Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlá odpověď při žádosti o vrácení produktu
    • Nepravdivé složení na webu
    • Poškozené zboží
    • Hmyz v balíku

    Nejdřív byl problém se zmateným GLS, který mi poslal rovnou 3x zprávu o tom, že je balík v AlzaBoxu. Šla jsem si tedy balík vyzvednout, k mému překvapení byl ale box prázdný. Přes maily i telefonicky jsem to pak musela řešit s podporou, doručení se kvůli tomu o několik dní zpozdilo. Ale stane se, za to e-shop nemůže, kvůli tomu bych špatné hodnocení nedávala.

    Při rozbalování z krabice vylezl brouk a nějaký červ. To mě fakt nepotěšilo, ale zase, dobře, může se stát, že balík třeba ležel na depu a "voňavé" psí dobroty přilákaly i tyto živočichy. Bohužel jeden produkt byl v krabici úplně vysypaný, sušený platýz byl rozlomený a jeden produkt měl jiné složení, než je uvedeno na webu. Psala jsem na e-shop, že bych kvůli tomu produkt chtěla vrátit. Oceňuji rychlou odpověď paní majitelky včetně zmínky, že si složení na webu upraví. No, uběhly dva týdny a složení na webu je pořád uvedeno v původní špatné verzi. Objednávali jsme i adventní box pro psa. V průběhu dní jsme zjistili, že na přiloženém papírku s přehledem obsažených produktů není špatné složení, ale rovnou jiné produkty :D Kvůli tomu všemu bohužel nemůžu obchod doporučit. Vzhledem k tomu, že hromada psů má v dnešní době různé alergie a podobně, mi opakovaně chybné uvádění informací o složení nebo záměna produktů přijde jako opravdu velký problém. E-shop v tom má očividně dost nepořádek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pes po pamlskáh zvracel
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Okamžitá komunikace
    • Malý dárek k nákupu zdarma
    • Granule (12kg pytel) měsíc před datem spotřeby bez upozornění
    • Arogantní (i když okamžitá) komunikace

    Kupovali jsme 2x 12kg pytel granulí + 2,5kg zdarma. Jeden z 12kg pytlů přišel s expirací za jeden měsíc.
    Při kontaktu s obchodem mi bylo celkem arogantně odepsáno, že datum blížící se expirace bylo u produktu uvedeno a že si zřejmě nechci přiznat, že jsem se přehlédla (nebylo! Vybírali jsme je s přítelem a četli detailně i z důvodu složení granulí a ani jeden z nás tam upozornění na krátkou expiraci neviděl). Zřejmě měli nepořádek na skladě, protože kvůli druhému pytli granulí mi volala slečna a říkala, že měli chybně uvedeno ve skladu a že jim přijdou až další den, jestli nebude vadit, že objednávku odešlou o den později.
    Na další aroganci v emailu ve smyslu, že do měsíce běžně pes takový pytel sežere (a to že máme jiný čerstvě načatý pytel a nevědí zda granulemi jen nepřikrmujeme už neřeší) a že mají čistý stůl, protože podle zákona to před expirací ani nemusí uvádět, jsem už nereagovala. Ano, ze zákona se to uvádět nemusí, ale přijde mi minimálně fér to dát vědět kor u takto velkého balení granulí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • drahé to bylo

    Reakce obchodu supergranule.cz

    Mrzí nás, že jste nebyl s nákupem spokojený. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu, každý názor je pro nás důležitý. Rádi bychom věděli, co můžeme udělat lépe, abyste byl spokojený? Cenu zboží jste znal před nákupem, doprava byla zdarma a doručení bylo den po objednání v dopoledních hodinách. O doručování jste byl jste informován sms i emaily od nás i od GLS kurýrní služby. Naším cílem je, aby zákazníci měli individuální přístup a byli spokojeni. Pokud tedy budete chtít, pomozte nám, prosím, zlepšovat kvalitu a obraťte se přímo na náš email [email protected], abyste nám řekl, co přesně pro Vás nebo jiné zákazníky máme zlepšit. Moc děkujeme.