Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Reklamace obuvi ON, trvala skoro měsíc. Obuv při chůzi vrže, ale nepříjemně, až se kdokoliv okolo mě otáčí. Vyřízeno jako NEUZNANÁ REKLAMACE.
    SMUTNÉ ZJIŠTĚNÍ od této firmy.
    Takže využiji 3x reklamace a soudního znalce.
    Určitě výrobce nebude rád, jak se chovají prodejci k reklamacím.
    A právě tento typ obuvi, má nejvíce reklamací, které výrobce uznává a ví o problému.
    Takže Sportovnu už nikdy!
    To jen pro další kupce - dávejte si pozor u koho nakupujete a jak řeší vzniklé problémy.

  • Teď jsem dával recenzi = NEDOPORUČUJI !!! - po 5 dnech přišlo, že zboží bylo dodáno jinému zákazníkovi, který údajně zaplatil dříve (přitom jsem platil on-line Visa), že mi bude do 3 dnů vrácena platba, dnes je 4 den a zatím nic nedošlo. Buď se jedná o o špatné informační systémy a nebo spíše o šizení zákazníků. Objednávka přitom byla stornována. Zvažuji další kroky včetně předání ČOI, reklamace u Visa a mé platební banky a další.

    Ještě jsem podíval na nabídku sportovna.cz a zboží, které mi stornovali, že někdo zaplatil dříve, TAK MAJÍ STÁLE k DODÁNÍ A NA SKLADĚ .

    • Vážený pane, Pavle,

      děkujeme za vaši recenzi a zpětnou vazbu.

      Objednal jste si blikačku na ruku značky Pro Touch. Při kontrole vašeho zboží jsme zjistili, že je blikačka poškozená a bohužel se jednalo o poslední kus. Ano blikačky, které si zákazníci objednali a zaplatili před vámi jim byly dodány před vámi.

      Kolegyně vás informovala ve čtvrtek 25.11., že nás to velmi mrzí, ale blikačka již není skladem a že vám do následujících 3 pracovních dní vrátíme peníze zpět na kartu. Vzhledem k víkendu, kdy banky nefungují, částku 308 Kč (cena blikačky + dopravy) můžete očekávat v následujících pracovních dnech (možná je již platba na Vašem účtu připsána).

      Zmíněný produkt opravdu už bohužel skladem není. Pokud by Váš zájem o zboží i nadále přetrvával, velice rádi Vám jej můžeme poslat, jestli ho opět doskladníme.

      Předvánoční období je vždy hektické pro všechny strany. Děláme maximum, aby zdržení z naší strany bylo minimální, ať s expedicí zásilek nebo zpracováním vrácených kusů. Předem děkujeme za trpělivost a že nám občas odpustíte nějakou tu chybičku.

      Sportu zdar!
      Veronika Zapletalová
      Manažer e-shopu

  • Momentálně řeším s obchodem vrácení zboží. 14-ti denní lhůta vypršela v pátek 21.5. Bohužel jsme nestihli boty vrátit ve lhůtě. Dnes již obchod vrácení neumožňuje. Respektive nevrací peníze, zboží je možné jen vyměnit. Stejné boty ve větší velikosti ale nemají a nic jiného nepotřebuji. Nákup byl za ca 3 000,- Kč a to není lehké utratit za nějaké zbytné věci.
    Myslím, že je škoda, že obchod nemůže přivřít oko a vrátit peníze (obzvlášť, když nemá k dispozici na výměnu stejné zboží). Takto spíš odradí od případného dalšího nákupu než povzbudí do budoucna.
    Jinak ale nákup samotný proběhl perfektně a zboží přišlo rychle (druhý den od objednání). Také jsem již obchod ohodnotila (100%).
    Což nevím, jestli bych nyní, po špatné zkušenosti s vrácením, viděla stejně.
    M. Sokolová

    • Dobrý den Miroslavo,

      vaši situaci jsem si ověřila na našem zákaznickém servisu. Kontaktovala jste nás po necelých 3 týdnech od zakoupení obuvi, naše zákaznické oddělení vám vyšlo vstříc a udělalo výjimku pro vrácení, tak jak uvádíte
      ,,přivřít oko a vrátit peníze,,. Mrzí nás tedy váš příspěvek v diskuzi i když jsme vám umožnili vrácení a vy jste ho nevyužila.

      Sportu zdar!
      Veronika Gondeková
      Manažer zákaznického servisu a logistiky

  • 13.4. Jsem objednal 2 pary salomonu , objednavka prijata ale do soucasne doby nic. Upozornuji ze oba byly skladem. Takze zatim nemohu doporucit.

  • Mám nemilou zkušenost, přes garanci dodání do vánoc jsem svou objednávku neobdržela a při reklamaci dodání mi byla objednávka stornována. Důvod prý neuhrazení platby, ale platba byla uhrazena a včas, na důkaz zasláno potvrzení o převodu. Od té doby ticho po pěšině a žádná reakce na email. Takže nejen že nemám dárek k vánocům, ale také jsem minus 1073,- Kč. Nepříjemný zážitek a mě nezbývá, než se obrátit na Policii ČR.

    • Dobrý den,

      děkuji za vaši zpětnou vazbu a recenzi. Mrzí mě, že jsme vám nedodali objednaný dárek. Pokud neobdržíme úhradu objednávky do 3 dnů, posíláme výzvu k úhradě a pokud stále není objednávka uhrazená, po 5 dnech stornujeme.
      Ráda bych prověřila, co se stalo ve vašem případě. Pokud jste si objednal Mikinu Under Armour růžovou vel S, tak v této objednávce je platba na dobírku a doprava zásilkovna. Takže výzvu k platbě převodem jste nemohl obdržet. Pokud toto není vaše objednávka, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku, abych mohli celou situaci vyřešit, pokud již není vyřešená.

      Ještě jednou se jménem svým i celého týmu Sportovna omlouvám za případné komplikace, která vám vznikly s nedodaným zbožím.

      Sportu zdar!
      Veronika Zapletalová
      Manažer e-shopu

  • + super ceny za výrobky
    + komunikace
    + rychle dodání sbozi
    Doporučuji všem