Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po tyzdni od objednania nemam zakupeny tovar. Obchod neodpoveda na maily. Neodporucam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na dodání čekám víc jak týden, eshop nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 19.6.2024 a 16.6.2024 ještě nedorazilo a ani nemám avízo, že by bylo odesláno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišlo mi balení na 250 g a zaplatil jsem 850 g.

    Reakce obchodu Superpotraviny-Naturalis.cz

    Dobrý den, vaše negativní recenze nás mrzí, protože je zcela neoprávněná. Všechny manukové medy nabízíme v množství 250 g. Jednotlivé druhy (MGO 100+, MGO 400+, MGO 600+, MGO 800+) se liší množstvím účinné látky - METHYLGLYOXALU. Čím více dané látky med obsahuje, tím je silnější. Množství medu v dóze je ve všech případech stejné, což lze zřetelně vidět u popisu produktů. Medy v množství 850 g na našem e-shopu vůbec nemáme. Situaci jsme vám telefonicky vysvětlili. Bohužel až po přečtení recenze, neboť jsme neměli tušení, že máte nějaké pochybnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží o dvou kusech ashwaghandy dorazili, obsahem bylo uplně něco jiného. Obchod nekomunikuje, asi se nechce rešit problém (dnes moderní mládež), takže nutnost hlásit na ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zatím v očekávání, že zboží dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemůžu hodnotit něco, co mi ještě nepřišlo.
    Kromě potvrzení objednávky žádné jiné zprávy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zavadejicim zpusobem informoval o akci 2+1 zdarma. Objednala jsem si 2 vyrobky, treti neprisel. Kdyz jsem to reklamovala, tak mi bylo oznameno, ze akcne znamenala, ze k 2 vyrobkum z urcite sekce dostanu caj zdarma. Ani tohle mi neprijde jako 2+1 zdarma a uz vubec ne, ze muj vyrobek byl primo v newslettru na obrazku, ale akce se na nej na konec nevztahovala. Jako reseni mi bylo nabidnuto, abych si koupila neco uplne jineho v jine sekci za vyhodnou cenu. diky, vic ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moc dlouha doba dodani do prodejny, to neni nikde uvedeno ze to nedorucujou o nekolik dnu ale tim ze jiz obdrzeli penize jim to trva dlouho
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala, zaplatila před 14ti dny a zatím mi nedorazil žádný impuls od společnosti, že je má zásilka připravena k vyzvednutí.
    Padevětová

    Reakce obchodu Superpotraviny-Naturalis.cz

    Dobrý den, paní Padevětová,

    děkujeme za Váš zájem o produkty Naturalis. V naší akci 2+1 zdarma jste zakoupila Smoothie Naturalis s Ananasem a Mangem a jako způsob doručení jste zvolila osobní odběr zdarma na pobočce v Praze 1. Datum objednávky bylo 5.11. ve 20 hod. Ihned 6.11. v 11 hod jsme Vám zboží nachystali k odběru. Zprávu o možnosti vyzvednutí jsme Vám též posílali 6.11. v cca 13hod. Vaše zboží tedy bylo připraveno na Vámi zvolené pobočce ihned druhý den po objednání. Objednané zboží máte stále nachystané a můžete si ho kdykoli vyzvednout. Již 10 dní na Vás čeká.

    Krásný den přeje,
    Martin z Naturalis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem poprvé a akorad došlo info že jsem objednala tím to ukončilo stále nic nemám.

    Reakce obchodu Superpotraviny-Naturalis.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci i za to, že jste si vybrala náš e-shop. Jelikož si zakládáme na kvalitním zboží a prvotřídních službách, zjišťovali jsme se, kde nastala chyba u Vaší zásilky. Zjistili jsme následující údaje: 31.8. jste u nás objednávala zboží, přičemž jste v e-shopu vybrala platbu kartou. Tato platba byla odmítnuta (mohlo to být z několika důvodů - nedostatek finančních prostředků, neplatná karta, odmítnutí ze strany bankovního poskytovatele, výpadek internetu atp.) Upozornění o neúspěšné objednávce se Vám na monitoru zobrazilo ihned po odmítnutí karty. Následně 1.9. jsme Vám posílali upozornění, že platba opravdu neproběhla a zda si přejete zboží znovu zaplatit kartou, bankovním převodem či zda si přejete zboží odeslat na dobírku. Na naši zprávu jsme nedostali žádnou odpověď. Následné kontaktování z naší strany proběhlo i 2.9. Posílali jsme Vám podobnou zprávu - žádost o informaci, zda Vám můžeme jakkoli pomoci se zhotovením objednávky. Ani na tuto zprávu jsme nedostali žádnou odpověď. Jediná informace, která nám z Vaší strany byla doručena je tato recenze - informace, že jste objednávku ještě neobdržela.

    Při pohledu do Vašeho internetového bankovnictví jistě uvidíte, že platba nebyla stržena, čili zboží opravdu nebylo uhrazeno. Jelikož se našim zákazníkům vždy snažíme vyjít vstříc, stačí nám na tento e-mail: [email protected] napsat, zda si přejete zboží uhradit kartou, převodem či dobírkou a my se o zbytek postaráme. Jakmile naše produkty ochutnáte, věříme, že budete naše další spokojená zákaznice.

    S přáním krásného dne,
    Tým Naturalis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    smuti je slepen v jeden celek,velmi tezko oddelitelny