Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Při vracení zboží nikdo nereaguje na email ani na dotazník nevim kam mám zboží vrátit
-
Doporučuje obchod
- Spokojenost
-
Doporučuje obchod
Vše v pořádku
-
Doporučuje obchod
- Přijatelné ceny
- přijatelná doprava
-
Doporučuje obchod
Prekvapivo veľmi rýchle dodanie.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Nakupuji celkem pravidelně, díky sousedům od kterých k nám lezou krysi. A nikdy nebyl problém s dodáním objednaného zboží.
-
Doporučuje obchod
Výborné
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Super kvalita zboží !!! A navíc perfektní a lidský přístup, zákazník je pro ně na PRVNÍM MÍSTĚ !!!!!! DOPORUČUJI ÚPLNĚ VŠEM !!!!!!!!!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Dobré ceny
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlost
- přehled
Dobře fungující obchod.
-
Nedoporučuje obchod
- lživé údaje o dostupnosti zboží
- snaha účtovat poštovné u objednávek, které splnili podmínku nároku na dopravu zdarma
- pozdní informace o nedostupnosti zboží (obchodu trvalo týden, než se přiznal, že zboží, které mělo být skladem, vůbec nemá)
- lži v komunikaci se zákazníkem
5.6.2024 jsem si objednal 2 položky, obě byly skladem, doprava měla být zdarma. Po týdnu se ozvali, že dražší položku vůbec nemají, ačkoliv na svých stránkách stále uváděli, že ji mají skladem. Nabídku menšího balení jsem odmítl, nemělo pro mě ekonomický smysl. U zbylé položky mi jako "odměnu" za lži o dostupnosti zboží a týdenní čekání na odeslání zkusili naúčtovat navíc dopravné, což jsem odmítl. Obchod následně objednávku svévolně stornoval. Předpokládám, že pokud bude obchod reagovat na tuto recenzi, bude se vymlouvat na vypořádání objednávek jiných zákazníků učiněných krátce před mojí objednávkou. Tento argument se nicméně ukazuje jako lživý, protože obchod inzeroval na svých stránkách zboží skladem i v okamžiku, kdy mě informoval o jeho nedostupnosti (týden po mé objednávce).
Reakce obchodu STOP ŠKŮDCŮM
Vážený pane Marváne,
chápu, že rád a často přispíváte do všech diskuzí na jakékoliv téma, ale v tomto případně musím uvést věci na pravou míru.
Zákazník před vámi si objednal přípravek Plantasorb balení 10kg, vybral si platbu převodem.
Vy jste si objednal stejné zboží po něm. Skladem byl jeden kus, další u výrobce na skladě. Měli nám je dodat v úterý.
První zákazník zboží zaplatil, tudíž jsme mu zboží odeslali a vám zaslali email, že se omlouváme, ale že zboží není aktuálně skladem, protože nám ho nedovezli a nabídli vám alternativu. Tato informace se také propsala do dostupnosti produktu - balení 10 kg již nebylo dostupné. Alternativu jste odmítl. Na další dodávku jste čekat nechtěl. Proto byla logicky objednávka stornována.
Ve čtvrtek nám zboží dodali, takže se zase balení 10kg zobrazuje - je skladem.
Jen bych ráda zdůraznila, že objednávky jsou vyřizovány v pořadí v jakém je obdržíme, není možné upřednostňovat jednoho zákazníka na úkor druhého.
A u objednávek nad 2000Kč je doprava vždy zdarma, nyní dokonce do konce června na výdejní místa PPL již u objednávek nad 799Kč. Automaticky se tyto volby nabízí v nákupním košíku při splnění hodnoty objednávky.
S pozdravem
Stop škůdcům s.r.o. -
Doporučuje obchod
Všechno došlo v pořádku a řádně zabalené.
-
Doporučuje obchod
- SOPR OK
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodani, komunikace super
-
Doporučuje obchod
Vše v naprostém pořádku , rychlost a výhoda nákupu z pohodlí domova , děkuji
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- přijatelná cena
- velmi rychlé dodání
-
Doporučuje obchod
- Profesionálne, rýchle vybavenie
-
Doporučuje obchod
- rychlé vyřízení
-
Doporučuje obchod
- Spolehlivost
-
Doporučuje obchod
Solidní jednání.