Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velice složitý proces vracení zboží - nutno vyplnit formulář, vytisknout fakturu a doručit na adresu. Plno obchodů mají už papír předpřipravený v zásilce nebo ho lze online vyplnit a hlavně vám zašle kód pro bezplatnou dopravu v zásilkovně.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zboží jsem i musel vyzvednou na fakturační adrese a ne na dodací adrese, navíc avízo, že je zboží k vyzvednutí mi nedošlo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • odpoved, ze mam cakat kedy tovar dorazi 5 pracvných dni od upozornenia ohladom expedície. Takze uz k dnesnemu dnu cakam 9 pracovných dní a mám stále čakat, tak by som sa na ten nákup vykaslala a isla do kamenného obchodu

    Reakce obchodu SP SPORT

    Paní Magátová, zboží jste objednala 25.3.2015 v 14.59 a dne 26.3.2015 v 12.05 bylo převzato Českou poštou - jako Balík do ruky (SK). Hranice Slovenska překročil 28.3. , jak jste mohla společně s námi sledovat dle sděleného čísla balíku. Velmi nás mrzí, zda Slovenská pošta nezafungovala, jak měla a způsobila Vám vzniklé komplikace. Tímto se moc omlouváme za pochybení přepravce. Stalo se nám to poprvé. Obvykle je balík bez potíží na Slovensko k zákazníkovi doručen do 5 pracovních dní, jak jsme vás informovali. Bohužel, chyba lidského faktoru se může stát kdykoliv, kdekoliv a komukoliv.Přesto si troufám tvrdit, že SP SPORT zde nepochybyl. S pozdravem za SP SPORT, Marcela