Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 2 měsíci

    100 %

    Nedoporučuje obchod

    Hračky které pochází pravděpodobně z Číny vydržely dva dny už jsou mimo provoz:(

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí negativní zkušenost s nákupem v našem obchodě. V tomto případě fungujeme jako prodejci, nikoliv dovozci přímo ze země výroby.

    Obraťte se na naše zákaznické oddělení, které s Vámi neprodleně závadu případně nefunkčnost vyřeší.

    Veškeré kontakty jsou k dispozici na stránkách www.stavebnice-hry.cz

    Pevně věřím, že se vše vyřeší k Vaší konečné spokojenosti.

    S pozdravem

    tým stavebnice-hry

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 2 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Rychlé dodání
    • Prodávají mi lhala

    Objednala jsem si 2. Jakost s tím,že jsem si dopředu volala co s tím je a paní mi sdělila,že max. porušený obal nebo kosmetická vada nikoliv něco co by mělo na funkci vliv. Zboží mi přišlo prasklé. Jednalo se o klouzačku pro děti, nešla spojit, protože spoj byl prasklý a druhý nedocvakaval. Hned bych vrátila,ale děti plakaly,že se chtějí klouzat,tak to manžel sešrouboval. Takže dárky už zde ne, děkuji.

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Dobrý den,

    omlouváme se za negativní zkušenost s naším obchodem.

    Druhá jakost opravdu znamená buď porušené nebo otevřené balení. Případně se může jednat o lehké známky opotřebení vzniklé sestavením a poté rozebráním předmětu.

    Není v našem zájmu prodávat poškozené nebo prasklé hračky.

    Vzhledem k tomu, že se jedná o objemnou věc, došlo k poškození s největší pravděpodobností v průběhu přepravy. Podobné záležitosti řešíme zasláním náhradních dílů, které máme trvale skladem. Naše reklamační oddělení Vás bude kontaktovat a odpovídající díl neprodleně zašle.

    Přeji pěkný den

    tým stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 3 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    nebylo doručeno zboží dle mého požadavku, k čemu slouží poznámka, když si ji obchod nepřečte, pokud požadované zboží nebylo možno dodat, mohli zavolat, k čemu se uvádí kontakt ?

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Zjevně selhala výstupní kontrola ve skladu. Za chybu se ještě jednou omlouváme. Pevně věřím, že finanční kompenzace, kterou jste přijal, zmírní Vaše rozladění.

    Přeji pěkný den a co nejméně negativních zkušeností s internetovým nakupováním.

    Tým Stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 7 měsíci

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    • Drahé poštovné,nevyužít zasilkovny
  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 1 rokem

    100 %

    Nedoporučuje obchod

    vybrané zboží mi bylo doručeno rychle a v pořádku

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží dorazilo poměrně rychle.
    • Krabice od dětské toalety byla z jedné strany úplně otevřená. Další strany krabice byly různě potrhané a poslepované. Není to vina přepravce, protože toto celé bylo ještě zabaleno v papírové přepravní krabici. Těžko říci, zda bylo zboží někde vystavené či již někým jiným vybaleno a vráceno. V každém případě bych očekávala nové zboží.

    Byla to má první zkušenost (nákup přes Heureku). Příště si však vyberu své osvědčené obchody. Obal od toalety byl poničený a otevřený z jedné strany, což mne vedlo k úvahám, zda zboží již někdo používal a následně vrátil. Ale třeba ne a bylo to z jiného důvodu.

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost. Zjevně selhala výstupní kontrola ve skladu. Zboží mělo být nové a v neporušeném obalu. Za chybu se omlouváme a zároveň doufáme, že nebude mít vliv na další případné nákupy na našem e-shopu.

    Stížnost bude předána pracovnici reklamačního oddělení, která se s Vámi v nejbližších dnech spojí.

    S přátelským pozdravem

    Tým Stavebnice-Hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • zboží přišlo rozbalené

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí, v jakém stavu se k Vám objednávka dostala. Zřejmě došlo k porušení obalu vinou hrubého zacházení se zásilkou v průběhu přepravy. V takovém případě je nejlepší zásilku od přepravce nepřebrat a následně nás o tom informovat.

    Pracovnice reklamačního oddělení se s Vámi v nejbližších dnech spojí s návrhem řešení.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem

    Za tým Stavebnice-hry.cz

    Pavlína Křivánková

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 1 rokem

    90 %

    Nedoporučuje obchod

    • výborná komunikace

    Rychlé dodání.

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 1 rokem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Nevím kde se stala chyba,ale přišlo mi jiné zboží(jiná pokladna,což bych ještě překousla).Ale hlavní problém byl,že fungovala (ta pokladna) asi cca hodinu(!?).Jsem velmi nespokojená.Tu pokladnu,kterou jsem chtěla původně,jsem si již objednala jinde,v jiném obchodě.

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,
    je mi líto, že jste s nákupem v našem internetovém obchodě nespokojen.
    V případě, že jakýkoliv výrobek přestane samovolně fungovat v záruční lhůtě, máte nárok na podání reklamace. Doposud jsme však reklamaci k Vaší objednávce neobdrželi. Pokud si budete přát situaci dořešit, neváhejte nás kontaktovat.
    ---
    Produkt byl zakoupen prostřednictvím nákupní galerie Heureka. Bohužel právě u tohoto výrobku má Heureka napárovány tři různě vypadající pokladny od několika různých prodejců, což je jistě pro zákazníka matoucí - není jednoznačné, co vlastně nakupuje. Pokud dojde k nesrovnalostem, je nejjednodušší kontaktovat některou ze stran (obchodníka či Heureku).

    Tým Stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 2 lety

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Jsem nespokojený s chemickým zápachem pěny určené pro batolata.

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste s našimi službami nespokojen. Zakoupené pěnové puzzle je atestované pro udanou věkovou kategorii a splňuje zpřísněnou českou legislativu. Co se týká zmíněného zápachu, po rozbalení může být cítit u pěnového puzzle výrobní odér (jeho míra je závislá na subjektivním vjemu čichových buňek každého jedince).
    Pokud jakýkoliv výrobek při koupi na dálku nesplňuje Vaše očekávání, máte možnost jej do 14 dnů vrátit. Pokud Vaše pochybnosti o výrobku přetrvávají, neváhejte nás kontaktovat, vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Tým Stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 2 lety

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží přišlo 2x poškozené - vrátila jsem

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    velmi nás mrzí Vaše reakce. Bohužel jsme z Vaší strany nebyli o ničem informováni, tudíž jsme neměli možnost věc napravit.

    Je možné se s případnou reklamací obrátit na naši infolinku 573 333 467. K dispozici jsme každý pracovní den od 8.00 do 16.30.

    S pozdravem

    Pavlína Křivánková
    www.stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 4 lety

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Nedostatečně zabalený balík. Už paní pošťačce se otevřel v ruce. Chyběly i výplně, aby v balíku zboží "nelétalo".

    Rychlé dodání na úkor kvality.

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    omlouváme se za nedokonalé zabalení zásilky a děkujeme za upozornění.
    V předvánočním čase jsme kvůli zvýšenému provozu nuceni posílit standardní pracovní síly ve skladu také o brigádníky. I přes důkladné proškolení se však může stát, že některý z pracovníků zásilku nezabalí dle našich interních pravidel. Budeme balení před expedicí důsledněji kontrolovat. Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne

    Ivana Matysková
    www.stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 5 lety

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • cena byla relativně nízká - to mě mělo varovat!
    • prodali bez mrknutí oka poškozené zboží aniž by o tom informovali.

    Objednané zboží- společenská hra Trivial Pursuit - Všeobecná edice - dorazilo rozbalené, (respektive zabalené do kusu igelitu) krabice byla ve stavu, v jakém nemám doma hry ani po několikaletém používání. To mne opravdu dost rozladilo, protože se mělo jednat o dar pro moje přátele kteří tyto hry milují. Vnitřek byl sice netknutý, kartičky originálně zabalené, nicméně v rozbalené, odřené a ošoupané krabici jako dar naprosto nevhodné. Přitom pokud je mi známo, na stránkách nikde nebylo uvedeno, že by se jednalo o zboží druhé jakosti, či zboží rozbalené. Takže za mne asi poslední nákup.
    Zboží vracet nebudu, neb nemám náladu balit balík, vypisovat podací lístek, běhat na poštu plus vypisování odstoupení od smlouvy atd.... nicméně - kdyby bylo uvedeno v jakém je zboží stavu, mohl jsem si ho v lepším stavu a za zlomek ceny koupit v kdejakém internetovém bazaru. Tohle není moc profesionální.

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    naprosto chápu Vaše rozladění, které je rozhodně na místě. Je mi velmi líto, že zboží v takovém stavu opustilo náš sklad. Evidentně selhala kontrola na vstupu/výstupu, jelikož zboží mělo být nové a nepoškozené. Nízká cena byla z důvodu výprodeje na straně našeho dodavatele.

    Případ jsem předala našemu reklamačnímu oddělení, které Vás bude v nejbližších dnech kontaktovat, aby s Vámi probralo možná řešení.

    Za dodání nevyhovujícího zboží se Vám za celý náš tým omlouvám.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Ivana Matysková
    www.stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 5 lety

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    • Mezi objednáním a dodánímjž ulpynulo nejméně 11 dní.

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    Vaše objednávka byla přijata do našeho systému dne 28.11.2016 ve 12:23 hodin. Ještě tentýž den byla expedována a na Váš email uvedený v objednávce byla zaslána zpráva se sledovacím číslem České pošty.
    Jak je ze sledování zásilky patrno, zásilka Vám byla Českou poštou dodána s jednodenním zpožděním dne 30.11.2016 - bylo odesláno SMS i emailové avizo o doručování, balík byl převzat a dobírka uhrazena.

    Pokud se i přesto zásilka nedostala do Vašich rukou, prosím, kontaktujte nás. Obrátíme se na Českou poštu s žádostí o přezkoumání podpisu příjemce na příslušných dokumentech a obratem Vám vyexpedujeme zásilku novou.

    S pozdravem a přáním krásných vánočních svátků

    Ivana Matysková
    www.stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 5 lety

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    Objednávala jsem na tomto obchodě pískovničku pro magický písek.Po jejím dodání jsem zjistila, že se jedná o nádobu z obchodu IKEA, kde je o 100,- levnější. To je teda 100 % marže a k tomu ještě poštovné. Nákup se vůbec nevyplatil.

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    v případě, že jste s objednaným zbožím nespokojena, můžete nám do 14 dnů od nákupu zboží zaslat zpět. V případě vrácení kompletní objednávky Vám pak vrátíme částku nejen za zboží, ale také za poštovné. Pokud budete potřebovat podrobnější informace, neváhejte nás kontaktovat.

    Sortiment kinetických písků je mezi zákazníky velmi oblíbený, žádali nás proto, abychom do nabídky zařadili také vhodnou nádobu na jeho uskladnění, aby měli možnost nakoupit vše na jednom místě.
    Spokojenost zákazníků je u nás na prvním místě. Proto jsme vyzkoušeli několik typů a po pečlivém zvážení jsme vybrali právě úložný box z IKEI.
    Na zajištění těchto boxů je třeba vynaložit finanční náklady odvíjející se od vzdálenosti obchodního domu od kupujícího. Přirážka na cenu IKEI je součtem nákladů spojených s chodem společnosti a nákladů na dopravení výrobku do našeho skladu.

    S přáním krásného dne

    Ivana Matysková
    www.stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 7 lety

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • Neuvěřitelná nefunkčnost zboží !!!!!

    Vyzkoušejte sami.

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    pokud zakoupený výrobek nefunguje nebo přestal fungovat, je to důvod k reklamaci.

    V případě, že se rozhodnete reklamaci řešit, neváhejte nás kontaktovat.

    S přáním krásného dne

    Ivana Matysková
    www.stavebnice-hry.cz

  • zakoupeno v Stavebnice-Hry před 8 lety

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • Objednána hra Puerto Rico, nezmíněno, že v němčině!

    Reakce obchodu Stavebnice-Hry

    Vážený zákazníku,

    skutečnost, že je hra Puerto Rico v německém jazyce, je uvedena na konci popisu tohoto výrobku. Němčina je patrna taktéž z doplňujících obrázků z rozehrané hry.

    S přáním krásného dne

    Ivana Matysková
    www.stavebnice-hry.cz