Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V jiných obchodech má doma zboží za 3 dny od zaplacení. Od vás po 6 dnech nedorazilo...Není co chválit...

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Zdravíme! Objednal jste si neskladovou položku, na tuto informaci jste byl upozorněn emailem - dotazovali jsme se Vás, zda-li si budete přát vybrat např. zboží jiné nebo objednávku stornovat. Prozatím jsme od Vás neobdrželi odpověď, takže si myslíme, že negativní recenze není úplně na místě :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zásobník nerv byl větší nepasoval do zbraně zklamání dítěte veliké. P

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Dobrý den, u zásobníku pro pistole NERF uvádíme kompatibilitu s vybranými modely pistolí. Bohužel pokud jste si objednal zboží špatně, není to tak úplně naše vina :-)
    Samozřejmě můžete zboží vrátit, stačí se nám ozvat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dorazila jina hracka, nez byla objednana.

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Dobrý den,

    Pokud Vám dorazilo jiné zboží, stačí nám jen napsat email nebo zavolat - obratem samozřejmě zařídíme výměnu na naše náklady.

    • Po čtyřech dnech oznámeno, že nemají zboží na skladě

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Dobrý den,

    objednávku jste si vytvořil v sobotu, hned začátkem týdne Vám kolegové psali ohledně nedostupnosti zboží a dokonce Vám nabídli jiný batoh se slevou, abychom Vám neskladové zboží vykompenzovali :-)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo s poškozeným obalem, figurka odstřižená od krabičky, evidentně již byla vybalena.

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Děkujeme za vyjádření, vybalené ani používané hračky u nás na eshopu neprodáváme (pokud tomu není přímo u produktu uvedeno jinak). Sem tam se samozřejmě stane, že se u přepravy poškodí obal hračky - stačí nám však napsat email či zavolat a zařídíme Vám výměnu za nový kus :-)
    Od Vás bohužel žádnou zprávu ani jinou komunikaci neevidujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží bylo doručeno pozdě

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Děkujeme za hodnocení, bohužel tento týden byl v ČR ve čtvrtek státní svátek - dodání se tedy z tohoto důvodu opozdilo a balíček Vám dorazil až následující pracovní den.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přijali objednávku ,zaplatila jsem,potom mi sděliliá,že miminko nemaji,tak jsem objednávku zrušila,už bych nic nekoupila

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Děkujeme za recenzi, obratem po vytvoření objednávky jsme Vás informovali ohledně dostupnosti a nabídli možnost výběru jiné panenky. Samozřejmě chápeme, že jste objednávku chtěla stornovat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Hračka - mašinka a trať , byla evidentně již používána - nálepky nalepeny, krabice zalepena nikoli z výroby. Tohle mě mrzí. Asi bych s tím neměl problém, když by to bylo řečeno předem, ale takhle je to nefér jednání.

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení - není možné, abyste obdržel již používané zboží. Prodáváme pouze nové, nerozbalené a nepoužívané hračky. Dle záznamu z balení vidím produkt v neporušeném stavu, pokud však bylo s produktem cokoliv v nepořádku, určitě se nám ozvěte na email a zařídíme nápravu :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyly dodány všechny objednané položky. Zboží bylo nacpané do malé krabice, obal jednoho vyrobku byl zmuchlaný.

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Za nedobalení jedné položky z obsáhlé objednávky jsme se Vám telefonicky omluvili a okamžitě Vám za produkt vrátili peníze zpět, jako omluvu jsme Vám alespoň nabídnuli slevu na jakékoliv zboží z našeho eshopu a dopravu zdarma. Bohužel před Vánoci kolegové v návalu objednávek pochybili při balení, za což se ještě jednou velmi omlouváme a věříme, že příště bude vše v pořádku :-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena zboží oproti jiným e-shopům.
    • Dlouhá čekací doba na to, než zboží dorazí.

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Za zdržení se velmi omlouváme, balíček byl podán za dva dny po vytvoření objednávky přepravci - bohužel Zásilkovna ho má již nějakou dobu v převozu a z jejich strany tedy vzniklo mírné zpoždění s doručením.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekvalitní a nefunkční zboží.

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení, objednal jste si levňoučký plastový samopal, který by měl vydávat zvuky střílení. Pokud máte s produktem jakýkoliv problém, stačí nás jen kontaktovat a zboží Vám vyměníme, případně Vám za něj vrátíme peníze zpět :-)
    Bohužel prozatím od Vás žádnou zprávu a ni telefonát neevidujeme.

    Filip, tým Supr Hračky

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychle odeslaly ale co příšlo je katastrofa
    • nevyměnily slíbené zboží a odmítly vrátit peníze, že pošlou jen čast
    • nevyměnily slíbené zboží a odmítly vrátit peníze, že pošlou jen čast

    Ochod nedoporučuji a velké zklamání a jednání prodejce katastrofa !!!!. Objednal jsem pro děti k narozeninám 2 postýlky pro panenky. Zboží přišlo, ale bohužel jedna z nich nebyla celá a tak jsem napsal prodejci co je za problém a prodejce mi odepsal že mi ji hned vymění za novou a že objedná PPL abych jí zabalil. Druhý den hned PPL vyzvedlo postýlku a tím skončila veškerá komunikace a nepřišla ani nová. Když jsme pomalu po 2 týdnech naštvaně napsal že nic nepřišlo stále tak mi oznámily, že prej to má reklamační oddělení a že teď už postýlky nemají a že mi prej vrátí peníze. Obchod nedoporučuji !!!!Takové jednání jsme ještě nezažil a kdo má 2 dcery doma ví jaké to je když máte doma něco jen jednou.

    Katastrofa doplnění po jejich reakci :
    Jednak porušují zákony a takové eshopy tu nemají co dělat a na férovku mi napsaly že mi nevrátí celou částku takže to budu řešit dál. Koukám že pan Filip pěkně neříká pravdu a k jeho smůle mám vše černé na bílém napsané. Jednak se tady chce najednou dělat hezčí než byla skutečnost. A mohl by se naučít číst než vymýšlet pohádky. Dobrý den,
    kolegové z reklamačního oddělení potřebují zboží prověřit a následně zašleme dva nové kusy.

    Na naše náklady bychom tedy balíček vyzvedli u Vás - mohu Vás poprosit o adresu, na kterou můžeme objednat svoz?

    Zboží vyzvedly a ticho ........Až když jsem se naštvaně ozval po dvou týdnech pomalu že nic nemám jak psaly že to nemají když se na to 2 týdny vyprdly a řešily to až po mém emailu že nemají už zboží a že vrátí peníze.......... No ale dneska se jim už zase nechce vracet vše ale jen část. Takže rozhodne nedoporucuji

    Líbí se
    0
    Upravit mé hodnocení
    Supr Hračky:
    Dobrý den, pane Václavíku,

    22. 2. jste nás informoval s tím, že Vám jeden kus postýlky dorazil nekompletní/poškozen - ihned po obdržení adresy pro svoz jsme na naše náklady následující pracovní den objednali kurýra PPL, který si u Vás balíček vyzvednul a poprosili Vás o strpení, než zboží prověříme a zařídíme buďto výměnu za nový kus nebo vrácení peněz.
    Po prověření ze strany reklamačního oddělení jsme Vám nabídli dvě varianty, buďto vrácení částky za zboží zpět (jelikož jak píšete, stejný produkt již nebyl skladem) či výběr jakéhokoliv jiného zboží i za předpokladu vyšší hodnoty, než byla původní postýlka.
    Na tento email jsme již od Vás neobdrželi odpověď a několikrát Vás urgovali k zaslání čísla účtu (naposledy 15. 3.), které jste nedodal. Teprve dnes jsme od Vás obdrželi odpověď a peníze Vám konečně (po více než měsíci) můžeme vrátit zpět.

    Hezký zbytek večera,

    Filip, tým Supr Hračky

    Reakce obchodu Supr Hračky

    Opět přeji dobrý den, (jméno editováno),

    Celou situaci jsem shrnul již v předchozí odpovědi, mohu zde snad jen dodat, že reklamace může trvat až měsíc. Vy jste byl informován s ukončením reklamace po prověření cca do dvou týdnů od svezení zboží z Vaší adresy.

    Momentálně po nás chcete vrátit větší částku, než na kterou máte ze zákona nárok, jste v emailech vulgární a vyhrožujete nám - u tohoto se zde raději rozepisovat nebudeme, přeci jen se to k sortimentu dětských hraček moc nehodí :-)

    Přejeme Vám tedy větší štěstí a spokojenost u příštích nákupů,

    Filip, tým Supr Hračky