Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Za 150kč poštovného bych si představoval
    • luxusní služby, a ne, že zásilku najdu před dveřmi svého bytu na botníku. To bylo naposledy, co jsem si u vás objednal!

    Reakce obchodu STIGA

    Dobrý den pane Traub, pro přepravu zásilek využíváme služeb společností PPL a České pošty. Ve Vašem případě se asi jednalo o Českou poštu. Bohužel nejsme schopni ovlivnit způsob práce a jednání konkrétního poštovního doručovatele. Pokud se nám budou stížnosti množit, pak samozřejmě poskytovatele těchto služeb vyměníme. Prozatím se naštěstí jedná o výjimečný případ. Věřím, že s vlastním výrobkem nebo díly budete spokojen. Přeji hezký den,
    Jan Veselý, Stiga hokej

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neinformuje o stavu objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pokud náhradní díly najdete v jiném obchodě - objednejte tam
    a už nikdy balíky od české pošty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    tyčka byla ohnutá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • adresa zastižení,žádná adresa bydliště, zboží objednáno před 10 dny přesto dodnes jej nemám.Nikdo mne nekontaktoval,na poště zboží nebylo.