Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kabel někde cestuje Zásilkovnou! Určitě neschopnost přepravce, ale postoj prodejce dohledej si to sám, je super takže poprvé a naposledy.

    Reakce obchodu Super-parts.cz

    Dobrý den,

    Váš email, 25. 4. 2024, 15:15, cituji:
    "Dobrý den, prosím kdy dorazí má objednávka? Děkuji Jxxxxxx"

    Naše odpověď, 25.4.2024, 15:25 - tedy během 10 minut.
    "Dobrý den,
    zde posílám sledovací číslo https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=xxxxxx
    Odesílali jsme 22.4., ohledně dalších informací, prosím, kontaktujte přímo Zásilkovnu."

    Nejsme přepravce. Zásilkovna má pro tyto případy zajištěnou infolinku, kam se dá poměrně dobře dovolat. Myslím si, že nejrychlejší varianta je, když si zavolá přímo příjemce i vzhledem k tomu, že Zásilkovna může nabídnout alternativní výdejní místo k doručení nebo jinou variantu, kdy je lepší, když si toto dohodne příjemce sám podle toho, co mu nejvíc vyhovuje.
    Myslím si tedy, že jste dostal odpověď dostačující a velmi rychle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dobrý den,objednal jsem na Super-parts.NOVÝ originál díl.Zboží mě přišlo staré ,poškrábané a za mě viditelně použité a kupodivu i s hadicemi. Jediné -originál ano. Po dotazu ,co mě bylo posláno??? A zaslání foto daného dílu...
    Mě bylo řečeno že, se mnou nehodlá diskutovat!!! A že ,když se mi to nelíbí tak,zboží můžu vrátit.Díl byl poslán zpět...A paradoxně,ještě ten den,pán připsal na eschop daného dílu -Demontáž -!!! Za mě ,úsměvné...
    Vše mám zdokumentované a nafocené pro případné řešení s ČOI...
    Nebude důvod,peníze jsem dostal zpět.Pouze jsem přišel o jedno poštovné,bohužel. Zboží když nové ,tak NOVÉ...
    S pozdravem
    Martin H.

    Reakce obchodu Super-parts.cz

    Dobrý den,

    u zboží jsme měli od začátku uvedené, že se jedná o nový díl - demontáž, takže to tam bylo už když jste objednával a pravděpodobně jste to tedy přehlédl. Demontáž znamená, že se mohou vyskytnout lehké kosmetické oděrky, které ale nemají vliv na funkčnost, každopádně díl nebyl nikdy v provozu.
    To, že jsme Vám k filtru nechali i hadice bylo "něco navíc" a nemyslím si, že by to měl být problém.

    V řešení problému jsme se Vám snažili maximálně vyhovět, a peníze byly vráceny hned po vrácení zboží na náš sklad. A ano, bylo vás sděleno, že zboží můžete vrátit v případě, že jste nespokojený, na což máte ze zákona nárok. Zde tedy také nevidím problém.

    S pozdravem
    Tým Super-Parts

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nedostal som ten tovar čo bol na internete

    Reakce obchodu Super-parts.cz

    Dobrý den,

    byl vám odeslaný přesně ten díl, který jste si objednal...

    S pozdravem
    Tým Super-parts.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Blatník přišel poškozený a jelikož byl poslední ,navrhl jsem finanční kompenzaci-už se nikdo neozval

    Reakce obchodu Super-parts.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že objednaný díl došel poškozený. Každopádně poškození zásilky je nutné nahlásit kurýrovi ihned při přebírání balíku. Zpětně to už s přepravcem nemůžeme řešit když při přebírání nebyl nahlášen žádný problém.

    Tým super-parts

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    ŽÁDNÉ VRÁCENÍ Z PRODEJNY

    Reakce obchodu Super-parts.cz

    Dobrý den,
    nerozumím vaší nespokojenosti. U vaší objednávky se čekalo na platbu a byla uhrazena až 2 dny po této recenzi...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodaný díl byl použitý ne nový jak bylo uvedeno.

    Byla vrácena cena za díl bez poštovného.

  • Nedoporučuje obchod

    Nelze hodnotit, zbozi vystaveno jako skladem, pote zruseno s omluvou ze dil nelze najit, chapu ze se to stane.