u klasického balení. Z tohoto důvodu tento obchod nedoporučuji, protože nereaguje na přání či žádost objednatele.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží přišlo poškozené,reklamace neuspěšná

    Reakce obchodu Svět dekorací

    Dobrý den, děkujeme za recenzi, ale mrzí nás Vaše hodnocení. Celou situaci jsem prověřoval. Přišly Vám údajně poškozené kávy a kolegyně z reklamačního oddělení Vám obratem nabídla výměnu zboží za nové, nicméně potřebovala fotografie poškozeného zboží kvůli reklamování u přepravce, abychom zboží mohli vyreklamovat a ihned bychom poslali zboží nové. Bohužel jste nám fotografie odmítl poskytnou s odůvodněním, že Vám nevěříme a nic posílat nebudete, proto byla reklamace zamítnuta. Fotografie vždy potřebujeme z důvodu reklamace u přepravce, který zboží poškodil, nikoli proto, že bychom zákazníkovi nevěřili, samozřejmě se vždy snažíme zákazníkovi vyjít vstříc a reklamace vždy uznáváme. Pokud nám dodáte požadované fotografie určitě není problém a reklamaci uznáme, bez fotografii bohužel nelze uznat zboží, které fyzicky nevidíme, ani nemáme u nás. Reklamaci tedy prodlužujeme a dodejte nám prosím do 14 dnů fotografie poškozeného zboží, reklamaci poté obratem vyřídíme a pošleme nové zboží na výměnu přímo k Vám na adresu, abyste nemusel nikam chodit na žádnou pobočku, či poštu.

    S pozdravem J.Los - vedoucí péče o zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po týdnu od objednání žádná komunikace ze strany obchodu.
    • Peníze připsány na účet prodejce ihned po odeslání objednávky a zboží ještě nemám.
    • Jsem zklamán, že jsem objednal zrovna zde.
    • Komunikace na bodu mrazu.

    Před týdnem jsem objednal tři balíčky kávy a do současné doby nemám ani peníze, ani kávu a obchod nekomunikuje. Jsem zklamaný s přístupem obchodu.

    Reakce obchodu Svět dekorací

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Vidím, že z naší strany proběhlo vše v pořádku a komunikace proběhla také v pořádku, objednávka byla zadaná 24.9 večer, nicméně uhrazená byla až po 2pracovních dnech, v den zaplacení Vám kolega psal, že Vámi objednané zboží, které uvádíme, že je na objednávku je momentálně u dodavatele nedostupná a budou mít nejméně týden výpadek. Bohužel od Vás nemáme žádnou odpověď na mail a proto jsme čekali na naskladnění zboží a poté se obratem odeslalo. Poté od Vás máme odpověď až 3.10 s tím, že si přejete vyčkat na naskladnění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 20 čekáme na objednávku a nic
    • E-mail neexistuje
    • ! Pozor, zřejmě podvod!

    Pozor, zřejmě podvod!

    20 dní marně čekám na objednávku, před 10 dny napsali, že dodavatel má vypadek zboží, který bude cca týden, a nic se neděje.

    E-mail nefunguje, že doména neexistuje...

    Reakce obchodu Svět dekorací

    Dobrý den, bohužel nerozumíme Vaši recenze, v systému vidím celkem 2 maily, na které od Vás neevidujeme ani 1 odpověď. Prosím překontrolujte si spamy. Psali jsme Vám obratem, že zboží momentálně není dostupné, jelikož se jedná o zboží, které teprve očekáváme a mají obrovský výpadek ve výrobě. Neobdrželi jsme žádnou odpověď a proto byla objednávka poté stornována.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatím mi nic nedorazilo, peníze jsem odeslala, nikdo se ani neozval

    Reakce obchodu Svět dekorací

    Dobrý den, vzniklá situace nás opravdu moc mrzí. Systém Vaši objednávku vyhodnotil jako nezaplacenou a po týdnu ji stornoval. Zboží Vám ihned pošleme i s dárkem a jako kompenzaci Vám dáme 5% slevu na další objednávku.

    Ještě jednou se vám hluboce za celý tým omlouvám

    J.Los