Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obrázky neodpovídají skutečnosti
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišly mi boty, každá jiná velikost, jedny byly velikost 36, druhá 37, dosud čekám na vrácení peněz, chtějí po mě doložit podací lístek, nechápu ale proč, když na balíku byly vylepeny známky, a tak je jasné, kolik jsem za poštovné utratila. V e-shopech nakupuji už 10 let, toto byla nejhorší zkušenost.

    Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obdržel jsem něco, co jsem neobjednal :-(
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zaslané zboží nebylo v originálním obalu
    • absence odběrných míst v kombinaci s polohou obchodu
    • nemožnost platit kartou při dobírce

    Objednaná přehazovačka nebyla v obalu, jen strčená v igelitovém sáčku. Znám balení originalního výrobku a ani nepředpokládám, že by přehazovačky byly dodávány naházené v bedně. Nebyla sice používaná, ale bylo vidět, že s ní bylo manipulováno(mikro škrábance apod.) Byla zřejmě vystavená v obchodě, možná vracená nebo pod. V nabídce o tom nebyla zmínka. Vím, že na funkci to nemá vliv, ale tenhle styl, kdy se internetové obchody mění v hrabárnu, mi už vadí. Právě proto, že si obědnávám věc, kterou jsem si nemohl fyzicky prohlédnout, mám právo dostat zboží nové, originálně zabalené. Nebo a tom musí být informace a logicky by mělo být takové zboží i zlevněné. Tím myslím opravdu zlevněné, ne jako. Jakože zlevněné, je v Eshopech vše. Když připočtu poplatek za dopravu(absence odběrných míst), nemožnost platit kartou při dobírce(která je samozřejmně rovněž zpoplatněna), tak se ptám proč bych tam měl vlastně ještě někdy nakupovat.

    Reakce obchodu Cyklo Stratílek

    Přehazovačka byla od dodavatele, který dodává zboží v servisním balení (tomu odpovídá i cena). Jednalo se poslední kus. PPl při dodávce zboží, lze platit kartou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím.
    • Nabízí velké množství zboží a nikdo nekontroluje, že se takové zboží nevyrábí.

    Raději nakupovat jinde.

    Reakce obchodu Cyklo Stratílek

    Již napraveno, jednalo se o špatnou synchronizaci feedu od dodavatele.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží bylo druhý den připravené k vyzvednutí.
    • Špatná komunikace.

    Mj. jsem si objednal prací prostředek Atsko Sport wash. Místo něho jsem obdržel Atsko Sensi clean (vyzvedl jsem si to přímo na prodejně, ale všiml jsem si toho až doma). Při pozdějším dotazu - to je prý to samé, že mají takové informace od výrobce. Možná to je pravda, to já nemohu posoudit, ale specifikace obou produktů je rozdílná a i kdyby nebyla, považuji za správné, že před dodáním zboží mi měli zavolat a upozornit mě na to a zeptat se, zda souhlasím s touto záměnou a ne dělat, jako že je zboží dodané podle původní specifikace. Produkt jsem se rozhodl vrátit, s čímž neměli v obchodě problém a z tohoto pohledu jednání obchodu bylo korektní.

    Reakce obchodu Cyklo Stratílek

    Zboží bylo na prodejně teprve krátce, po delším výpadku. Nejednalo se o záměnu zboží, pouze o jinou etiketu, na což dovozce upozorňuje.
    Informací o jiné etiketě s garancí shodného obsahu označil každý jednotlivý kus.
    Dle vyjádření dovozce je obsah stejný, ale obal byl krátkodobě upraven pro prodej
    v lékárnách. Jedná se o jednoho výrobce a jeden výrobek, není tedy možné,
    abychom chtěli zákazníka záměrně uvádět v omyl a předkládat mu jiné zboží.