Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    eshop nefunguje na google má spoustu chyb
    dodací lhůta je dlouhá

    Reakce obchodu Stil.cz

    Děkujeme za reakci, citujeme z našeho eshopu: "Doručení své zásilky můžete očekávat 2-3 pracovní dny od jejího odeslání k nám." Pokud se zásilka opozdí, včas zákazníky informujeme. Recenzi však nerozumíme, protože pokud náš eshop nefunguje, jak tedy mohlo dojít k objednání a následnému hodnocení, že máme dodací lhůtu dlouhou.

  • Katastrofa, absolutně firma nefunguje......

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Moc neuznávají reklamace zboží

    Reakce obchodu Stil.cz

    Naopak, reklamace vyřizujeme obratem a většinou zasláním nového batohu, jelikož jsme také rodiče a chápeme, jak je batoh do školy potřebný. Pokud jste batoh obdrželi v pátek a již za 2 pracovní dny máte negativní zkušenost s uznáním naší reklamace, tak muselo dojít k nedorozumění. Ozvěte se nám prosím přímo, nebo popište zde, v čem byl problém s uznáním reklamace. Vše ověříme.
    Děkujeme

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Z obchodu zavolali, že zboží nemají, jen mne mrzelo, že ho nabízeli.

    Reakce obchodu Stil.cz

    Dobrý den, také nás mrzí, že jsme Vám vybraný diář již nemohli poslat. Jednalo se o poslední kus, který byl bohužel znehodnocený. Kolegové ze skladu se o poškození diáře dozvěděli až při jeho expedici, proto se objevil v momentě Vašeho nákupu jako skladem. Je nám to líto, věřím, že při další Vaší návštěvě již objednávka proběhne v pořádku.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží neodpovídalo objednávce, v popisu je špatně popsané. Volala mi slečna z reklamačního oddělení s tím, že se ještě ozve, a už nezavolala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dne 23.1.
    • Objednané zboží
    • A stále nedoručené

    Velmi negativní zkušenost

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nulová komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Objednal jsem zboží a čekal. Když se ale nic nedělo, tak jsem se šestý den ( 2 dny víked) rozhodl zapátrat a dovolat na eshop. Tam si mně pohazovali kolegyně mezi sebou a hledali jsme, kde se stala chyba. Pak mi oznámili, že platba nepřešla. ( Platba z mého účtu odešla a potvrzení o platbě z eshopu mi taky přišlo). Nikdo se neobtěžoval ani napsat nebo zavolat.... Tak jsem jim musel přeposlat to potvrzení, co jsem dostal z eshopu!!!!!, aby mi mohli poslat zboží.
    Jinak ale zboží dorazilo v pořádku. Vidím to na lidský faktor, v dnešní el. době by se to ale nemélo stávat.

  • Dodané zboží neodpovídalo přesně potvrzené objednávce. 1 položka chyběla a místo ní byl účtován manipulační poplatek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednávala 11.1. a do dnešního dne se mi nikdo z obchodu neozval (kromě automaticky vygenerovaného mailu o vytvoření objednávky z 11.1.).

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zaplacení při převzetí
    • Nesedí popis k daným produktům. Nepřehledné.
    • Žádná komunikace ze strany obchodu, že se objednávka vyřizuje, kdy bude dodána, atd. Z ničeho nic přišla.