• Zboží prý bylo posláno ale dopravující společnost prý zásilku poškodila a vrátila zpět nové zboží firma nema
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chaos ve skladovém systému. Nekomunikace. Výmluvy na dovolenou.

    Vyhnout se VELKÝM obloukem

    Reakce obchodu Crab Team - střešní nosiče

    Objednávka nás zastihla v době Jarních prázdnin (Praha 6, 22.2. a dále). Zákazník nakupoval zboží z výprodeje, kdy k dostání bylo omezené skladové množství (konkrétně plážový stan). V systému jsme evidovali 2 barvy, ačkoli fyzicky jsme měli jen jednu. Po přijetí objednávky 26.2. ve 22.25 dostal následující den v 9:04 zákazník info o dovolené a sdělení, kdy se s ním spojíme (po dovolené). V pondělí 3.3.2014 8:40 jsem zákazníka informovali o omezené dostupnosti zboží. Komunikace myslím dostačující, co zákazníka naštvalo opravdu nevíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod jsem vybral s ohledem na uspokojivou cenu
    • Když jsem asi týden po objednání zboží nedostal, mimo potvrzení přijetí objednávky, žádnou zprávu, připomenul jsem se. Bylo mi sděleno, že zboží bylo omylem zasláno jinému spotřebiteli a po vrácení mi bude zasláno. Od té doby (4 dny) opět žádná odezva.

    Výše popsané se může stát, obchodník by měl však a zejména při pochybení, komunikovat se zákazníkem.

    Reakce obchodu Crab Team - střešní nosiče

    Ano, potvrzujeme technické potíže (zboží omylem zasláno jinému zákazníkovi, který vycestoval mimo ČR a zboží vrátil až po týdnu). Nyní již u správného zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízejí zboží, které není na skladě.

    Reakce obchodu Crab Team - střešní nosiče

    Dobrý den. O jaké zboží se jedná? Na jakém skladě - obchod má 3 sklady? U zboží, které není skladem, je toto uvedeno, pokud nedošlo např. v průběhu víkendu k jeho vyprodání, apod.. Proč chybí podpis? CT Praha, J. Beneš

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dodávka nedorazila celá. kdybych se neozval, tak by zbytek ani snad nedorazil

    Reakce obchodu Crab Team - střešní nosiče

    Vážený zákazníku.
    Pro upřesnění vašeho hodnocení by stálo jistě za zmínku to, že jsme zboží odeslali v pořádku a kompletní. Nekompletní bylo balení již od výrobce (krabice, zavaření ve folii), kde chyběla část dílů. Tyto jsme vám neprodleně na vlastní náklady odeslali ještě v den upozornění na tento nedostatek.
    Hodnocení 40% nepovažujeme za korektní.
    J. Beneš, CRAB Team s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Oproti konkurenci zboží je levnější
    • Asi máte hodně práce,zboží bylo o 700 Kč dražší a do dneska jste mi to nevrátili

    Jinak dobrý

    Reakce obchodu Crab Team - střešní nosiče

    Dobrý den, ano zboží jsme skutečně omylem odeslali za vyšší cenu než byla objednávka, ale okamžitě jsme reagovali vystavením dobropisu. Omlouváme se, ale dobropisy řeší účetní odd., již ne obchodníci a jak jsem před chvílí kontroloval, zřejmě se drží splatností dobropisu - ve vašem případě 15.12.tr.
    Zařídíme, aby dnes bylo uhrazeno. S omluvou a s díky za recenzi (byť dle našeho názoru zbytečně přísnou)
    CT

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Žádné
    • Navízejí zboží, které nemají skladen a neoznámí to ve své nabídce

    Nevím nemám s ními žádné zkušenosi

    Reakce obchodu Crab Team - střešní nosiče

    Dobrý den. Tvrzení, že nabízíme zboží, které nemáme skladem se nezakládá na pravdě. V průběhu prvních pracovních dnů min. týdne jsme zaznamenali velice intenzivní poptávku po krbových vysavačích Kaminer, které se ve zcela vyprodaly. Zákazník provedl objednávku v době, kdy ještě nebylo zřejmé, zda bude dostatečné množství k dispozici (krom prodeje přes internet i v kamenných prodejnách). Informace o tom, že je zboží nedostupné byla okamžitě avizována v eshopu, zákazník byl v pátek informován emailem, že zboží obdrží do konce příštího týdne. Ve čtvrtek nás však informoval dovozce, že zboží nedodá z logistických důvodů dříve jak za 15 dnů. Chyba není v tento okamžik u nás. Zákazník uvádí, že zboží zakoupil jinde a výhodněji, což rovněž není možné - zboží nebylo dostupné v celé ČR - nemohlo se jednat o totožný výrobek. Škoda, že si toto zákazník nevyjasnil nejprve s námi.