Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručení objednávky bylo překotně přesunuto z Alzaboxu na Českou poštu. Chabě zabalený balíček se 3 ks objednaného zboží byl při přepravě poničen a při předání chyběly 2 ks objednávky. Strávila jsem 45 minut na ČP reklamací. Očekávám navrácení téměř sedmi set korun za dva ks ztraceného/ukradeného/ zboží.

    Reakce obchodu STYX-underwear.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a čas věnovaný našemu e-shopu.

    Pokoušeli jsme se Vás telefonicky kontaktovat, abychom si celou situaci mohli vysvětlit a najít pro Vás vhodné řešení, ovšem neúspěšně.

    Nastalá nepříjemnost nás skutečně velmi mrzí a upřímně se za ni omlouváme. Naneštěstí jsme o poškození Vaší zásilky neobdrželi žádnou informaci a nemohli jsme tedy zahájit okamžité řešení situace.

    Ujišťujeme Váš, že tato situace skutečně není naším standardem a tak jsme na základě Vašich informací obratem kontaktovali společnost Balíkovna, aby nám podali vysvětlení, jak došlo k poškození balíku a zažádali o okamžitou nápravu celé situace. Zjistili jsme, že k poškození balíku došlo při jeho třídění na doručovacím depu a jelikož není možné poškozený balík doručit do Alzaboxu, bez našeho vědomí došlo k jeho přesměrování, což nás skutečně velmi mrzí.

    Velmi nás mrzí, že jste byla nucena podstoupit zdlouhavé řešení reklamace na pobočce České pošty. V těchto případech je vždy lepší balík nepřebírat a obratem kontaktovat odesílatele, tedy náš e-shop, a sdělit daný problém, o čemž Vás na pobočce České pošty měli informovat. Jelikož je pro nás spokojenost našich zákazníků absolutní prioritou, pokud bychom o této informaci věděli, obratem bychom Vám zaslali kompletně nový balíček a celou nepříjemnost pak jako odesílatelé řešili s dopravcem.

    Ještě jednou se velmi omlouváme za tuto negativní zkušenost a rádi bychom Vás požádali o zpětné kontaktování, abychom mohli celou situaci společně vyřešit. Jsme Vám k dispozici každý všední den od 8 do 16 hodin na telefonním čísle +420 725 334 691 či na emailové adrese [email protected].

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Denisa, Styx-underwear.cz ♥

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Trenky za 421 Kč a po zadání kódu za 321 Kč. Při osobním vyzvednutí po mě frajerka chtěla opět 421 Kč. Důvod ? Máte nízkou objednávku, tak si musíte připlatit. Zloději a podvodníci. Nákup důrazně nedoporučuji, pokud nechcete být okradeni. Já jsem se nedal a poslal jsem je do p...ele. Pozor na šmejdy ((( !!!!!!!!

    Trenky za 421 Kč a po zadání kódu za 321 Kč. Při osobním vyzvednutí po mě frajerka chtěla opět 421 Kč. Důvod ? Máte nízkou objednávku, tak si musíte připlatit. Zloději a podvodníci. Nákup důrazně nedoporučuji, pokud nechcete být okradeni. Já jsem se nedal a poslal jsem je do p...ele. Pozor na šmejdy ((( !!!!!!!!

    Reakce obchodu STYX-underwear.cz

    Dobrý den, Jakube,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval této recenzi a zároveň se velmi omlouváme za jakoukoliv jinou zkušenost s naším eshopem, než tu pozitivní.


    Ve Vaší objednávce jste měl zadané balné do objednávky za 49,- které nám pomáhá pokrýt náklady spojené s balícím materiálem a prací skladníků v případě, že se jedná o objednávku, která je do 349,- včetně. Dále jste měl zakliknuté pojištění zásilky za 49,- které je volitelné a je možné ho odebrat.


    Velmi nás mrzí, že objednávka nesplnila Vaše očekávání, ale jsme Vám vždy plně k dispozici pro dořešené jakékoliv nejasnosti.

    Pokoušeli jsme se s Vámi telefonicky spojit, ale bohužel neúspěšně, a tak jsme Vás individuálně kontaktovali na emailové adrese, kde najdete návrh na řešení této nepříjemnosti a doufáme, že to bude k Vaší maximální spokojenosti.


    Rozhodně není naším cílem nikoho naštvat, ba naopak nám velmi záleží na spokojených zákaznících.


    Pokud bychom pro Vás kdykoliv mohli něco udělat, jsme Vám vždy plně k dispozici.


    Lucie, Trenýrkrána,cz

  • Nedoporučuje obchod

    Materiál dobrý,ale velikost neseděla.Objednavala jsem velikost M a prislo mi snad XL.

    Reakce obchodu STYX-underwear.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za jakoukoliv jinou, než dobrou zkušenost s naším e-shopem. Mohlo se stát, že při výrobě, která probíhá ručně, se přišil na produkt jiný štítek velikosti. Zboží prochází namátkovou dvojí kontrolou, ale v počtu, který denně vyrobíme bohužel nejsme schopni kontrolovat každý kus vícekrát. Omlouváme se za nepřijímnosti a kolegyně Vás bude individuálně kontaktovat telefonicky, aby s Vámi situaci dořešila k Vaši spokojenosti.

    Ajka, Styx-underwear.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Trenyrky a zbytek co se tyka kvality tak spokojenost, ale to jsou za me i trenyrky z HMka..Me co vadi, je neustale uz obtezovani zbytecnymi telefony ze je zasilka k vyzvednuti, kdyz vam sekundu po hovoru prijde stejne sms s tou samou informaci. Dale musite vedet asi 20 cisel k vyzvednuti objednavky ani nezaplacenych trenyrek a potom tam nekolikrat po sobe stejne cekate 15 minut (neprehanim) protoze se jim zrovna vase objednavka OPET kamsi "ztratila". Na telefonu u reklamaci osoba co neumi ani dobre cesky a nerozumi ani vymene zbozi. Takze zbozi ok, vyber zamestnancu a otravny pristup k zakaznikum nikoli. Pristi nakup uz ja za sebe delat urcite nebudu, protoze to je leda o nervy.

    Reakce obchodu STYX-underwear.cz

    Moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vaší objednávky. Jako první bychom se rádi omluvili za jinou, než pozitivní zkušenost s naším e-shopem.
    Telefonické potvrzení vychází ze zkušeností a zpětné vazby, kterou máme od našich zákazníků. Občas se stane, že se někdo uklikne při výběru odběrného místa, či výběru velikosti a my jsme díky tomu schopni vše ihned vyřešit.
    Kód pro vyzvednutí objednávky je z bezpečnostího důvodu.
    I přes aktuální zvýšenou poptávku se snažíme vše řešit co nejrychleji to umíme a na výdejnách je již přiveno zvýšení kapacity našich pracovníků, aby se doba ztrávená u nás co nejvíce zkrátila. To vše i s dodržováním aktuálních vládních nařízení a opatření.
    Protože si našich zákazníků moc vážíme a naším cílem je mít vždy vždy maximální spokojenost, budeme Vás nadále individuálně kontaktovat pro dořešení celé situace.

    Tomáš, Styx-underwear.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na třech výrobcích které jsem si zakoupil na každých trenýrkách byl kaz buďto flek nebo chyba v šití a třetí taky myslím byly špinavé no děs a hrůza nezlobte se.

    Josef

    Reakce obchodu STYX-underwear.cz

    Josefe, moc děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu ohledně Vašeho nákupu. Mrzí nás, že zboží nesplnilo očekávání. Naše trenky prochází po vyrobení kontrolou kvality, bohužel, i u nás pracují "pouze" lidé a mohlo se stát, že nám nějaký detail unikl.
    Naším cílem je mít vždy spokojené zákazníky a snažíme se pro to dělat maximum. Proto Vás ohledně dořešení budeme nadále individuálně kontaktovat.

    Tomáš, Styx-underwear.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednal jsem si zboží a nic :(

    Nespokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní obsluha

    Reakce obchodu STYX-underwear.cz

    Dobrý den. Mrzí nás, že špatná nálada jedné prodavačky Vás donutí takto zanevřít na náš eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cena trenek je více méně stejná jako před deseti roky, ale gramáž bavlny se zmenšila na polovinu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Trenky se poslední rok dělají z pomalu nebo ne pomalu, ale opravdu průhledného materiálu
    • poslední trenky zakoupené letos v létě (6ks zakoupeno) mi vydržely cca 2 měsíce -- vše rozthané v rozkroku
    • Materiálně katastrofa
    • Teď jsem zkusil další objednávku, objednáno dalších cca 6ks trenek, ale to stejné, průhledný materiál, dávám tomu opět dva měsíce a půjdou do popelnice...
    • Byl to můj poslední nákup této značky
    • Když porovnám materiál, který byl před 5 lety a který je dnes, tak dnes je o 300% horší
    • katastrofa, jsem nasrán, vyhozené opět 2000kč
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodavacku! Ktera nejen,ze je VELMI neprijemna a na muj dotaz,zda mi muze nabidnout jeste neco dalsiho mimo internet.objednavku odvetila,ze NE a ackoli byl obchod zbozim naplneny,tak jsem mela vse znovu "naklikat",abych mohla koupit...Tak hlavni neprijemna zkusenost byla,ze nemela ani 300 Kc na vraceni a skutecne velmi neprijemne naznacovala,ze je to moje chyba!

    Velke zklamani!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalitní zboží za dobré ceny, ráda zde nakupuji, ale poslední nákup mě vyloženě rozčílil.
    • Špatná komunikace, neochota personálu !
    • Po SMS že mám zboží připraveno na prodejně se tam táhnu přes celou Prahu, aby mi prodavačky řekly, že zboží nemají. Měla jsem si tedy vybrat jiné trenky a k mému překvapení jsem mezi vystavenými našla ty, co jsem si objednala! Tvrzení, že kamenný obchod a e-shop nejsou propojené, mi příjde k smíchu a neomluvitelné. Zboží jsem si tedy přesto koupila, jenže za plnou cenu, i když v e-shopu bylo v akci. Blahopřeji k dobrému marketingovému tahu a příští nákup u Vás si rozmyslím.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychle dodání, široký výběr zboží.

    Bohužel nedorazily dárky, tak jak byly slibeny. Na email ohledně nákupu nikdo neodpovídá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtěl jsem zkusit koupit přes internet zboží, které standardně kupuji v kamenném obchodě.
    • Chtěl jsem využít slevu v rámci dní Marianne. Sleva mi byla poskytnuta, ale zase jsem neměl možnost získat dárek, který standardně k nákupu vybraných položek dávají.
    • zatím ze strany obchodu neproběhla žádná komunikace ( cca přes 14 dní ).
    • Zboží jsem měl vyzvednout osobně v prodejně v centru Prahy. Dosud nemám zprávu, zda mohu do obchodu přijít, zda je pro mě zboží připravené.
    • Jiné internetové obchody komunikují, pošlou rekapitulaci objednávky téměř ihned po objednávce a během pár dní informaci o možnostech převzetí zboží. Od tohoto obchodu jsem nic podobného neobdržel.

    Internetový obchod této společnosti podle mého názoru vůbec nefunguje. S jejich zbožím jsem spokojený a budu ho dál kupovat, ale asi vždy zajdu do kamenné prodejny.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bylo mi oznámeno, že dva kusy ze tří objednaných nejsou skladem a ani nebudou. Na webu bylo veškeré zboží v době objednávky skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala, ale nepřišlo mně ani potvrzení objednávky, ani žádná jiná informace o stavu objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • Neprijemna telefoniska

    hruza

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Trenýrky jsou drahé!
    • A slabé plátýnko!!!
    • Taky jsem chtěl trenýrky froté!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nekompletní zásilka .
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ke zboží nebyl dodán avizovaný dárek, který byl i na faktuře uveden a na mail komunikaci se už obchod neobtěžoval odpovědět.

    Zajímáte je pouze dokud Vám mohou něco prodat.
    V případě reklamace negativní zkušenost.