• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace!

    První a poslední nákup zde. Zboží zaplaceno předem 10.12.2015 dodnes nemám. Česká pošta zásilku ztratila, což se může stát, nicméně reklamovat může pouze odesílatel tedy eShop. EShop v období 15.12.2015-04.01.2016 uzavřen tudíž nikdo neodpovídá na emaily a nebere telefon abychom tuto situaci vyřešili. Dnes jsem doufala, že se konečně dovolam - omyl! Opět informace že zavřeno až do 15.01.2015!!! Neuvěřitelné, ani se neobtěžovali mě kontaktovat či vrátit peníze. Na závěr dodam, že kdybych věděla, že bude eShop od 15.12.2015 uzavřen, vubec bych zde zbozi neobjednala, ale tato informace nebyla na hlavní stránce vůbec uvedena! zjistila jsem to až v okamžiku, kdy jsem se snažila někam dovolat - v zalozce kontakty malá poznámka zavřeno. Nemám ani vánoční dárek ani peníze. NEDOPORUCUJI!!!

    Reakce obchodu Store4you

    Vážená paní. Že nemáte vaši zásilku, o tom nemáme žádnou informaci. Stačí zaslat e-mail a problém je ihned řešen.O ztracených zásilkách nás ČP neinformuje. Pokud by jste nám zaslala e-mail na [email protected], mohl být problém již dávno vyřešen!! A 15.12 vždy uzavíráme objednávky a to proto, aby byli včas DORUČENY. A v době od 15.12 jsme sledovali e-maily pro případný problém - vaše objednávka byla odeslána 10.12 a od té doby od vás žádný e-mail.Nebudeme slibovat doručení, když víme jak fungují přepravci v období vánoc. Za to, že ČP ztratí vaši zásilku my opravdu odpovědnost neneseme - vaši zásilku samozřejmě budeme řešit s OZ pošty.
    Momentálně probíhají inventury a roční uzávěrka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • -Zboží označeno skladem ale dodací lhůta více jak týden
    • -V informacích ohledně přepravy nabídka možnosti vyzvednutí HeurekaPoint, ale v objednávce se tato možnost nezobrazila.

    Jestliže je někde zboží označeno skladem(14.12.), pak očekávám, že zboží po obdržení platby(dle banky 15.12., vašeho sytému 16.12.) bude v řádu několika dní odesláno(22.12.). Taktéž, pokud mi přijde mail(20.12.) s podacím číslem zásilky 2 dny předem než byla zásilka předána vůbec do přepravy(22.12.) je trochu tragikomické... asi aby zákazník doufal v poslání, ale fakticky vidí, že přepravce za to nemůže a chyba je nejspíše jinde. Nemusel jsem dávat negativní recenzi kdyby alespoň někdo zvedl telefon nebo napsal mail, že zboží není skladem, ale bude za více než týden. Pak bych to přešel bez jakékoliv připomínky - to se prostě stává, ale mlčet a doufat, že se s tím zákazník srovná? To není vhodný přístup v době, kdy řada e-shopů je schopna dodat objednávky do 2 dnů případně informovat zákazníka jak se věci mají. Tak snad si tento nedostatek v komunikaci a přístupu uvědomí a do budoucna se stanou dobrým obchodem, ke kterým jako zákazník budu mít důvěru a třeba se i s dalším nákupem opět vrátím.

    Reakce obchodu Store4you

    Objednal jste 2 ks bitů - skladem byl 1 ks o čemž jste byl informován e-mailem. Další jsme věděli že obdržíme, objednávku zabalili tedy komplet a odeslali 20.12 tak jak vám byl odeslán e-mail se sledovacím číslem. Co se děje se zásilkou dál v rukou ČP nesledujeme, spíše jen namátkově. Bohužel u některých zásilek ČP víme, že stále nejsou doručeny a evidujeme 2 ztracené zásilky. HeurékaPoint se vám nemohl nikde zobrazit, tato možnost byla stažena kvůli spolehlivosti v doručování. Ano, připouštíme drobné zmatky v době vánočního vytížení a mrzí nás, že ve vašem případě chyb bylo více. Podle historie e-mailů a pohybu vaší objednávky všechny informace byli odeslány standardně - objednávka evidována, objednávka přijata, informace o 1Ks skladem, objednávka uhrazena - páruje automat, objednávka odeslána - včetně sledovacího čísla. Dodání až 23.12 ze strany ČP je zoufalé a zásilku budeme z důvodu pozdního dodání reklamovat. Veškeré informace o objednávce odcházeli v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    • Udávají mylné informace o zboží.
    • Nikdo nebere telefon abych zjistila proč lidem lžou.

    Tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Store4you

    Vážená paní Mrnková, neudáváme mylné informace. Informace o zboží pochází z informací od výrobce - s vámi zakoupeným mlékovarem neregistrujeme problémy. Pokud
    by nám některý zákazník poslal upozornění na mylný popis zboží, ověříme ho a opravíme. Není pravdou, že nebereme telefony (stát se může i bohužel to). Pokud je problém, je dostatek možností nás kontaktovat - na 3 e-maily a vzkaz přes chat přímo na webu. mimo to z našeho e-mailu vám chodí informace k objednávce a poslat e-mail s dotazem není snad tak složité. Objednávka a doručení bylo rychlé a v pořádku. Pokud je problém s výrobkem, tak nás kontaktujte např. na [email protected], což zatím nikomu nečinilo problém. Veškeré záležitosti řešíme v pořádku a bez problémů. A mimochodem, do dnešního dne od vás žádná informace nepřišla!

    DNES JSME OVĚŘOVALI VAŠI INFORMACI, ŽE VÁMI ZAKOUPENÝ MLÉKOVAR RENBERG RB-2401 NENÍ NA INDUKCI - MLÉKOVAR TESTOVÁN NA INDUKCI MORA A MLÉKOVAR NAPROTO NORMÁLNĚ NA INDUKCI FUNKČNÍ. CHYBA JE TEDY JINDE A VAŠE NAŘČENÍ ZCELA MYLNÉ.

    Následně jsme vám zaslali video námi natočené, kde ukazujeme jasnou funkčnost na indukční desce PHILCO.
    Vaše reakce žádná, mimo vaše nepříjemné e-maily.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zakoupené bity jsou tak mizerné kvality, že s např. menšími imbusy nebo torxy nelze vůbec pracovat. Prodloužení na bity se po zašroubování 8 šroubů rozpadlo na 2 části. NIKDY VÍCE!

    Reakce obchodu Store4you

    Nedoporučujete nás na základě kvality zboží které vyrábí značka ERBA. Samozřejmě o tomto problému nevíme, nemáme od vás informaci a řešíte to v recenzi. Tyto problémy se řeší prosím reklamací a ta bude určitě řešena co nejlépe ve váš prospěch. Po našem přístupu k řešení daného problému je na místě pak hodnocení nás jako obchodu, v tuto chvíli spíše hodnotíte výrobek. Pokud je problém, máte nás kontaktovat. Ve stejné objednávce - aku vrtačka jste dostal nový dražší model za stejnou cenu jako model loňský. K řešení podobných problémů existuje náš e-mail [email protected], kde se vám budeme věnovat a ne recenze na Heuréce.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    cena neni nejnižšší a jeste nejde na uložence zaplatit kartou

    Reakce obchodu Store4you

    Děkujeme za hodnocení. V košíku během nákupu jste zvolil platbu v hotovosti na pobočce Uloženky.cz, pak nemůžete očekávat že půjde uhradit kartou. Nabízíme i možnosti dalších způsobů plateb, stačí si vybrat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Občas dobrý akce-slevy

    Jako samotný obchod docela dobrý,ale nebyla jsem spokojena s dodáním zboží.Objednala jsem červeno-bílou jídelní soupravu.Objednávka přijata,po kontrole vše odpovídalo.Jaké bylo,ale moje překvapení,když zboží dorazilo a v krabici byla jídelní souprava oranžovo-bílá.která se mi,ale vůbec nehodí.Nechtěla jsem ovšem riskovat poslání zboží zpět,aby se někde nepoškodilo(přeci jen je to skolo).Z tohoto důvodu má u mě obchod špatné hodnocení

    Reakce obchodu Store4you

    Je velmi smutné, že jako zákazník problém neřešíte s námi a řešíte to v recenzi. Taková recenze je pak naprosto zavádějící a zbytečná pro obě strany. Považujeme se za solidní obchod, chybu umíme přiznat a napravit. Prověřovali jsme vaši objednávku a podle kódů vám byla odeslána sada červená. Ale....výrobce používá pro všechny sady stejnou krabici a na každé straně je fotka jiné sady talířů + kód pro danou barvu. Pak jsou na krabici obrázky jednotlivých sad a daná barva která má být v krabici je ručně od výrobce zaškrtnuta propiskou. Ne vždy je v expedici čas každou krabici otevírat a barvu ověřovat. Řídíme se tedy kódy a spoléháme na označení. Vaše zmínka, že jste nechtěla posílat zboží zpět aby se nerozbilo je bez konzultace s námi naprosto mylná. V těchto případech řešíme tyto chyby tak, že k vám posíláme kurýra PPL a zboží vyměníme a jestli zboží přijde rozbité už vy řešit nemusíte. Pro vás je toto řešení bez práce a starostí. Každý zákazník od obchodu očekává korektní a profesionální jednání. Pak je smutné, že místo toho aby jste problém řešila s námi, ho řešíte přes recenzi. Přitom je tento problém naprosto banální a snadno řešitelný - jen musí obě strany spolupracovat a komunikovat. Kontaktujte nás e-mailem na reklamace a situaci vyřešíme. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mobil jsemvrátila pro nefunkčnost, peníze nevráceny, reakce žádná. Vánoce bez dárku!!

    Reakce obchodu Store4you

    Telefon jste zakoupila 6.12 a my ho obdrželi od vás k reklamaci až 20.12. Po telefonu jsme vám dali informaci, že telefon ihned předáme autorizovanému servisu a to se tak také stalo ve stejný den přijetí vaší reklamace tj. 20.12. Servis uznal závadu na displeji a začal reklamaci ihned řešit a bylo nám slíbeno řešení co nejdříve. I kdyby nám ihned servis řešil reklamaci výměnou za nový kus, bylo nereálné aby jste telefon obdržela 23.12 kdy byl poslední možný den na doručování zásilek. Pokud po zakoupení telefonu 6.12 se závada ihned projevila, měla jste telefon na reklamaci hned zaslat a mohlo být vyřešeno včas. Takto jsme předali na servis k řešení, ne zrovna ve vhodnou dobu před vánočními svátky. Momentálně čekáme na informaci od servisu o vyřešení vaší reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vubec se mi na objednavku neozvali, na emaily nereaguji

    Reakce obchodu Store4you

    Vážená paní Burešová. To co uvádíte není pravdou. Objednávka je od 11.11 zabalena a připravena k odeslání. Zvolila jste platbu převodem a vaši platbu do dnešního dne nemáme - v informacích o způsobech platby uvádíme, že zboží odesíláme až na základě přijaté platby. Dále pak mimo objednávky od vás nemáme žádný jiný e-mail. Chyba je tedy vámi nezaslaná platba. Budeme vás znovu kontaktovat s informací o neuhrazené objednávce. Na e-mail reagujeme ihned a není pravdou že nekomunikujeme. Ještě doplním vaše tvrzení, že jme nereagovali na vaši objednávku : po objednání jste obdržela e-mail "Automatické zaevidování objednávky" (zde byla informace a číslo našeho účtu pro platbu), následně jsme objednávku zpracovali, dali do expedice a odeslali vám e-mail a sms s informací "Objednávka č.....byla přijata". Objednávka zůstala ve stavu "přijata" z důvodu vámi neuhrazené částky za objednávku. Můžeme vám i zaslat screen z našeho systému kde je daná komunikace vidět včetně data a času odeslání informací k vám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Největší slabina je doprava zboží přes dopravce Seegmuller. Po 5 dnech plný výmluv dorazilo zboží, ale rozbité.

    Reakce obchodu Store4you

    Dobrý den, není zrovna fér nás nedoporučit na základě problémů s přepravní společností, za jejichž práci nejsme odpovědní. Se společností Seegmuller spolupracujeme dlouho a je to první problém který budeme samozřejmě řešit. V první řadě jste nás o problému s doručením měl ihned informovat a mohli jsme situaci ihned řešit. Tím, že problém zmíníte až v recenzi, budeme těžko něco přepravci prokazovat. Pokud jde o zboží, tak se nám vrátilo s poškozeným obalem a zboží samotné bylo v naprostém pořádku a ve 100% stavu. Zboží jste si mohl rozbalit a zkontrolovat jestli je v pořádku. Pokud by bylo zboží rozbité, udělal by jste zápis řidičem a odmítl zaplacení a převzetí. Pak by jsme mohli situaci ihned řešit s přepravcem a vám zaslat ihned nové zboží jinou přepravní službou. Plně chápeme vaše rozladění se způsobem doručování společnosti Seegmuller a situaci prověříme a budeme požadovat jejich vysvětlení. Na naší straně bylo vše v pořádku a vaší objednávku jsme předali na doručení přepravci v den kdy jste objednal.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta. Vyzvedávám v Úložence - přišel mail, že zboží bylo odesláno přepravcem, ale zda je už k vyzvednutí jsem nepochopila (může být záležitostí Úloženky). Objednávala jsem 1. 7. a stále nevyřízeno.

    Nespěcháte-li a nemáte-li potíž nosit v hlavě a kontrolovat nedořešené záležitosti, objednejte (včetně vyzvednutí v Úložence). Další mohu vyhodnotit, až budu mít zásilku v rukou.

    Reakce obchodu Store4you

    Dobrý den,

    vaše objednávka byla zpracována ihned po objednání. Objednala jste tři produkty, z toho jeden produkt byl na webu zobrazen s dostupností 7 dní (na webu uvádíme vysvětelení stavu dostupností).. Dva produkty z objednávky byli připraveny ve stejný den k odeslání, posílali jsme vám e-mail s informací o nekompletnosti objednávky, s tím že vám objednávku zašleme komplet po naskladnění poslední položky. Po příjmu zboží jsme vám poslední položku přidali a ihned odeslali. Standardně jste obdržela informace o postupu objednávky - automaticky evidována - přijata - uhrazena - odeslána přepravcem. Poslední fáze je na Uloženka.cz, kde vám pokud jste uvedla správné kontaktní údaje odesílají informaci, že vaše objednávka je k vyzvednutí. Vaše objednávka je od 8.7 připravena k vyzvednutí na pobočce kam jste si přála objednávku zaslat. Objednala jste jak píšete 1.7, poslední produkt z objednávky jsme dostali na sklad podle údajů na webu do 7 dní a 8.7 bylo připraveno k vyzvednutí.