Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednala jsem už asi po třetí a fakt dobrý sortiment a celkem slušný čas dodání...

    • Dobrý den,

      děkujeme, paní Lenko, vážíme si toho :-))))))

  • !!!NEDOPORUČUJI!!!!

    Koupili jsme si u nich dřezovou baterii Novaservis, do nové kuchyně. Bohužel než jsme měli kuchyň hotovou tak tu asi tři týdny ležela, takže uplynula doba na vrácení zboží bez udání důvodu. Když jsme měli konečně kuchyň hotovou a přijel instalatér tak zjistil že kovová podložka která tam je, nesedí k té naši baterii, ta podložka kterou jsme tam měli měla závit ale betrie ne. Okamžitě jsem vše nafotila a odeslala prostřednictvím formuláře přes jejich stránky, na reklamaci. Za několik dnů přišlo od nich vyjádření že neschledali závadu přesněji napsali toto: "Ten kroužek ale nemá závit , je bez závitu , jen se na to nasadí." tak jsem jim odpověděla ( vždy dávám potvrzení o přečtení ) že s vyřízením reklamace nesouhlasím a z jakého důvodu. Na to my nikdo neodpovídal, ani nepřišel e-mail o potvrzení přečtení. Tak jsem hledala na jejich stránkách nějaký telefonický kontakt ale marně, nakonec jsme prohledala všechny e-maili od nich až v jednom jsme si všimla jednoho telefoního čísla na infolinku jejich pracovní doba kdy mohu volat na totočíslo mě velice pobavila jelikož psali toto: ... telefonicky po - pá 10:00-12:00, 13:30-15:00 na čísle …. tak jsem tedy volala ale paní my zdělila že s reklamačním oddělením nemá nic společného a že se jim mám napsat přímo na reklamační oddělení, tak jsme ji řekla že to už jsem udělala zhruba před týdnem a že se my nikdo neozval. Během hodiny my přišel od nich e-mail že za nimi byla kolegyně z infolinky a že jeslti mám nějaký problém že jim to mám napsat, tak jsem tak učinila i s poznámkou že už jsem jim psala, OPĚT ŽÁDNÁ REAKCE!!! takhle to šlo asi dva týdny až se manžel naštval a volal na infolinku on s tím že na ně pošle právníka, tak my opět přišel e-mail se stejným smyslem jako na můj telefonát, tak jsem jim znovu odpověděla se zkopírovaným předchozím e-mailem, a co myslíte? Zase nic ( vždy dávám potvrzení o přečtení ) !!! V této firmě si nikdo nečte e-maily natož aby na ně kdokoliv reagoval!!! Nakonec jsme se na ně vyprdli a tu podložku co tam měla být jsme si koupili v kamenné prodejně u nás, stála 48,- . Ale ještě jsem jim mezi tím stihla napsat i na FB mesenger tam my taky furt odepisovali že tam to neslouží k reklamacím ať se obrátím e-mailem na jejich reklamační oddělení, tak jsem jim psala že tam si můžu psát co chci že si to tam stejně nikdo nečte!!!

  • Obchod mohu doporučit jenom zákazníkům bez nervů ,co jsou ochotni čekat víc jak měsícíc na zboží co bylo v E-shopu označeno jako skladem a kterým nevadí několikatisícová investice předem.
    Telefonicky se nedovoláte.Jednou za 14 dní vám mejlem zdělí že dodavatel posunul dodávku na později.
    26 den po objednávce a zaplacení vám po urgenci, paní klidná jako želva pošle, tento mejl:
    Dobrý deň,
    naskladniť nám chýba EXTOL INDUSTRIAL IES 25-500 nožnice na plech elektrické 500W 8797202.
    Ostatní máme na sklade. Ak by sa termín ďalej posúval, dohodneme sa na storne.
    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Romana Nemšáková

    Přitom jednostranné storno u zboží které nemají na skladě(i když na internetu jsem viděl že na skladě je) posuzují podle jejich obchodních podmínek takto:
    1.V prípade odstúpenia od zmluvy na strane objednávateľa, záloha nie je vratná, pokiaľ dodávateľ už začal s výrobou tovaru zákazkovej povahy.
    2. tovar zákazkovej povahy: Tento tovar je označený v detailoch tovaru "Dostupnosť: Na dopyt". Dostupnosť tovaru je na objednávku, to znamená, že tovar je prispôsobený a upravený presne podľa požiadaviek objednávateľa, a to výberom farby či materiálu alebo sa tovar objednáva v značne väčšom množstve jedného druhu produktu, poprípade tento tovar nie je u nás bežne skladom a musí sa objednať od zahraničného výrobcu. objednať od zahraničného výrobcu.

    Z čehož vyplívá že jste rukojmím dodavatele, jelikož jste předem zaplatili a nemůžete sám zrušit smlouvu protože by si peníze ponechal. A klidně vás nechá čekat víc jak měsíc.On však může kdykoliv před dodáním od smlouvy odstoupit. Může vám tvrdit že tovar nebyl na skladě a vy nemáte jak mu to dokázat ,když druhý den už to má v e-shopu opraveno a má tam „na dopit“ tedy tovar zakázkové povahy.

    Tento e-shop se jmenuje: stavbaEU.sk, další eshop se stejným designem je stavbaEU.cz, v obchodních podmínkách tyto finty jak na Slovensku nemají dalším e-shopem je Kamody.cz má společný kamenný obchod s stavbaEU.cz.

    Takže nakonec jsem dostal výrobek od Kamody polekený páskami od StavbaEU.cz od slovenského Stavba.sk zaslaný z čech. A to o víc jak třetinu levnější než mají ti co mě to dodali. Mohu jen napsat že jsem dostal obrovskou krabici jako půl ledničky kde byl přibalen veškerý plastový bordel pošlapané špinavé igelity z celého českého e-shopu vydalo to na celý plastový pytel.

  • Nedoporučuji, zboží objednáno 6.1. 2019 , dnes je 9.3.2019 a zboží nedodáno. Peníze stále zaplaceny.
    Chtěl jsem už počkat na zboží když to tak oddalovali ale nezbývá než po třech měsících stornovat obednávku.
    Hodně špatný eshop.

  • NEDOPORUCUJI! V pripade problemu, Vam stavbaeu.cz nepomuze!
    Objednala jsem zde umyvadlo Jika, ktere prislo s vadou. Vrizeni reklamace prodejce protahoval na mesic a pul, s tim, ze vec posuzuje vyrobce Jika. Kontaktovala jsem tedy Jiku, tam samozrejme o zadne reklamaci umyvadla nevedeli a odpovedeli, ze reklamace je opodstatnena a je nutne ji resit s prodejcem. Znovu jsem tedy urgovala reklamacni oddeleni stavbaeu.cz a prisla odpoved, ze mam zaslat fotografie zlikvidovaneho umyvadla. Situaci nyni po dvou mesicich resim s Garance Heureka, D-Test a COI.

  • Nakupuji zde nářadí BOSCH do dílny. Koupím ho zde mnohem levněji než v obchoďáku a navíc mají prodloužené záruky.

  • Nejhorší e-shop jaký jsem zatím potkal. 2 týdny totálně bez komunikace. Objednávku jsem radši stornoval a teď nemám ani zboží ani peníze. Nedoporučil bych ani nepříteli.

    • Dobrý den. Zboží jste si u nás objednal 2.1. a 4.1. jste objednávku zrušil (informace o tom, že probíhá invetura a budeme expedovat po 3.1. byly na stránkách zveřejněny). Peníze zpět Vám byly dnes odeslány.

  • Za mě jednoznačně nespokojenost. Doručeno poškozené zboží. Zdlouhavá reklamace, která následně navíc ještě zamítnuta, že zboží údajně odešlo v pořádku. Absolutně neprofesionální přístup.

    • Dobrý den, můžete mi prosím sdělit číslo objednávky nebo faktury, abych mohl způsob řešení Vaší reklamace prověřit?
      Děkuji. Halbrštát

  • Jsem s eshopem stavbaeu.cz spokojena. Informace o zasilce mi byli během dne poskytovány, takže naprostá spokojenost. Dnes objednané zboží již predali dopravci a zítra mi ho doručí.

  • Objednáváte zboží na základě toho, že věříte, že ho má eshop skladem? Pak vězte, že to není tenhle případ. Po odeslání odjednávky a zaplacení se ozvali, že polovinu z objednávky skladem nemají. Obratem jsem poslala email s alternativami, kterými mohli chybějící zboží nahradit. 4 dny ticho po pěšině, bez jakékoliv zpětné vazby. Po 4 dnech jsem jim musela sama volat, slečna mě zpražila, že jsem si měla vybrat jen jednu položku a ne několik a že "to teda udělá a pak mi přijde ten email".. jednání katastrofální, služba příšerná, příští nákup bude jinde.

  • StavbaEU.cz nabízí prodej na splátky a poté zašle Čú k zaplacení zboží a tvrdí že zboží nebylo zaplaceno, zaplatila jsem jim tedy dvakrát v domění že jde o něco jiného, brala jsem toho tou dobou víc protože renovuji ale ve zpětných mailech jsem dohledala o jaké zboží jde protože na maily nereagují a HomeCredit mě potvrdil že zboží řádně splácím takže jsem jim zaplatila jednou částku 5300kč splátkovou společnost a teď jsem jim poslala 5 300kč podruhé v hotovosti jak po mě chtěli...domluvit se s nimi nejde, na telefon se nedovoláte a na meila Vám neodepisují.Pokud se v dohledné době neozvou a peníze navíc nevrátí zpět tak se obrátím na policii protože 5 300kč pro mě není zanedbatelná částka.Jediné plus že zboží dorazilo v pořádku a kdyby ze mě nevytáhli částku dvakrát tak by bylo i za dobrou cenu a pokud jde o nedorozumění tak by mohli alespoň komunikovat.

  • Uváděné datumy dodání neodpovídají. Na můj dotaz jestli bude opravdu dodáno včas, abych si případně mohl objednat jinde a stihl to, odpovězeno dle mého názoru schválně pozdě. Nepovažuji tento obchod za korektní a nedoporučuji zde nakupovat.

  • : Pokud zadáte číslo objednávky nebo sdělíte jméno podle kterého budu moci dohledat podrobnosti, rád se v rámci této diskuze vyjádřím.... Takto to nelze považovat za objektivní příspěvek. Pokud máte podezření na podvodné hodnocení, nahlašte to prosím Heuréce k prověření. Děkuji.
    Michael Nevečeřal

  • Zboží jsem objednáno na konkurenčním webu.Přišlo na rozdíl od StavbaEU perfektně zabaleno a v pořádku,cena byla nižší.Moje reklamace dodnes leží u StavbaEU zamítnuta z důvodu "mechanického poškození" (u nepoužitého zboží,2letá záruka nic...?) a e-shop na svém postoji TRVÁ.Napsala jsem na Heureka negativní hodnocení mého případu.Vzápětí se na Heureka objevilo 100%hodnocení s popisem úplně stejného případu jako byl ten můj.Náhoda samozřejmě.

  • Dnes jsem konečně obdržel zprávu, že mi zaplacené zboží přijde příští týden. Tak snad již je vše v pořádku. Prosím, pokud tu nějaký manažer tohoto obchodu čte tento příspěvek do diskuze, změňte především způsob jakým komunikujete se zákazníky. To, že se ukáže, že zboží není skladem, není často problém, jen je třeba komunikovat. Paní v on-line chatu nemá informace, na čísle 722 901 011 je stále obsazeno a na mejly neodpovídáte, to jsou všechno špatné signály. Přitom máte často výborné ceny a věřím, že i řadu spokojených zákazníků. Tak si to nekazte.

  • K mému příspěvku z 19.června 2017 pouze doplňuji, že dodnes objednané zboží nemám....a ani peníze zpět....

  • Protože mi nepřišlo pozvání k hodnocení nákupu, hodnotím zde: OBCHOD NEDOPORUČUJI.

    Dne 15.5. jsem objednal a poté hned zaplatil koš, který byl skladem. Dnes je 19.6. a stále není dodán. To by tak nevadilo. kdyby po celou dobu, i dnes tedy 19.6. v nabídce neměli uvedeno skladem a dodání do týdne. Žádal jsem je vícekráte o opravu nabídky ale dosud se tak nestalo. Jim ta chyba vyhovuje. Na dotazy obchod neodpovídá. V on-line komunikaci se nakonec asi před týdnem konečně ozvali:


    Já14:06

    Jak se pozná, že jste on-line prosím ?


    Já14:33

    Jak se pozná, že jste on-line prosím ?


    Zita Barnes se připojil(a) do chatu


    Zita Barnes14:33

    já jsem už tady


    Já14:36

    Vítejte. Nevíte náhodou kdy bude prosím expedovaná má objednávka CZ12091603.


    Zita Barnes14:38

    bohužel zboží z Vaší objednávky jsme ještě nenaskladnili


    Já14:45

    Chápu, ale proč mi tedy nedáte vědět kdy zboží dodáte. U zboží v nabídce máte stále uvedeno že je skladem a dodávka do týdne. Já objednal a zaplatil 15.5.... Opravte si tedy nabídku zboží. Zboží není skladem !


    Zita Barnes14:49

    ale koš není skladem


    Já14:55

    opravte si tedy prosím popis v nabídce - matete tím zákazníky


    Zita Barnes15:00

    je tam napsané v externím skladě


    Zita Barnes15:00

    což je skladem u dodavatele


    Já15:02

    A máte tam napsané: dodání do týdne. Já objednal a zaplatil 15.5. Týden uplynul 22.5. Opravte si dodací termín v nabídce zboží. Matete tím zákazníky.

  • Zboží přišlo poškozené, reklamace neuznána - pokud můžete, tak si raději připlaťte pár korun za jistotu nepoškozeného zboží od jiného dodavatele.

  • Kdo nejste spokojeni, neřešte reklamaci, obchod ví, že se Vám prodraží dopravné. Obracejte se přímo na kontrolní orgány.

  • Rychlé dodání, výborné zabalení, ale hnojiva byla skladována evidentně ve špatných podmínkách, na etiketě nebyl ani vidět název hnojiva. Předám na ČOI.