Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Formulář k hodnocení zboží na email přišel, bohužel zboží zatím nikoli ..

    Reakce obchodu Sullyhozbrojnice.cz

    Dobrý den, dnes jsme společně telefonovali o dostupnosti a dodání zboží. Věřím, že nakonec je vše v pořádku a za prodlení s odesláním se ještě jednou omlouváme.

    S pozdravem

    Jan "Sully" Heřmánek
    Jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Místo objednaného zboži mi dorazil email abych hodnotil nákup.
    • Žádná další komunikace
    • Nedostal jsem žádnou zprávu o stavu. Jestli je objednávka zrušena nebo zboží je nedostupné anebo že se pokračuje ve vyřizování

    Reakce obchodu Sullyhozbrojnice.cz

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste z nákupu u nás zklamaný, nicméně Vaše hodnocení se nezakládá na faktech. Objednávku na zboží, které nebylo skladem (bylo označeno dostupností "Na objednávku" jste učinil 5.7., druhý pracovní den jste obdržel informační emaily, že na objednávce pracujeme a posléze informační email, že se čeká na dodání neskladového zboží. Poslední email si dovolím citovat:

    "Tvoje objednávka se vyřizuje, čekáme na dodání zboží od výrobce / dodavatele.

    Proč se čeká? 

    Tvoje objednávka se vyřizuje, jedna nebo více položek z objednávky nebyla v době, kdy jsi dokončil/a objednávku skladem, čekáme na dodání zboží. Náš sklad reálně reflektuje skutečný stav zásob, ale zboží pro Tebe se rezervuje až v okamžiku dokončení (odeslání) objednávky, nikoliv vložením do košíku. 

    Co bude další krok?

    Hned jak objednané zboží naskladníme, budeme Tě informovat dalším emailem. U některých značek, nebo druhu zboží se může jednat o delší dobu dodání (v týdnech až měsících), pokud na objednávku spěcháš, nebo potřebuješ vědět přibližné dodání chybějícího produktu, prosím zavolej nám náš mobil +420 608608919, nebo napiš email. 

    Co když potřebuju zboží rychle?

    Pokud budeš chtít, tak můžeme na vyžádání samozřejmě objednávku rozdělit a dodat přednostně položky, které skladem byly a položky, na které se čeká dát do nové objednávky. 

    V případě potřeby bližších informací o objednávce a dodání zboží volej, prosím, na náš mobil +420 608608919.

    Dotazník od Heureky?

    Bohužel to nejsme schopni ovlivnit, ale několik dní po objednávce robot srovnávače Heureka.cz pošle dotazník spokojenosti s nákupem, přestože svoje zboží třeba ještě vůbec nemáš. Je nám to líto, ale nemůžeme to nijak ovlivnit. Buď dotazník ignoruj, nebo nám skrze něj napiš, jaká je zatím mezi námi komunikace.

    Může se u neskladového zboží měnit cena?

    U nové dodaného zboží si vyhrazujeme právo změnit cenu zboží v závislosti na změnách cen dodavatele, směnném kurzu apod. Při naskladnění objednaného zboží Vám bude před expedicí objednávky zaslán informační email s aktuální cenou zboží. Objednávku možno kdykoliv zrušit.

    S poděkováním za Tvou objednávku

    Sully a tým Syllyhozbrojnice.cz

    S-ARMORY s.r.o.

    tel: +420 608 608 919

    [email protected] "

    Pokud vím, tak jste se s námi ani telefonicky, ani emailem s dotazem na stav zakázky nespojil, takže komunikaci z naší strany považujeme za dostatečnou. Stále čekáme na dodání zboží od výrobce, kde máme dlouhodobě objednáno. Prosím dejte nám vědět, zda máte o zboží stále zájem, nebo zda chcete objednávku zrušit.

    Děkuji

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Ing. Jan "Sully" Heřmánek
    Jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Protože svou objednávku ještě nemám a nemám ani info, kdy bych ji mohla mít, jsem zatím nespokojená a nemohu tak obchod doporučit.

    Reakce obchodu Sullyhozbrojnice.cz

    Dobrý den, paní Novovotná,

    bohužel Heureka posílá žádost o hodnocení automaticky, po určité době od uskutečnění objednávky, tedy nezávisle na tom, zda již bylo zboží dodáno. Jelikož jste si před týdnem objednala zboží, které nebylo skladem (tedy na objednávku, jak máme na eshopu), tak jste obdržela několik emailů včetně toho, že na dodání zboží od dodavatele čekáme a budeme Vás informovat jakmile bude k dispozici. Snažíme se zboží sehnat co nejdříve, ale prosím berte na vědomí, že to během pandemie a v předvánoční čas není obratem. Určitě, jak budeme znát termín dodání zboží, tak se Vám ozveme.

    Za tým Zbrojnice

    Sully

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá komunikace
    • Nabízejí zboží na které je čekací doba víc jako tři měsíce

    Reakce obchodu Sullyhozbrojnice.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že jste na zboží čekal dlouho. Bohužel ať se snažíme jak chceme, tak v aktuální postcovidové době je naskladňování zboží nevyzpytatelné. Zboží, které dříve bylo do několika týdnů u nás, nahodile přichází až po několika měsících, nebo se jeho dodání k nám neustále prodlužuje. Proto pokud máme v objednávce nějakou položku, která není skladem v čase objednání, tak zákazníkům přijde zákazníkovi email s informací, že zboží není a sháníme ho. Taková situace je obecně na trhu od začátku Covidu, na některé položky od Vortexu z USA čekáme například déle než rok. Nejde jen o tento sektor, aktuálně už několik měsíců nejsou např . čipy do elektroniky a automobilky vyrábí auta na sklad, chybí plechy i plasty v průmyslu. Obecně výroba čehokoli i logistika je nyní ve špatné kondici celosvětově.

    Snad tedy příště bude nákup u nás úspěšnější. Vězte, že jsme se stejně jako u jiných zákazníků velmi snažili abyste měl zboží co nejdříve.

    Zdraví Sully