-
Nedoporučuje obchod
- velký výběr zboží
- komunikace s klientem
V půlce listopadu(2012) jsem si objednala šálky na kávu. Po třech týdnech stále nic, posla jsem mail, bohužel nikdo nereagoval. Když jsem zavolala, bylo mi slíbeno, že zboží do Vánoc pošlou i s dárkem. Nestalo se tak, takže jsem objednávku písemně vystornovala.
-
Nedoporučuje obchod
před 10 dny jsem objednala zboží, které nebylo skladem, ale na dotaz, přišel mi jedině automatický email, že objednávka se zpracováva, od té doby se nikdo neozval
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednal, zaplatil 27.8.2012, dnes 6.9.2012 stále nic, jen sliby. Nikdy víc !!
-
Nedoporučuje obchod
- Nedodané zboží
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací lhůta
- Nízká úroveň komunikace ze strany obchodu
Nic neobjednávat je to ztráta času
-
Nedoporučuje obchod
- nákup konkrétní kávy
- cena
- zatím nevím
bezproblémový nákup
-
Nedoporučuje obchod
- Dodali pouze část nákupu. Zbytek dle domluvy měli poslat, ale neposlali. Proto hodnotím, tak jak hodnotím.
Nespolehlivé, nedoporučuji.
-
Nedoporučuje obchod
- přehlednost obchodu
- přijatelná cena
- nekomunikativnost
- asi velmi dlooouhé dodací lhůty
zboží jsem se vlastně ani nedočkala, po osmi dnech čekání jsem objednávku zrušila. Objednala jsem jinde a druhý den jsem měla zásilku doma!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- cena
- jine zbozi nez jsem si objednalrychla
rychla komunikace i doprava ale nerespektuji objednavku
Reakce obchodu SUPER KÁVA
Dobrý den,
je nám velice líto, pokud objednávka nedorazila v pořádku. Za to se vám samozřejmě omlouváme, ale bohužel z Vaší strany nepřišla reklamace emailem, ani telefonicky.
Případné reklamace se snažíme obratem vyřešit vždy ke spokojenosti klienta.
Bohužel nevíme, co bylo v nepořádku. Pokud toto chcete řešit, kontaktujte nás prosím na [email protected].'
Děkujeme a s pozdravem
Tým Super KÁVA