Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Asi 2 hodiny jsem hledal zboží na netu a přišla mi v tomto eshopu nejvýhodnější cena.Za 2 dny mi majitel tohoto eshopu volal, že objednávku musí zrušit jelikož měl cenu údajně špatně uvedenou .Přitom tam bylo uvedeno Sleva 60 procent.Už to prý opravil. JEDNALO SE ASI O 300 KORUNOVÝ ROZDÍL.

    Reakce obchodu StrnadShop.cz

    Dobrý den pane Bollog,
    máte pravdu že cena byla špatně uvedena /bez DPH/. Chyba se bohužel stala a zboží jsem bohužel nemohl prodat pod nákupní cenou. Na Váší objednávku jsem reagoval ješte ten den, nabídl jsem Vám nejnižší internernetovou cenu včetně malého dárku jako omluvu.
    Moc mě mrzí Vaše nespokojenost, ale někdy se malá chyba občas může stát:-(.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekorektný prístup
    • Nevracajú celú zaplatenú sumu
    • Tovar nemú skladom ani nevedia dodať

    Ponúkaný tovar, ktorý eshope svieti že je skladom v skutočnosti nemajú a nevedia ani dodať. Neodporúčam platiť dopredu!!! Nielenže tovar nemali ale poslali mi späť menšiu čiastku ako som zaplatil. Platbu eshop vygeneruje len v CZK a musel som si sám podla aktuálneho kurzu prepočítať koľko je to v €. Keďže sú kurzy pohyblivé tak po týždni mi poslali menej ako som zaplatil, pritom pri telefonickom rozhovore potvrdili že je to v poriadku za objednaný tovar, ale pri vracaní mi už tvrdili že som poslal menej a preto mi vracajú menej. Podľa kurzu som mal platiť 95,86,-€, poslal som 96€, vrátili mi 92,-€. Tento eshop neodporúčam!!!

    Reakce obchodu StrnadShop.cz

    Vždy jednám férově a co nejrychleji. Bohužel vždy se najde neseriózní a neupřímný jedinci, kteří neuvádějí skutečnou informaci. Hodně štěstí pane Josef.