Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Za 150kč poštovného bych si představoval
- luxusní služby, a ne, že zásilku najdu před dveřmi svého bytu na botníku. To bylo naposledy, co jsem si u vás objednal!
Reakce obchodu STIGA
Dobrý den pane Traub, pro přepravu zásilek využíváme služeb společností PPL a České pošty. Ve Vašem případě se asi jednalo o Českou poštu. Bohužel nejsme schopni ovlivnit způsob práce a jednání konkrétního poštovního doručovatele. Pokud se nám budou stížnosti množit, pak samozřejmě poskytovatele těchto služeb vyměníme. Prozatím se naštěstí jedná o výjimečný případ. Věřím, že s vlastním výrobkem nebo díly budete spokojen. Přeji hezký den,
Jan Veselý, Stiga hokej -
Nedoporučuje obchod
- neinformuje o stavu objednávky
-
Nedoporučuje obchod
pokud náhradní díly najdete v jiném obchodě - objednejte tam
a už nikdy balíky od české pošty -
Nedoporučuje obchod
tyčka byla ohnutá
-
Nedoporučuje obchod
- adresa zastižení,žádná adresa bydliště, zboží objednáno před 10 dny přesto dodnes jej nemám.Nikdo mne nekontaktoval,na poště zboží nebylo.