Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Příšerná kvalita rostlin
    • Příšerný zákaznický servis

    U Starkla jsem objednávala 20 let a vždy jsem byla spokojená. Poslední zásilka asi 30 letniček přišla v hroznem stavu. Úplně všechny rostliny byly shnile a pokryté plísní. Když jsem zásilku reklamovala, poslali mi znovu úplně stejný hnus. Už měsíc se mi reklamace táhne, vymýšlejí si absurdní důvody, aby mi nemuseli peníze vrátit jako třeba, že na hromadne fotografií jsou některé rostliny v zákrytu a nejde tudíž spočítat přesný počet rostlin, proto mi prý nevrátí peníze. Soudný člověk vidí hromadu shnilych rostlin zaslanou už opakovaně a nebude se handrkovat o 2 rostlinky, aby tím dlouholetého věrného zákazníka odradil a úplně o něj po těch letech přišel. Jednání jako za komunismu. Peníze už asi neuvidím, objednávat už nikdy v životě nebudu. Za ten stres a dohadování to pak nestojí. Nevím, co se ve firmě změnilo, ale je to jak mávnutím proutku úplně jiná firma.

    Reakce obchodu STARKL zahradník

    Dobrý den, paní Šmídová.
    Abychom Vám vyšli vstříc, nepožadovali jsme zaslání reklamovaných rostlin zpět, ale požadovali alespoň fotografii, kde bude zřetelný počet rostlin které reklamujete. Zaslala jste fotografii rostlin vysypaných na jednu hromadu. Na základě této fotografie jsme Vám proplatili rostliny, které bylo možné spočítat. Na další fotografii byly rostliny zabalené v blistru, tedy nebylo možné posoudit jejich stav. Je nám líto, bez řádných podkladů není možné reklamaci vyřešit.

  • 10 %

    • Příšerný stav rostlin
    • Neinformovanost o tom, jaké zboží bylo z objednávky odstraněno
    • Nevrácení peněz za poštovné, přesto že chyba, byla na straně obchodu

    Obchod nedoporučuji. Objednala jsem si zde 15ks rostlinek, bez jakékoli informace o změně objednávky, nebo dotazu, zda chci zaslat jen část objednávky, mi byla odeslaná jen část rostlin (9ks). Po doručení byly rostliny v příšerném stavu 2 byly zahnilé a pokryté plísní, 1 byla zaschlá a zažloutlá, další odešla do druhého dne po zasazení a další vypadá, že se již také nevzpamatuje. Takže z původních 15ks mi jich zůstalo jen 5 a vypadá to, že nakonec zůstanou jen 4. Sice za ty rostlinky, které přišly zničené, mi peníze slíbili vrátit, ale za poštovné, které není nejnižší už peníze vráceny nebudou, ani přiměřenou částkou a těžko říct, jak to dopadne s další rostlinkou, která stále nevypadá, že by se vzpamatovala, přesto že je přesazená a má pravidelnou zálivku. Kdybych hned věděla že z 15ks rostlinek budou jen 4, tak bych za takovou cenu poštovného ani neobjednala.

  • 10 %

    Na tomto e-shopu jsem v minulosti nakupovala již několikrát a nebyly žádné problémy. Lestos jsem si po delší době objednala šest rostlin. Přišly pouze dvě maličké sazeničky za poštovné 127,- Kč a jako dárek sazenice růže v zuboženém stavu a bez jakékoliv popisky o jaký druh se jedná. Na dotaz v shopu proč mě neinformovali, že dodávka nebude zdaleka kompletní a zda tedy na dodávce stále trvám, mi bylo sděleno, že z technických důvodů toto nedělají. Jaký druh růže zaslali, nebyli schopni říci.
    Takže z mé strany pro naprostý nezájem o zákazníky, poměrně dlouhou dodací lhůtu a nulovou komunikaci rozhodně poslední objednávka v tomto e-shopu.

  • 10 %

    Objednal jsem několik věcí.Nakonec mi doručili pouze jednu denivku,která mně ve výsledku stála dvojnásobek vzhledem k poštovnému.
    Na faktuře pouze informace,že zbytek je vyprodán. Během objednávky byly ostatní rostliny k mání a ani nikdo nezavolal,že jsou vyprodány? To bych celou objednávku zrušil.Za mně nekorektní jednání.

  • 10 %

    • Spatna kvalita rostlin.

    1

  • 10 %

    • Dlouhá dodací doba,
    • rozdělení objednávky do dvou zásilek, za obě účtována doprava
    • ze 7 sazenic gaury 4 polomrtvé
    • balkonová hrušeň silně namrzlá (nebo uschlá ?)
    • komunikace nulová

    Nakoupila jsem zde poprvé díky pověsti firmy a naposledy díky své zkušenosti.

  • 10 %

    Moje první,jediná a poslední koupě u Starkla....sazenice katastrofa!!!

  • 30 %

    • dlouhé čekání, vyprodaný sortiment

    Jsem opravdu dlouholetou zákaznicí zahradnictví Starkl. První roky byly super, odeslání zásilky podle dokody, pěkné rostliny, v případě zničených rostlinek rychlé odeslání nových. Loni a předloni se začala situace horšit a letos je to katastrofa. Objednávka směrována na začátek května, následovalo několik urgencí, příslib brzkého odeslání aby mi nakonec 20. května bylo e-mailem oznámeno, že zhruba 75procent objednaných rostlin (v hodnotě cca 3.000,Kč) je vyprodaných. To naštve. Takže z toho vyplývá jediné - se Starklem skončit.

  • 10 %

    Ze zakoupeného zboží jsem reklamovala moruši - byla velmi malinká - 15 cm od kořene po uschlé vršky koruny a hrušku, jejíž kořeny ve mě vyvolávaly obavu, zda vůbec žije. I přesto jsem moruši vysadila do jiného květináčku a dosypala hlínou, hrušku zakopala do země a poctivě vše zalévám. Moruše žije. Hruška ani po 10 dnech neprojevila známky života. Reklamaci odeslanou na [email protected] jsem posílala třikrát. Dvakrát tvrdili, že nic nedostali a potřetí se mnou přestali komunikovat úplně. Když jsem napsala na email napiš[email protected] stížnost na velikost moruše, tak mi odepsali, že jako zásilková služba zasílají skutečně malé rostliny. A další výmluvy a problémy, vše mohu zdokumentovat. Takže jsem pochopila, že tudy cesta nevede a reklamaci jsem přes email vzdala. Já osobně jsem rozhodnuta už nikdy více Starkl.

    Reakce obchodu STARKL zahradník

    Dobrý den.
    Doposud jste neučinila všechny potřebné kroky k reklamaci a nebyly doloženy veškeré podklady.

    30.4.2022 jste nám telefonicky oznámila že odstupujete od smlouvy pro velikost moruše. Tuto informaci jsme akceptovali a očekávali vrácení zmíněné moruše, abychom Vám mohli rostlinu proplatit. O jiných rostlinách jste se nezmínila.

    30.4.2022 jsme obdrželi e-mail na adresu [email protected], kde žádáte vrácení peněz.

    2.5.2022 jste požádala o zaslání podkladů ke svozové službě zdarma, která slouží pouze pro vrácení reklamovaného zboží, nikoli pro zboží vrácené v rámci odstoupení od smlouvy. Přesto jsme Vám podklady zaslali.

    5.5.2022 jste nám e-mailem oznámila, že čekáte odpověď na reklamaci hrušně, kterou jsme od Vás doposud (11.5.2022) neobdrželi.

    6.5.2022 jsme Vás informovali, že jsme reklamaci na hrušeň neobdrželi a že je možné zaslat e-mailem fotografie.

    6.5.2022 jste nás informovala, že Vám nejde formulář na stránkách České pošty vyplnit, proto jsme Vám odepsali, že je možné požádat o pomoc někoho z blízkých či rodiny. Na základě Vámi zaslané fotografie zablokovaného formuláře jsme Vám odepsali: „Formulář je třeba vyplnit postupně, tedy celý od začátku, pak budete moci vyplnit i pole s číslem popisným.“ Je potřeba vybírat z rolovací volby. Jakýkoliv zásah do webových stránek České pošty není z naší strany možný.

    7.5.2022 jsme Vás informovali, že jsme stále ještě neobdrželi fotografie zmíněné hrušně. (11.5.2022 jsme s Vámi telefonicky vykomunikovali, že problém byl ve velikosti odesílaných e-mailů s přílohou - zprávy nebyly doručeny)

    7.5.2022 jsme obdrželi pouze odpověď, že podáte stížnost přímo jednateli firmy.

    11.5.2022 jste nás kontaktovala telefonicky a zmínila jste, že reklamace byla zaslána na adresu
    [email protected] – tato adresa není platná a na platnou adresu [email protected], ani na jinou platnou, jsme zprávu neobdrželi. V telefonním hovoru jste poprvé zmínila i svou nespokojenost s nektarinkou – více jste nespecifikovala.

    11.5.2022 jste nás informovala, že rostliny zpět zasílat nehodláte, přesto požadujete vrácení peněz za moruši a hrušeň, jejíž reklamaci jsme doposud neobdrželi.

    Komunikace pokračuje doposud, jak písemná, tak telefonická.

    Skutečnost, kdy jste nakonec prohlásila, že jste rostliny zasadila, vracet je nebudete a požadujete je proplatit, nemůžeme akceptovat.

  • 10 %

    • Kvalita balení
    • Velikost rostlin
    • Kvalita rostlin
    • Poměr cena vs. kvalita
    • Lepší zajít do zahradnictví a vybrat si
    • Špatná péče o rostliny
    • Reklama není všechno

    Jedním slovem zklamání.
    Tak jak se obchod prezentuje v katalogu a na webu, zdaleka neodpovídá skutečnosti.
    Rostliny přišly dobře zabalené, ale...
    Muškáty, některé komicky malé a takřka všechny s listy s korkovitostí, což značí nedobrou péči.
    Jahody - jedna jakž takž, dvě sotva s dvěma lístky, jedna se tváří že zajde.
    Pak nějaký keřík, kohoutek, polámaný, ožrané lístky, výška asi 5 cm.
    Ostatní věci šly do země, tak uvidíme zda něco vyroste. Mamka říkala, že některé cibulky byly úplně vyschlé až na jednu.
    Motýlí keř trio - tři větvičky, zakořeněné, takže také uvidíme, zda přežije zasazení do země.
    Nicméně po reklamaci mi prý bude zasláno nové zboží, uvidím co a v jakém stavu přijde. Příští rok se ale vracím k našemu zahradníkovi, za stejné ceny mnohem hezčí rostliny.
    Čekala jsem opravdu více. Tady bohužel platí ,,za hodně peněz, málo muziky"

  • 100 %

    • Kvalita rostlin
    • Zabalení rostlin

    Rostliny přišly v krásném stavu, perfektně zabaleno a přiložen manuál jak se dále o rostliny starat. Jsem nadšená. Už mám zkušenosti dobré i špatné s více zahradnictvími, ale s touto objednávkou jsem moc spokojena.

  • 100 %

    • Zboží velmi dobře zabaleno
    • Ke zboží přišel rovnou i katalog s celou nabídkou
    • Ke zboží přišel též návod, jak rostlinu zasadit a jak se o ni starat
    • Rychlá komunikace
    • Výborné ceny a akce
    • Přidána k nákupu sleva (automaticky)

    Upřímně po recenzích co jsem zde na Heurece četla, jsem se velmi bála, že produkty přijdou v hrozném stavu nebo nepřijdou vůbec. Nicméně opak je pravdou. Zboží přišlo ve výborném stavu. Stejně tak i samotné balení - výborně zabaleno. Ke zboží je přidán i návod + krásný katalog pro další výběr. Komunikace ze strany e-shopu je velmi rychlá. Nemám co bych vytkla. Nakupovala jsem zde poprvé a určitě ne naposled :)

    Za mě moc děkuji a DOPORUČUJI :)

  • 10 %

    • Žádná
    • Skoro vše polámané

    Velmi dlouhá dodací doba,tyrolské muškáty dodány malé rostlinky a z 12ks 6 úplně polámaných, to samé rajčaty i okurky,olověnec,který jsem chtěla byl už vyprodaný a to jsem vše objednávala včas.Byla to moje druhá objednávka a také poslední.Starkl už nikdy.Katalog luxusní,ale jinak katastrofa.

  • 10 %

    • Velmi pozdní dodání, firma mně vůbec neinformovala, že polovina mé objednávky nemůže být vyřízena a tak jsem za 5ks květin zaplatila vysoké dopravné... V případě, že by mi oznámili předem, že moje objednávka nemůže být kompletně vyrizena... Zrušila bych ji... objednávku jsem dělala právě kvůli nedodaným rostlinám..... V posledních třech letech jsem musela vždy zboží reklamovat kvůli kvalitě nebo rostliny nesouhlasili s objednávkou..např. jiné barvy .. Bohužel do tohoto obchodu se již nevrátím.... Jejich sazenky Milions Bells za 79kc...malé sazenicka s hodnotou max 49kc v nejdražších obchodech...
  • 10 %

    • Snad možná jen trochu lepší ceny
    • Všechno v tomto obchodu je špatně

    Jsem velmi zklamaná a rozhodně nedoporučuji. Nepříjemná komunikace s e-shopem, neochota, dlouhá dodací doba a rostlinky v žalostném stavu. Po šesti týdnech čekání a dohadování s neochotnou paní na telefonu objednávka konečně s komplikacemi dorazila (na poště ležela celý víkend!) a já s hrůzou zjistila, že zboží, co jsem nutně potřebovala nakonec v balíku ani nebylo. Jen suše oznámeno na faktuře VYPRODÁNO
    Sedla jsem do auta a jela do místního zahradnictví, abych aspoň na konci května měla květiny na okně a rostlinky v záhonku…
    Starkl prostě UŽ NIKDY!

  • 10 %

    Po objednání vybraných rostlin jsem obdržela zásilku ze zahradnictví Starkl. Z 18 objednaných rostlin byly v pořádku jenom čtyři, ostatní byly plesnivé. Je to smutná a docela draze zaplacená zkušenost. Tímto varuji ostatní zájemce a zahradnictví Starkl nedoporučuji.

  • 10 %

    • hodně věcí mají skladem
    • dodání
    • komunikace
    • přístup

    Nedoporučuji. Objednáno koncem února stím, že mají napsáno že expedují od března. V pulce března jsem se ptala na to kdy objednávka dorazí napsali mi, že dorazí ke konci března. 1.4 jsem psala znovu a řekli že pošlou hned po svátcích a stále nic.

  • 10 %

    • krásný katalog
    • nedostatečná komunikace
    • vysoké náklady na balné a poštovné
    • nekvalitní rostliny

    Za mě jedno velké mínus. Velké zklamání. Keř - olámaný, ubohoučký a neduživý. Nejlepší na něm byl asi jen ten obal. A protože olámané větvičky byly oschlé a olámaných jich bylo několik, nestalo se to určitě cestou. Jiřinky vysušené, rozlámané, z těch 15 kusů jich po namočení rašilo cca 5. Zasadila jsem je, ale velkou šanci jim nedávám. A největší hrůza byla kolekce velkokvětých floxů, vysokých trvalek. Přišel igelitový pytlík o váze cca 1/2 kg, ve kterém kromě hlíny bylo pár kořínků něčeho.
    Nechápu, jak mohlo jít o směs floxů. Kdybych tam vložila jakýkoliv drn, tak je to úplně stejné.
    Nevím, co mě zlákalo k objednávce, zřejmě jejích nádherný a reprezentativní katalog. Rozhodně v jiném zahradnictví nakoupíte levněji a v daleko lepší kvalitě.

  • 10 %

    • Možná rychlost dodání
    • Nic nepřežilo
    • Cena

    Na jaře objednáno cca 10 ovocných stromků. Ihned jsme zasadili do kvalitní hlíny, vše jsme dělali jak jsme měli, o stromky se starali jak jen to šlo, podzimu se nedožil ani jeden. Koupili jsme radši nyní z malého zahradnictví a jsme konečně spokojeni. Nákup stromků u Starkla nedoporučuji!

    Reakce obchodu STARKL zahradník

    Dobrý den.
    Velice se omlouváme, pokud došlo k neujmutí zaslaných rostlin. Vždy v takovém případě ihned po zjištění kontaktujte zákaznické oddělení, aby mohla být řádně reklamace vyřízena k vaší plné spokojenosti.

  • 100 %

    • Úžasný katalog
    • Rychlé doručení
    • Kvalitní sazenice

    Zásilka dorazila v pořádku a s produktem jsme moc spokojeni. Budeme nadále objednávat.

    Reakce obchodu STARKL zahradník

    Dobrý den.
    Děkujeme za Vaše hodnocení.

    V případě jakýchkoli dotazů ohledně zásilek či pěstování rostlin, či při jakémkoli problému se zásilkou nebo rostlinami nás můžete kontaktovat na emailu: [email protected]

    S pozdravem
    Váš STARKL zahradník