Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
rychlé dodání
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé dodání
- Svářečka v nabídce vynikající parametry a podle návodu už ne!!!!
Reakce obchodu svarecikukla.cz
Dobrý den. Mrzí nás Vaše nespokojenost a rád bych ji vyřešil. Nerozumím Vašemu hodnocení, že v nabídce má svářečka vynikající parametry a podle návodu už ne. Není to pravda. V nabídce / našem popisu produktu jsou uvedeny stejné parametry jako v návodu k použití. Osobně jsem to teď překontroloval. Nespokojené zákazníky mít nechceme. Jsme tu pro zákazníky abychom jim pomáhali. Prosím, pokud chcete, můžete nám svářečku samozřejmě bezplatně vrátit. Rádi Vám vyhovíme. Jednoduchý postup, jak to můžete provést, je u nás na eshop v reklamace / vrácení zboží. Aplikace Vás jednoduše provede procesem a objedná Vám i dopravce. S pozdravem Jan Škaloud - jednatel společnosti Proindustry, s.r.o. provozující eshop
-
Nedoporučuje obchod
- Dnes je 24.11.2022.zbozi nedorazilo
Reakce obchodu svarecikukla.cz
Dobrý den, pane Volodymyre. Ověřil jsem tuto, pro nás nepochopitelnou věc, že Vám zboží nedorazilo. Zboží jste objednal dne 16.11. v 18:16 hodin. Dne 17.11. byl státní svátek a hned 18.11. v 11:20 byla zásilka pro Vás nejen vychystaná z naše skladu ale i rovnou odeslaná. Následoval víkend a 21.11. Vám měla být zásilka doručována. Po Vašem negativním hodnocení zde na Heurece, jsme začali dohledávat, kde se zásilka nachází a proč Vám nebyla doručena. Dle sdělení dopravce se stala u nich chyba a zásilka jela na jiné přepravní depo na druhém konci republiky. Pak se toulala po republice, aby se vrátila na správné depo a mohla být konečně doručena Vám. Tak se i skutečně stalo dne 24.11. Tedy o 3 dny později, než mělo být. To nás velmi mrzí a hluboce se omlouváme za dopravce a jejich chybu. O tomto pochybení a dohledání zásilky a proč se tak stalo, Vás i kolegyně a vedoucí našeho eshopu paní Kaplanová informovala telefonicky a omluvila se Vám osobně. Bohužel, jedná se o vyjímečný případ a pochybení dopravce ale stalo se. Mrzí nás to a doufáme, že na nás nezanevřete, protože děláme pro zákazníky opravdu maximum a vždy od nás zboží odchází ihned. Každopádně Vám děkujeme za Váš nákup a přeji, ať se Vám daří. S pozdravem Jan Škaloud - jednatel společnosti Proindustry, s.r.o. provozující eshop.
-
Nedoporučuje obchod
- Čepice je nízka
- Malá
Reakce obchodu svarecikukla.cz
Dobrý den. Mrzí nás, že jste nespokojený. Nicméně i to se může stát a to i přesto, že v popisu čepice je uvedena její velikost. Každopádně neváhejte navštívit náš e-shop, najeďte na stránku Reklamace a vrácení zboží, kde Vás systém nádherně provede celým procesem vrácení zboží včetně objednání přepravy k nám a čepici nám vraťte. Ihned Vám vrátíme peníze. Nechceme, aby jakýkoli náš zákazník byl nespokojený. S poděkováním a pozdravem Jan Škaloud - jednatel společnosti Proindustry, s.r.o. provozující e-shop.
-
Nedoporučuje obchod
- Vstřícné a rychlé jednání
- V porovnání s konkurencí, za stejnou věc vyšší cena
Svou nepozorností jsem koupil u obchodu výrobek za 3142,- Kč a u konkurence jsem v té době mohl koupit úplně stejný výrobek za 2544,- Kč.
Svojí hloupostí jsem obchod zasponzoroval částkou 598,- Kč.Reakce obchodu svarecikukla.cz
Dobrý den, pane svářeči. Mrzí nás Vaše nespokojenost s cenou. Za nás snad jen, že v dnešní době se ceny u výrobců mění snad každou hodinu.. Je tedy možné, že někdo měl na skladě ještě staré zásoby a za nižší ceny. Nebo druhá možnost, a to je častější, že obchody inzerují něco, co ani nemají skladem a neaktualizují ani ceny. Po Vaši objednávce zboží chtějí koupit, přeprodat Vám a zjistí, že už není za původní cenu a tak Vám ho nedodají, že ho právě teď vyprodali.. důvody jsou různé, neznám konkrétní případ či obchod, kde jste viděl. U nás jste kupoval svářečku včetně kukly a i tady je možné, že jste někde viděl stejný obrázek a nižší cenu ale pak by jste se dočetl, že za tu cenu je pouze svářečka a kukla není součástí. Opravdu nevím, jen sdílím vlastní zkušenost a přemýšlím nahlas, protože Vámi napsaná cena je neskutečně nízká, dokonce pro prodejce mínusová. Za nás každopádně moc děkujeme za Váš nákup a ať se Vám daří. S pozdravem Jan Škaloud - jednatel společnosti
-
Nedoporučuje obchod
- Lahve na propan butan nikde neplní a ani nevyměňují, jelikož jsou modré a tudíž od firmy která je nekompatibilní s OBI, Hornbachem a navíc u benzínové pumpy neberou 5l
- Chybí napojení od vařiče do tlakové lahve
Bohužel jsem se napálil a musel jsem koupit další nové tlakové lahve, které se dají plnit. Také jsem si musel opatřit napojení od vařiče i s regulátorem a svorkami.
Reakce obchodu svarecikukla.cz
Dobrý den, pane Rudy. Mrzí nás Vaše nespokojenost. Samozřejmostí u nás je, že Vám rádi vezmeme zboží zpět, aby jste byl spokojený. Nejsme tady od ,,napalování” zákazníků. Jsme tu pro pomoc zákazníkům a řešení jejich přání a potřeb. Jsme férová společnost s více jak 13ti letou zkušeností a historií. Máme vlastní plnírnu lahví na Propan a Propan-butan a velmi dobře problematice lahví, jejich výměnám či plnění rozumíme a víme, co prodáváme. Tudíž naprostý nesouhlas s Vašim tvrzením. Ano, v hobbymarketech Vám lahev nevymění, protože nutí zákazníky mít jen lahve od nich, které nesmí nikdo jiný naplnit a tudíž se naopak musíte vrátit pro další náplň pouze k nim. Napojení na vařič nás též mrzí ale bohužel to není naše chyba. Nakupoval jste na eshopu, nikoli kamenné prodejně - vybíráte tak zboží sám, bez pomoci obsluhy a je nutné číst popisky zboží, koukat na fotky.. V případě nejistoty je velmi dobré zavolat či napsat prodejci. Doporučujeme tak u jakéhokoli eshopu, nejen u nás. Předejde se tak podobným nespokojeným nákupům. Konkrétně ještě k Vámi zakoupenému vařiči. Ano, vařič neobsahuje připojení, protože výrobce ani my jako prodejce nemůžeme vědět, k jaké lahvi se chce uživatel připojit a zda-li toto příslušenství má nebo potřebuje také zakoupit. V popisku vařiče máme dokonce popsáno, co konkrétně potřebujete mít k připojení k určitému typu lahve a odkazy na tyto produkty, které u nás také nabízíme a můžete je zakoupit. Neváhejte nás kontaktovat a zboží vrátit. Jsme tu pro Vás, nikoli proti Vám. Děkuji za pochopení a přeji, ať se Vám daří. S pozdravem za obchod Jan Škaloud - jednatel společnosti.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží bylo doručeno devátý den od objednání ...
- Nákupem setu jsem si myslel že zboží je kompletní. Bohužel při rozbalení jsem zjistil že hořák TIG nemá ani v základní výbavě keramickou hubici, pouzdro, matice... to je jako kdybych si koupil kuklu bez stmívacího skla. Po znovu přečtení popisu zboží jsem nikde nenašel že by hořák nebyl kompletní. Volal jsem na prodejnu, kde jsem mluvil s paní Kaplanovou ta mi pak doporučila přikoupit si set k hořáku TIG. Sice jsem podstoupil nové kolečko objednávky, doručení atd. ale paní Kaplanová mi nabídla zvýhodněnou cenu a neplatil jsem poštovné. balík přišel a vše bylo již v pořádku. Jirka. P
Reakce obchodu svarecikukla.cz
Dobrý den, pane P.
Děkujeme za Váš nákup i hodnocení, z kterého se rádi poučíme. Prověřil jsem detailně vaše připomínky a zjistil následující: 1) v popisu zboží máme uvedeno, že ,,Osazení hořáku je neúplné - chybí domeček kleštiny, držák kleštiny, kleština a keramická hubice) pro wolframové elektrody. Nutné dokoupit dle vlastního výběru a průměru wolframové elektrody. Hořák má jen krátký kryt elektrody a izolační kroužek - adaptér." Hořáky se neosazují vybavením již z výroby a to z jednoduchého důvodu, výrobce ani prodejce nemůže vědět, jaký materiál a jakou tloušťku materiálu bude dotyčný svářet a tím jaké osazení hořáku bude potřebovat. 2) doručení zboží devátý den od objednání je mylné. Zboží doručeno v nejkratším možném termínu a přesně dle našich garancí a termínech uvedených na e-shopu. Při objednávce - vkládání zboží do košíku jste u zboží viděl ,, Můžeme doručit do: 9.11." a tak se i stalo. Zboží jste si objednal v pátek 5.11. v 14:44 hod. Ihned v pondělí 8.11. v 13:22 hod. od nás předáno dopravci PPL. V úterý 9.11. v 13:09 hod. doručeno k Vám. Vše tedy dle našich garancí a nejrychleji jak je možné.
Omlouvám se, ale z naši strany jsem nezjistil pochybení a mrzí mě, že jste nespokojený. Doufám, že na nás nezanevřete a budeme mít ještě šanci Vás přesvědčit, že pro zákazníky děláme maximum a vždy jim rádi pomůžeme a vyhovíme. Za obchod Jan Škaloud - jednatel společnosti. -
Nedoporučuje obchod
Byl mi doručen úplně jiný tip PB hořáku než jsem si objednal
Reakce obchodu svarecikukla.cz
Dobrý den. Ano, to je pravda. Byl od nás doručen nový model hořáku. Místo plastového těla má již hořák kovové tělo. Výrobce nás neinformoval o novince a my jsme tak odeslali nový model hořáku namísto vyfoceného a nabízeného. Omlouváme se. Bylo Vám nabídnuto bezplatné vrácení zboží a peněz včetně dopravy zdarma zpět k nám ale toho jste nevyužil. Tato nabídka nicméně stále platí a rádi Vám ji poskytneme. Jedná se o naše pochybení, velmi nás to mrzí a hluboce se omlouváme.