Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Asi netuším, co si představit pod pojmem "odvařená hruška". Dříve se řeklo povidla? Nebo toto je něco jiného? Je to matoucí. Tak tohle mi za ty peníze přijde mdlé. Povidla čisté a přírodní jsem si kupovala, bohužel už nemám distributora. To byla povidla. V každém případě povidla nebo odvařené cosi, zde už nic. České by bylo hezké, ale...

    Reakce obchodu Šufan

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Pojem povidla nepoužíváme, protože legislativa EU stanovuje právě u povidel minimální množství cukru, které musí výrobek obsahovat, aby se tak mohl jmenovat. My jsme se ale rozhodli jít jinou cestou a do našich "povidel" jsme žádný cukr přidávat nechtěli. Proto jsme museli výrobek přejmenovat a vybrali jsme právě pojem odvařené ovoce. Nejedná se totiž o povidla, pokud tam není žádný přidaný cukr. :)
    Kdybyste si chtěli o našem odvařeném ovoci přečíst více, napsali jsme právě na toto téma článek: https://www.sufan.cz/clanek/proc-nase-odvarene-ovoce-nenese-nazev-povidla/37.
    S přáním krásného zbytku dne,
    Magdaléna ze Šufanu.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Dobře zabaleno
    • Ignorují nesouhlas se zasílání newsletteru u objednávky (nebo jim nefunguje)

    Reakce obchodu Šufan

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že Vám newsletter chodil, přestože jste nechtěla. Dotazníky jsou generovány automaticky, což by se samozřejmě po zamítnutí svolení stát nemělo, chybu ověříme. Zároveň doufáme, že s kvalitou produktů i rychlostí dodání jste spokojený/á.
    Kdybyste s tím měli nadále problémy, určitě mi napište na e-mail [email protected].
    Krásný den a ještě jednou se omlouváme.
    S Pozdravem,
    Magdaléna ze Šufanu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Proč je při nákupu možnost zamítnuti zaslání dotazníku spokojenosti, když ji nikdo nerespektuje?

    Reakce obchodu Šufan

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaše negativní hodnocení udělené na základě odeslání dotazníku o spokojenosti, které jako e-shop přímo neovlivňujeme, nás velmi mrzí. Dotazníky jsou generovány automaticky, což by se samozřejmě po zamítnutí svolení stát nemělo, chybu ověříme. Zároveň doufáme, že s kvalitou produktů i rychlostí dodání jste spokojený/á.

    Za tým Šufanu
    Tereza