Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ještě jsem se chtěl zeptat, kde jim můžu dát těch nula hvězdiček?

  • Potřeboval jsem vrátit zboží z tohoto obchodu. Poslal jsem ho správně na správnou adresu, včas a s číslem účtu, kam vrátit peníze. Dostal jsem dobropis a informaci, že nevědí, kam peníze poslat. Přitom informaci jsem posílal jak mailem, tak poštou doporučeně. Číslo účtu jsem jim samozřejmě zopakoval. Na jejich stránkách nenajdete jediné číslo telefonu. Od takové firmy opravdu radši ruce pryč. Na peníze čekám už měsíc a stále nic. Budu se muset obrátit na soud.

  • Objednala jsem si před 3 týdny baterii do mobilu v Sunnyshop. Ovšem byla nefunkční, proto jsem ji poslala zpět v zákonné lhůtě osud na adresu Brno, Jeronýmova 20 s tím, že odstupuji od smlouvy a žádám vrácení peněz. Dosud se nikdo neozval , nikdo mě nekontaktoval, peníze ani baterii nemám. Pak jsem si přečetla recenze na tuto firmu, a proto se divím, že její služby jsou nabízeny v HEUREKA.
    Marie

    • Milá Marie, proč prosím zasíláte na Jeronýmovu?
      Všude na našich stránkách píšeme, aby se nic nezasílalo na Jeronýmovu, ale na Křenovu.
      Pokud by jste místo studia našich recenzí věnovala čas a přečetla si naše obchodní a reklamační podmínky, které jste mimochodem před dokončením objednávky odsouhlasila a potvrdila, že s nimi souhlasíte tak by jste to věděla a nezaslala by jste špatně.

  • mi připadá že všechny recenze píšou lidi s IQ maximálně 65. jako klad uvádějí vždycky rychlost, slušné jednání a vynikající komunikaci a dobrou cenu. ale to se snad v obchodu předpokládá, ne? To snad nemůže psát normální člověk?

  • Je po reklamaci dodnes pripad nevyreseny nemam penize ani mobil,neschopna komunikace ,prodluzovani,nesnazi se nic poradne vyresit! Podklady jsem ofotila zaslala ptaji se dokola oc se jedna ! Mailu ode me meli spousty jejich odpovedi nikam nevedou.dochazi mi trpelivost a jestli se tu chce sunnyshop ohrazovat klidne sem vlozim moji i jejich komunikaci z mailu.jejich neschopnost tohle vyresit a uzavrit je asi nadlidska sila.vubec nikomu nedoporucuji.tohle jsem v zadnem eshopu nezazila ! Nema to obdobi! Telefon maji jinak uveden ale nikdo Vam ho jaksi nevezme i kdyz tvrdi ze nemaji meli by si upravit informace o sobe! Rozhodne uz bych si nic u nich neobjednala!! Cekam jak toto dopadne :-D jejich komunikace je na bodu mrazu!

  • U tohoto obchodu jsme kupovali tvrzená skla na dva telefony. Jedno z nich ovšem nepasovalo na uvedený model. Po odeslání emailu Sunnyshopu s tímto problémem a uvedení inforamcí ohledně modelu (23.6.) nám 28.6. odpověděli, abychom uvedli přesné označení telefonu, ovšem stačilo si přečíst celý email...
    Po znovuodeslání informace ohledně modelu jsem již další zprávu neobdrželi a tak jsme 12.7. museli opět napsat, jak tedy hodlají situaci řešit. Nyní již obratem odpověděli abychom sklo zaslali na reklamaci. Následně jsme již neobdrželi jakékoliv potvrzení ohledně stavu reklamace a tak jsme 25.7. opět psali ohledně informace v jakém stavu se reklamace nachází, ovšem již bez odpovědi.
    2.8. jsem psali další email a doposud bez jakékoliv odpovědi. Komunikace s tímto obchoddem je nulová, doposud nejhorší zkušenost.

  • Dobry den,
    pokud se jednalo o reklamaci 17RK00019, tak jsme Vám zasílali reklamační protokol o ukončení reklamace a také, že reklamaci zasíláme na Vaši adresu. Tyto informace jsme zasílali na mailovou adresu na kterou byla vytvořená objednávka a to [email protected].
    Pokud do tohoto mailu nemáte přístup tak kontaktujte majitele.

    www.Sunnyshop.cz

  • Dobrý den, před více jak měsícem jsem k vám poslal telefon do opravy a i přes moje emailové dotazy, kdy by se mi mohl telefon vrátit se mnou nikdo nekomunikuje. Bohužel, telefonní číslo NIKDE není uvedeno a absolutně netuším, jak na tom vlastně jsem. Může mi někdo kompetentní prosím odpovědět????? Díky,

    Lukáš Jindřich