Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • rychlá dodávka
    • nevyhovující zboží
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobré ceny
    • dobrý výběr
    • špatná komunikace
    • nulová snaha obchodu

    židli jsem objednala 27.11.2021, dnes je 7.12.2021 a žádná reakce
    když jsem zkoušela volat na telefon - nikdo to nebere

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně žádná komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zásilka došla poškozená a když jsem napsala, že došla poškozená i s fotodokumentací, tak byla slíbena náprava. Došel poškozený stůl v jednom rohu a bylo slíbeno že pošlou novou desku, ale zatím se tak nestalo a téměř týden na můj email nepřišla žádná odpověd. Tak asi budu nucena jednat jinou cestou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupena židle, u níž byla uvedena doba dodání 3 týdny. Brala jsem to na vědomí, počítala jsem s delší dodací lhůtou. Zvolila jsem možnost okamžité platby přes platební bránu, ta však byla zamítnuta, myslela jsem, že jde o technický problém. Druhý den jsem chtěla udělat další pokus, ale na platební bráně GoPay jsem zjistila, že objednávka byla ze strany obchodu zrušena. Za celých 10 dní se ale obchod neobtěžoval poslat jediný email, kde by mi bylo vysvětleno zrušení objednávky nebo nějaká omluva. Pokud vědí, že nejsou schopni židli dodat, bylo by slušné zákazníka informovat, aby se mohl poohlédnout jinde.

  • Jak na mne můžete chtít hodnocení když jsem křeslo do dnešního dne nedostala ?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • 28.12.2019 potvrzena objednávka. Od té doby žádná zpráva, nikdo mě nekontaktoval. Přišla pouze 2x žádost o hodnocení obchodu a produktu

    Reakce obchodu SUPER-ŽIDLE s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    žádosti o hodnocení obchodu má nastaveno Heureka.cz, nezávisle na době dodání výrobku(většinou se tak děje po 10 dnech od objednání).
    Mrzí nás, že Vám přišlo dvakrát, ale na to se můžeme pouze poptat na Heureka.cz, proč tomu tak je. Co se týká Vaši objednávky, tak Vám přišlo potvrzení o převzetí objednávky přímo z databáze eshopu. A nikdo Vás prozatím nemohl kontaktovat, protože u produktu uvádíme, že je na objednávku s dodáním do 3.- 4. týdnu, takže Vám nemáme ani co napsat, protože to záleží na výrobci, kdy v tomto rozmezí bude mít vyrobeno.

    Přejeme pěkný den, kolektiv SUPER-ŽIDLÍ s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost
    • Zboží dorazilo, ale chyběly šrouby. Volala jsem s paní hned druhý den slíbila, že šrouby pošle. Dosud nedorazily.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zatím nedorazilo