• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobré ceny
    • špatná komunikace, telefon nezvedají

    Peníze fuč a zboží nikde

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý den,
    komunikace s Vámi proběhla pomocí emailu, naposledy včera ve večerních hodinách, kde jsem Vás informoval o aktuální nedostupnosti jedné položky z Vaší objednávky, z důvody výpadku ve výrobě dodavatele Mivokor a navrhnul zaslání nekompletní objednávky s následným doposláním chybějícího dílu ihned, jak bude naskladněn. Vy jste včera ve večerních hodinách změnil objednávku, kdy musíme díky výpadku čekat na odpověď dodavatele. A nepište zde prosím, že máte peníze fuč, o stornování objednávky jste nic nepsal. V případě zájmu o storno, Vám peníze ihned zašleme zpátky na Váš účet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ponuka tovar ktery už nema

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý den, jak jsem Vás již informoval a jak bylo psáno i na našem eshopu, měl dodavatel Idealtrade během svátků a to od 22.12.2015 inventuru až do 11.1.2016, kdy vzhledem k novému roku některé produkty vyřadil z prodeje. Vy jste udělal objednávku v době inventury. Na změnu nabídky dodavatele jsme ihned reagovali a zboží přestali na našem eshopu dále nabizet.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Neuvádět zákazníka v omyl, když nemám zboží a nejsem
    • schopen dodat.

    Nesnáším internetové obchody, které mají na stránkách zboží skladem a teprve po objednání zjištují dostupnost. Nesolidní.

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý den,
    Vámi objednané zboží Alveus ROCK 130 má jasně danou dostupnost dodání: 3 - 7 dní, což jsme schopni dodržet. Bohužel i u dodavatele někdy dojde k úplnému vyprodání zásob, sice se to stává zřídka, ale tato situace může nastat. Pokud máte radši zboží skladem, tak příště můžete zkusit zakoupit tento dřez v kamenné prodejně, kde Vás bude stát řádově o 20-40% víc. Většina zákazníků si ale radši počká týden a ušetří tak mnohdy i několik tisíc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • DOPRAVA JE NAHOVNO

    DREZ DORAZIL S URAZENYM ROHEM A REKLAMACE NEUZNANA.

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý den,
    expedujeme několik desítek granitových dřezů týdně a každý zákazník si při převzetí zboží překontroluje, nejen že na to má v případě granitových dřezů nárok, ale svým podpisem i potvrzuje, že je zboží v pořádku, tzn nepoškozené. Dopravce nám i potvrdil cituji: Přijemce při předání neprojevil zájem cokoliv kontrolovat. Navíc je podepsán přepravní protokol, ve kterém je jasně napsáno: potvrzuji převzetí úplné, neporušené zásilky. Proto byla pozdější reklamace zamítnuta.

    Za stolarsky-eshop.cz Konečný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • netušim

    Moji objednávku nebyli schopni uskutečnit. Inzerovali zboží které neměli.
    nejsou ale jediným obchodem ,který inzeruje něco co nemá na skladě.
    Při objednávání tohoto zboží jsem jetě nenašla dodavatele,který by měl inzerované zboží na skladě a nebo by byl schopen my jej dodat.

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý den,
    pokud je to jak píšete, tak je víc než jasné, že je chyba na straně dodavatele, kterou bohužel nemůžeme nijak ovlivnit. Tak stejně na tom jsou i ostatní eshopy, protože dodavatel bohužel neinformoval o nedostupnosti produktu, tudíž to stále bylo v nabídce všech prodejců.

    Za stolarsky-eshop.cz Konečný

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

    • zcela svévolně, aniž by se přesvědčil, že se ke mě zpráva dostala, mi změnil objednávku. Jedna kořenka mi vyšla na neuvěřitené peníze.....

    Pokud možno nenakupovat

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý den,

    každý zákazník má možnost, u své objednávky zaškrtnout políčko DODAT POUZE KOMPLETNÍ OBJEDNÁVKU, toho jste bohužel nevyužila. Navíc email o nedostupnosti jednoho z Vámi objednaného produktu jsem Vám zaslal ještě v den Vaší objednávky, kdy samotné zboží bylo expedováno až za další 3 dny. Jinak konkrétně ve Vašem případě jsem byl ochotný vrátit celou částku za dopravu, bohužel aniž bych s Vámi stihl cokoliv vyjednat, jste mi zaslala dva vulgární emaily.

    Za stolarsky-eshop.cz Konečný

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký výběr
    • Vypadalo to, jako kdyby to byl vůbec první nákup....

    Velký výběr zboží. Byla jsem ráda, že koupím vše na jednom místě. Ale,objednávka nedorazila celá. Přepravní společnost rozbaluje balíky a už je není schopná dát zase dohromady. Objednávka nakonec dorazila, ale na třikrát. Z tohoto důvodu bych obchod nedoporučila.

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý večer, rád bych Vás upozornil, že kontrola balíku granitových dřezů na každém depu přepravce je naprostý standard každého e-shopu, který chce zákazníkům zaručit, že jejich zboží dojde v pořádku a bez jakékoliv vady, obzvlášť když se jedná o tak drahý dřez jako ve Vašem případě. Bohužel za toto ojedinělé pochybení na straně přepravce nemůžeme, tudíž nechápu Vaše nedoporučení e-shopu. Navíc jak jsem byl informován, ihned jak dopravce svoji chybu napravil, byla Vám doručena kompletní objednávka.

    Za stolarsky-eshop.cz Konečný

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • špatná komunikace

    Dodávku dřezu po urgenci jsem zrušil, původně jsem chtěl aby dodali do pátku, při dotazu v pátek mi bylo sděleno, že to po týdnu objednají a že asi bude ve středu. Pokud je nějaký problém tak bych očekával ihned informování. Po zadání objdnávky jsem si telefonicky ověřoval dostupnost a to mi bylo vše příslíbeno.

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý den,

    prověřoval jsem Vaši objednávku a kolega s Vámi telefonoval, domluvili jste se na jiném - delším termínu dodání od dodavatele, ale s tím jste souhlasil. Proto nechápu, že se zde rozcházíte s původní telefonickou domluvou.

    Za stolarsky-eshop.cz Konecny Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem objednala a zaplatila 6.1.2015
    • dodnes 26.1.2015 jsem ho neobdržela, na poslední mail nikdo neodpovědel. Telefon pan Hrabal zatím nezvedá.

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý večer, omlouvám se za špatnou zkušenost s obchodem. Od 20.1.2015 má eshop nového majitele a chceme Vás ujistit, že uděláme vše pro to, aby Váš příští nákup proběhl bez problému a k Vaší spokojenosti.

    Za Stolarsky-eshop.cz Konecny Jan

    p.s. ozvěte se nám prosím pro dořešení

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment
    • Špatná komunikace dlouhé dodací lhůty.

    asi bych ho nikomu nedoporučil.

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý večer, omlouvám se za špatnou zkušenost s obchodem. Od 20.1.2015 má eshop nového majitele a chceme Vás ujistit, že uděláme vše pro to, aby Váš příští nákup proběhl bez problému a k Vaší spokojenosti.

    Za Stolarsky-eshop.cz Konecny Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bohužel, žádné výhody nevidím
    • vzhledem ,že obědnávka byla z listopadu a 1.12. jsen dostala info, že zakázka bude odeslána za 3-5 pracovních dnů, dnes je 24.12. a dosud nic NEMÁM !!!

    snažte se najít jiného dodavatele

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý večer, omlouvám se za špatnou zkušenost s obchodem. Od 20.1.2015 má eshop nového majitele a chceme Vás ujistit, že uděláme vše pro to, aby Váš příští nákup proběhl bez problému a k Vaší spokojenosti.

    Za Stolarsky-eshop.cz Konecny Jan

  • Rozhodně tento obchod nedoporučuji. Na svých stránkách nabízí zboží, které nemá s není schopen dodat. Platbu si neoprávněně ponechal a nevrátil. Na výzvu k vrácení nereaguje. Již nikdy více a varuji všechny případné zájemce.

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý večer, omlouvám se za špatnou zkušenost s obchodem. Od 20.1.2015 má eshop nového majitele a chceme Vás ujistit, že uděláme vše pro to, aby Váš příští nákup proběhl bez problému a k Vaší spokojenosti.

    Za Stolarsky-eshop.cz Konecny Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo objednáno a po dvou týdnech ještě nedorazilo a nikdo mě neinformoval proč.

    Reakce obchodu Stolařský-eshop

    Dobrý večer, omlouvám se za špatnou zkušenost s obchodem. Od 20.1.2015 má eshop nového majitele a chceme Vás ujistit, že uděláme vše pro to, aby Váš příští nákup proběhl bez problému a k Vaší spokojenosti.

    Za Stolarsky-eshop.cz Konecny Jan

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • mají velký sortiment za skvělé ceny
    • komunikace se zákazníkem

    hodně se zhoršili, já už nakupovat nebudu

  • Po telefonu mi bylo řečeno, že zboží mají a za chvíli ho předávají přepravní společnosti. Nebyla to pravda a zboží nepřišlo ani za několik dni. Při druhém telefonátu mi řekli, že to prověří. Pak už mi nikdo nezvedl telefon. Nedoporučuji.

    • objednávka nevyřízena, zákazník vůbec nekontaktován
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • objednané zboží jsem zaplatila již před měsícem a zatím nedorazilo. Rozhodla jsem se proto objednávku zrušit a požádala jsem o vrácení peněz.Ze strany obchodu žádná odezva. Jsem velice nespokojená.

    Nenakupujte zde!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo částečně poškozené. Telefonicky jsem se domluvila, že dvě skleněné kořenky, které byly rozbité a černá čepička, která chyběla na držáku pro kuchyňské utěrky, mi doručíte. Dále jsem se domluvila, že mi ještě zašlete madlo s doplňky. Cenovou nabídku tohoto zboží obdržím emailem. Tento rozhovor se odehrál včera a do dnešního dne nevím jak vše pokračuje.
  • Katastrofální přístup k zákazníkovi, se zákazníkem nekomunikuje a když, tak se stále na něco vymlouvá, prostě hrůza