Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Viz níže.

    Promáčknuté víko pískoviště.
    Nedovedu si představit, jak zasílám zpět!
    Velmi vysoká cena !

    Reakce obchodu StepTwo

    Dobrý den, velmi nás mrzí, že jsme se o reklamaci dozvěděli až z Vaší recenze. Víko pískoviště je záměrně vyrobeno z pružného plastu. Pokud by si děti stouply na kryt pískoviště nebo si na zavřeném pískovišti poskákaly, tak aby kryt nepraskl. Víko lze zase vymáčknutím vrátit do původního tvaru. Pokud by náhodou promáčknutí nebylo možné napravit, zašleme Vám nový kryt pískoviště. Určitě není nutné, aby jste balík sám zasílal zpět. Případné vrácení bychom zajistili přes našeho dopravce.
    Jaroslava Zákonová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží nebylo zabaleno, bylo posláno pouze v originálním obalu, což bylo pro mne nepřijatelné z důvodu , že jsem ho chtěla jako dárek. Originální krabice byla polepená fakturou, samolepkami od přepravce a prčmáraná propiskou. Jsem velice zklamaná z takového přístupu - hlavně teď před vánoci. První , co dítě uvidí, až rozbalí dárek bude počmáraná krabice a potrhaný obal od samolepek.
    • Další slabina - nedostatečný výběr dopravců.
    • I když jsem si nechala zboží poslat na jinou doručovací adresu, přišlo mi na adresu fakturační. - tím se dodávka zpozdila o 3 dny - velice špatné , pokud chcete mít zboží včas. Byla jsem zklamaná.

    Již bych si zde neobjednala nic.

    Reakce obchodu StepTwo

    Dobrý den,
    po obdržení Vaší recenze jsem ihned provedla kontrolu a zjistila, že při objednání přepravy skutečně došlo z naší strany k chybě. Omylem jsme zadali pro doručení adresu fakturační nikoliv doručovací. Je mi líto, že jste nezavolala. Dokázala bych chybu ihned napravit a zásilka by Vám byla doručena na Vámi požadovanou adresu maximálně s jednodenním zpožděním. Jedná se o naše první takto negativní hodnocení. Mrzí mne to o to více, že jsme velice pečliví a snažíme se vždy našim zákazníkům vyjít maximálně vstříc. Moc se Vám ještě jednou za tuto chybu a komplikace s převzetím omlouvám.

    Co se týče balení – zboží je zabaleno originál od výrobce. Takto je k nám přepravováno z USA a následně jej ve stejném balení odesíláme i my. Jedná se o transportní obal, neboť všechny výrobky STEP2 jsou v demontovaném stavu a předpokládá se, že hračka bude dětem předávána složená.

    Na krabici při odeslání nalepujeme pouze fakturu za zboží a přepravní štítek. Domnívám se, že tím krabici nepoškozujeme o nic více, než jsou polepeny všechny obaly v obchodech cenovkami, štítky s návodem a jinými popisy. Každopádně děkujeme za upozornění. Budeme se snažit přepravní štítky nalepovat citlivě tak, aby byl obal co nejméně znehodnocen.

    Nedostatečný výběr dopravců – naše společnost je dovozcem hraček STEP2 a zabýváme se prodejem pouze těchto výrobků. Abychom při malém sortimentu zboží našim zákazníkům mohli nabídnout co nejnižší cenu dopravného, nemůžeme dopravu rozdělovat mezi více dopravců stejně jako velké řetězce. Navíc naše balíky jsou nadměrných rozměrů a bohužel běžné přepravní společnosti nejsou schopné takto velké balíky přepravovat.

    Přestože jsme udělali chybu při odeslání a nenabízíme větší výběr dopravců, věřím, že budete se zpracováním a kvalitou dodaného zboží Vy i dcerka spokojená a dárek se bude líbit.

    Pokud by jste se rozhodla dát nám ještě jednou důvěru a znovu u nás nakoupit, ráda bych Vám jako omluvu nabídla slevu ve výši 10% z Vaší objednávky.
    Zákonová

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Komunikace na dobré úrovni
    • Nedostatečná ochrana obalu před distribucí

    Zboží, které jsem objednala jako vánoční dárek bylo zasláno naostro v originální papírové krabici s celuloidovými průsvitkami, vstupy přelepeny izolepou. Krabice dorazila ošuntělá, potrhaná, oblepená pošťáckými samolepkami. Stydím se to někomu dát pod stromeček.

    Reakce obchodu StepTwo

    Dobrý večer, dodatečně děkuji za Vaše hodnocení. Omlouvám se, malé krabičky standardně běžně obalujeme ještě bublinkovou nebo strečovou folií. Nevím, proč se tomu tak stalo...zřejmě došlo k pochybení v předvánočním shonu. Pevně věřím, že se jednalo pouze o ojedinělé opomenutí. Přijměte prosím jako naši dodatečnou omluvu slevu ve výši 5% na příští nákup v našem internetovém obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • nevím
    • nedostatečně zabalené zboží,originální krabice špinavá,pomačkaná,po rozbalení krabice kostky/stavebnice GIANT/ zaprášené,
    • některé i zašpiněné,nevracím z důvodu nevyřízení reklamace do vánoc.

    mrzí mě tento nákup
    cena neodpovídá dodanému zboží

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nižší cena, rychlá komunikace a dodávka zboží

    Reakce obchodu StepTwo

    Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení, byť záporné. Mohu se zeptat, z jakého důvodu by jste nás nedoporučila dalším zákazníkům? Vždy se snažíme poskytnout našim zákazníkům co nejlepší, nejrychlejší a nejkvalitnější služby. Jste v historii náš první nespokojených zákazník a jelikož mi Vaše nespokojenost není lhostejná, ráda bych znala důvod. Předem děkuji za odpověď Zákonová