• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Plastová zarážka krytu schovky na náhradní řezák je snad vtip na tak bytelnym noži, kterýmu bych jinak neměl co vytknout.

    Bohužel vracím zboží, protože jsem tu zarážku zlomil cca. po třech dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace. Obchodnici by si meli uvedomit, ze zakaznik ocekava jakysi standart sluzeb. To ze jsem se musel po nekolika dnech vyptavat, kde zbozi vubec je a pak jej stejne "nestihli" poslat me vytocilo natolik, ze jsem objednavku zrusil.

    Reakce obchodu Stanley

    Dobrý den,

    nerad bych se v tomto případě pouštěl zde veřejně do detailů, ale zákazník si pravděpodobně myslí, že on může říkat co se mu zlíbí (urážky, výhružky...) a prodejce může pouze odpovídat ano a jistě... V případě zájmu není problém s nahlédnutím do vzájemné komunikace, aby si každý mohl udělat představu jak může vypadat komunikace od zákazníka... Jen uvedu, že několik dní jak zákazník uvádí bylo 37 hodin...

    S pozdravem

    Jakub Čáslava
    jednatel společnosti
    KOVE TOOLS s.r.o.

    • Komunikace se zákazníkem,po objednání zboží jsem čekal týden na jakou koli informaci týkající se stavu objednávky.Tu jsem se dozvěděl až po telefonátu z mé strany.Mimochodem vše co jsem si objednal bylo psáno jako skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kvalitní zboží za dobré peníze
    • Nedrží slovo!!!

    Zboží nebylo dodáno v uvedeném termínu, i když mi to bylo slíbeno na 100%.

    Reakce obchodu Stanley

    Dobrý den pane Klofáči, Vaše objednávka byla vyřízena do týdne a to i přes probíhající inventury. Původně měla být expedice zásilek v tomto období úplně zastavena. Z našeho pohledu se tedy jedná o maximum, které jsme mohli v danou dobu udělat. S pozdravem Jakub Čáslava, KOVE TOOLS s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikují,objednávka nedorazila celá.

    Reakce obchodu Stanley

    Dobrý den, v této objednávce bylo 9 položek z nichž jedna byla bohužel doprodaná, tudíž bylo zákazníkovi doručena naprostá většina zboží. To, že jsme zákazníka telefonicky kontaktovali pouze jednou a neúspěšně bylo do jisté míry způsobeno zvýšeným Vánočním provozem. Každopádně dle vzájemné dohody se zákazníkem bude chybějící položka dodána v novém roce a na naše náklady. S pozdravem Jakub Čáslava, KOVE TOOLS s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • 17.12. jsem objednal tboží s platbou předem. Doteď mě nepřišel email s údají k zaplacení.

    Reakce obchodu Stanley

    Dobrý den, v tomto případě skutečně došlo k chybě v našem systému, kde byla faktura označena jako odeslaná. Nicméně zákazník byl telefonicky kontaktován a po domluvě bylo zboží již odesláno. Omlouváme se za vzniklé komplikace s pozdravem Jakub Čáslava, KOVE TOOLS s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí zboží jenž neodpovídá uvedeným parametrům.
    • Dorazilo zcela jiné zboží než je uvedeno a to které uvádějí nemají.

    Reakce obchodu Stanley

    Rozdíl ve zboží byl způsoben vývojem výrobku. Firma Stanley inovovala daný výrobek, ovšem ponechala původní objednací čísla. Naší chybou skutečně je, že jsme včas neupravili informace o výrobku na našich stránkách, za což se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • viz níže

    Zboží jsem objednala 17.12., měl to být dárek pod stromeček, je 2.1. a doposud zboží nedorazilo.
    Takže: 100% nespokojenost.