Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod změnil objednávku aniž by informoval zákazníka že zboží nemá.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Spatne zabal.balik ....

    Reakce obchodu STEGRA

    Velice se omlouváme, nicméně žádnou reklamaci na poškození zboží od Vás neevidujeme, takže předpokládáme, že se jednalo jen o svrchní obal a obsah byl v pořádku. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to 14 dní a pořád jsem nedodržel zásilku i když bylo psané že je zboží skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba dodání. Jeden druh zboží nedodán.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dodané zboží absolutně neodpovídá popisu. Objednala jsem si psí dvířka Petsafe do extrémního počasí se zcela izolovaným středovým flapem. Realita je taková, že dvířky profukuje dovnitř, rozhodně není nic izolováno, a když se zvedne vítr jen o trochu silnější, dvířka se otevřou a plnou silou fouká dovnitř. Magnety jsou slabé a flapy vůbec neudrží. Je začátek října, zatím žádné extrémní počasí, ale už teď dělají dvířka velký problém. Obyčejná dvířka toho zvládla víc. Výsledek je tedy díra ve vstupních dveřích, kterou fouká dovnitř. Strašné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nelze platit kartou

    Reakce obchodu STEGRA

    Dobrý den, v našem eshopu samozřejmě LZE platit kartou. Dále také bankovním převodem a na dobírku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Týden a nic ještě nepřišlo

    Reakce obchodu STEGRA

    Dobrý den, expedice zboží proběhla přesně dle termínu uvedeného u zboží. Navíc jsme Vám ještě 16.8. posílali email, abychom odeslání potvrdili.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velké balení steliva bylo roztržené po celé šířce pytle
    • Rychlé dodání.
    • Zakoupená klec pro králíčka je velmi nekvalitní šunt a otevírání vůbec nefunguje, tak, jak je vyobrazeno v nabídce.
  • špatná komunikace

    Reakce obchodu STEGRA

    Vaši objednávku jste do dnešního dne neuhradila i přes zaslanou připomínku k platbě. Na mailovou žádost o kontrolu úhrady jste nám již neodpověděla, namísto toho jsme dostali negativní recenzi o špatné komunikaci??

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchodu údajně nepřišla dodávka objednaných granulí a tak ji po dohodě zrušil. Musel jsem narychlo objednávat jinde, naštěstí okamžitě dodali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po týdnu objdnavka nedorazila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obj zaplacena minulý týden v pondělí, doručení mělo být čt/pá, dnes je středa, na zák linde mi bylo řečeno, kolem 14h, že do 30min max hodiny mi bude balíček doručen. Je 17h a balík stále nikde. NEDOPORUČUJI

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které jsem objednal, přišlo poškozené a jako vždy pozdě. Ještě že jsem neplatil předem.

    Reakce obchodu STEGRA

    Dobrý den, mrzí náš Vaše špatná zkušenost, nicméně zboží jsme odesílali přesně dle uvedeného termínu. Objednával jste u nás 2x, minulá objednávka byla předána ihned druhý den přepravci, takže nerozumíme tomu, co myslíte tím "jako vždy pozdě". U každé položky máte uvedené termíny expedic a ty dodržujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až na základě mé urgence mi bylo řečeno, že zboží se odesílá do čtyřech dnů, takže mi čtvrtý den (pátek) přišel mail, že zboží bylo odesláno, ale dopravce mi poslal mail až v pondělí, že převzal zboží do dopravy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišli roztržené/poškozené, nebylo řádně zabalené pro přepravce, který se chová ke zboží jak je jistě zřejmé pro všechny, tedy nedoporučuji zde objednávat!

    Zboží přišli roztržené/poškozené, nebylo řádně zabalené pro přepravce, který se chová ke zboží jak je jistě zřejmé pro všechny, tedy nedoporučuji zde objednávat!

  • Na dnešní dobu dlouhá dodací lhůta, bez jakéhokoliv upozornění ohledně zpoždění...nevím, třeba je to běžná praxe, ale mám pocit, že v dnešní době se většina firem snaží dodat co nejdříve nebo předem upozorní na problém s dodávkou. Protože jsem produkty potřebovala, zrušila jsem objednávku a objednala u jiné, osvědčené firmy, která mi zboží dodala prakticky obratem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání granulí za určitou cenu, ač nikde nebylo psáno, že zboží není skladem, mi bylo sděleno, že dodavatel zboží zdražil a tudíž mám doplatit ne úplně malou částku. Takové jednání je pro mne nepřijatelné. Objednávku jsem zrušila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Pytel s granulemi byl protržený. Dle zabalení předpokládám, že již z obchodu. Dodání trvalo více jak týden, což v dnešní době je poměrně dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • přepravka přišla v hnusné křiklavé barvě, aniž by mě někdo upozornil, když jsem objednala hnědou