Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Všichni pozor!!!
    objednal jsem 8.5.2020 a kromě automatické odpovědi do dnes nemám žádné informace o zboží. Nic nedorazilo, na maily nikdo neodpovídá, telefony opakovaně nikdo nebere...... Ještě že jsem nezaplatil předem.
    Nejspíš podvodníci čekající na platbu předem !!!
    JN

  • Tomáš Jedno: Dobrý den,

    je otázkou zda jsou schopni vyřešit, že jste pitomec :)

    Minimálně Vašimi diskuzemi bavíte celou firmu a určitě pobavíte další instituce. S ohledem na to, že jste zde vyhrožoval smrtí, bude docela zajímavě, jak se celé situace zhostí i další státní orgány.

    V každém případě potřebujete pomoc, zvažte možnost obrátit se na odborníka.

    SN

  • Tomáš Břežný: Nekecej krysáku lepší bude to řešit přes obchodní inspekci a podání trestního oznámení jak na tebe tak i na firmu a tím se aspoň něco vyřeší ;-)

  • Tomáš Jedno: Chápeme, že Vás zřejmě něco velmi rozzlobilo, sice nevíme, co (vzkaz je anonymní), ale budeme rádi pokud nás budete kontaktovat a situaci se pokusíme vyřešit (i přes Vaše poměrně silná slova).

    Tým SUPER-NÁŘADÍ.cz

  • Lidi jestli chcete v tomhle bezceným shopu nakupovat tak se radši podívejte na poslední negativní hodnocení ať neuděláte stejnou chybu jako ostatní a výmluvy tomáše březného neberte vážně je to prolhaný potkan

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu vulgárního obsahu.

  • tba_cz:

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší reakci, bohužel na anonymní komentář asi zřejmě ani nemá smysl reagovat. Je to takové poštěkávání, které nic nevyřeší.

    Pokud někdo z kolegů v předvánočním shonu neodpověděl na dotaz, je to samozřejmě chyba. U nás pracují opravdu jen lidé z masa a kostí, tudíž nedostatek se vloudit může, ale vždy se dá řešit.

    Přejeme hezké svátky
    Tým SUPER-NÁŘADÍ.cz








  • Mizerná komunikace. Objednal jsem zboží, platba předem. Více než týden mi nebyli schopni poslat zálohovou fakturu. První písemná urgence bez odpovědi. Následuje telefonická urgence - pán slíbil že vše ověří a zavolá zpět. Do půl hodiny. Už jsou to dva dny a ještě se neozval.

    Takže proč nakupovat u někoho, kdo je neschopný reagovat, má binec v systému a neplní sliby? Proč nakupovat u losera, který dělá problémy už jen při platbě předem? Jak se asi bude chovat, kdyby člověk potřeboval reklamovat? Končím s nimi. Připadné vyjádření si tady může pan Břežný nabouchat do špic, tohle zkrátka nezvládl.

  • AK: Dobrý den,
    dovolíme si reagovat na uvedené řádky.

    V naší společnosti pracuji slušní a poctiví lidé, kterým záleží na každém zákazníkovi. O tom, se může přesvědčit kdokoli, kdo s námi obchoduje. Reklamace řešíme standardně do 30-ti dnů, pokud možno pak samozřejmě dříve.

    Co se daného případu týče, zákazník, si dle vyjádření servisu dovozce, zničil zakoupený výrobek prakticky ihned po zakoupení použitím mimo pokyny v návodu. Další záležitost je to, že k reklamaci byl přístroj doručen ledabyle zabalen (skoro vůbec) bez jakékoli průvodní dokumentace, reklamačního protokolu, kopie nabývací faktury a logicky tedy došlo ke zpoždění. Doplnění podkladů minimálně elektronicky jsme od zákazníka neobdrželi.

    Reklamace byla ve finále zamítnuta , ale za toto my kupujícímu opravdu nemůžeme.

    T. Břežný | SUPER-NÁŘADÍ.cz

  • Od 10.měsíce nevyřízená reklamace nezajem ,neodpovidani na email ,žadna komunikace .možna pro jisteho Břežneho Tomaše z Bílovce je ćástka 1700kč zanedbatelná.No což předam k trestnimu stíhání pro podvodne jednaní s umyslem neopravněneho obohaceni .A pak tady mame i facebook.Těmhle podnikavym lidem je třeba dělat reklamu .