• Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží vypadá jinak,než na fotografii

  • Prostěradlo krémové barvy - rozpáraný tunýlek na gumu a na dvou místech prostěradlo silně znečištěno. Pokud se jedná o zboží neurčité kvality i když bylo levnější mělo být jasně uvedeno. Znečištění nelze vyprat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivý obchod. Objednávka byla mimo jiné na kuličkovou náplň do polštářů, ale přišlo duté vlákno. Místo "Balík do ruky" byl odeslán "Balík na poštu", což pro mne bez vlastního auta a problémy s chůzí byl opravdu velký problém jak z opačného konce města dopravit obrovskou krabici domů. Při telefonickém hovoru s obchodem byla pracovnice při jednání nepříjemná. Děkuji, nikdy více!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno skladem a tři dny na to, že zboží nemůžou dohledat.... takže zrušena objednávka obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhoda , rychlé doručení zboží
    • Zklamání...Kabelky v reálu nevypadají tak hezky , nafoceno super a reál neodpovídá fotu...
    • už neobjednám :(
    • U jedné kabelky dokonce fleky
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Batoh vracím, po prvním použití se začal ve švech párát. Zipy nevhodné - zasekavaji se, špatné rozepínání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi prislo rychle

    Kabelky jsou nekvalitni.na prvni pohled jako cinske zbozi.ausus.nedoporucuji .velke zklamani.rozhodne nakup poprve a naposledy

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem učinila dne 9.12.2020 s výběrem typu platby "na dobírku", dne 10.12.2020 jsem obdržela e-mailem informaci, že byla objednávka z internetové prodejny SUPERSALE.CZ expedována a dne 15.12.2020 mi došla e-mailová zpráva, že byla moje objednávka stornována, protože již zboží není skladem. Na můj telefonický dotaz, proč byla má objednávka zrušena pro nedostatek zboží až po šesti dnech od jejího vytvoření a až po informaci o její expedici, mi bylo sděleno, že jejich e-shop neuvádí skutečnou dostupnost zboží, a že jim nedošlo další očekávané zboží. Můj osobní názor je, že byla moje objednávka stornována až po šesti dnech od jejího provedení právě z důvodu výběru typu platby "na dobírku", přičemž přednost dostal zákazník s objednávkou učiněnou sice později, ale uhrazenou "ihned" platební kartou / převodem. Mám za to, že jsem udělala chybu, že jsem nezaplatila za objednané zboží ihned, protože onen typ platby "na dobírku" byl pro obchod při pozdějším zjištění nedostatku zboží příhodnou možností řešení jejich nastalé neblahé situace, kdy poptávka převýšila nabídku tohoto zboží. Tedy možností, vyřadit z objednávek tu prozatím nezaplacenou - objednané zboží nedodat mě a vyhnout se tímto krokem nedodání zboží zákazníkovi, který objednal zboží sice později, ale za zboží již zaplatil a tedy se vyhnout i patáliím s vracením již obdržené platby. Podotýkám, že je tento důvod zrušení mé objednávky, tedy upřednostnění okamžitě platícího zákazníka, pouze má domněnka, ale velmi silná. Skutečnost zrušení mé objednávky po šesti dnech po jejím uskutečnění (zejména po obdržení informace ihned druhý den po jejím vytvoření, že byla objednávka z internetového obchodu expedována), pro mne byla velkým zklamáním, a to nejen proto, protože to měl být vánoční dárek pro mou malou dcerku, která si právě toto povlečení Frozen (včetně povlečení na malé polštářky) velmi přála a šance na jeho sehnání do Vánoc "jinde" byla mizivá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nekomunikuje, zboží objednáno víc jak před týdnem. Telefony neberou, ne email neodepisuji, o zboží už nemám zájem.

    V dnešní době, kdy každý dodává zboží obratem, informuje o odeslání zásilky apod., si tento obchod již příšte určitě nevyberu.

    • Nepřišla mi barva kabelky jakou jsem si objednala.