• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízené zboží nemají

    Nabízené zboží na internetu nemají. Nesouhlasí ceny.

    Reakce obchodu SportOaza.cz

    Nejsme dokonalí, může se stát, že zboží je nedostupné. V tom případě ale komunikujeme se zákazníkem, informujeme o pravděpodobné dostupnosti, nebo nabízíme alternativy.
    A jak nesouhlasí ceny, prosím ??
    Michal
    SportOáza PHA

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem si tenisovou raketu. Zboží mi bylo doručeno poškozené. Na horní části rakety byla odřenina, kterou se někdo evidentně pokusit zabarvit černým fixem. Nechápu, jak si někdo takto poškozené zboží dovolí zabalit a odeslat, když ví, že je poškozené.

    Reakce obchodu SportOaza.cz

    Musíme stížnost naší zákaznice popsat až do konce: je pravda, že lak rakety byl poškozen a asi se ani nedozvíme kým ,ale byla ihned nabídnuta výměna. To zákaznice neakceptovala s tím, že raketu ihned potřebuje a tak jsme nabídli kompenzaci ve formě tenisového zboží a paní si nakonec vybrala trojbalení ponožek Yonex. Je nám líto, že k takové záležitosti došlo, ale pokud už se stalo, snažíme se vždy domluvit tak, aby byl zákazník s řešením spokojen.
    SportOáza
    Michal

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obvod nabízel něco, co neměl
  • Zboží uvedeno jako skladem, později přišel email informující mě o opaku a automatické zrušení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozor, Sportoáza nevrací peníze za vrácené zboží!
    Vracel jsem zboží na začátku roku a dodnes přes urgence nemám peníze zpět !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Firma chce prodávat poslední kus zboží, který je však poškozen a tedy mi objednávku zrušili. Dostal jsem nabídku, že se mi ozvou s nějakou jinou nabídkou a nic. Měl jsem k dispozici jinou nabídku, kterou mezitím taky zrušili (už nebylo možné si koupit). 2 objednávky jsem udělat v jeden okamžik nechtěl. Pokud prodávám něco posledního nebo s nějakým omezením bylo by fajn o tom informovat přímo na webu, nečekat až se někdo ozve a bude zklamán. Zboží jsem potřeboval na soustředění dítěte, protože si roztrhla své stávající sálovky a potřeboval jsem řešit hned. Tento obchod mne zklamal.

    Reakce obchodu SportOaza.cz

    Dobrý den,
    předně Vás prosím, abyste přijal naší omluvu. Chyba opravdu vznikla v komunikaci z naší strany. Děkujeme za Vaší zpětnou vazbu, protože nám tím dáváte prostor ke zlepšení. Věřím, že i díky Vašemu hodnocení uděláme příště vše pro to, abychom se podobné chybě vyvarovali. Ještě jednou se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží odesláno na dobírku, ač bylo zaplaceno přes PayU. Proto se doručení protáhlo na týden. Komunikace z obchodu žádná, omluva žádná.

    Reakce obchodu SportOaza.cz

    Dobrý den,
    vaše objednávka proběhla 24. července ve 20:00, zboží jste dostal 27. července - tedy o den později. Osobně jsem s Vámi mluvil a omluvil se, že dostanete balík o den později, protože jsme omylem zadali platbu dobírkou. Ještě jednou se Vám za vzniklé potíže omlouvám.
    Přeji Vám hezký den
    Radek Kuchař
    SportOáza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Zboží jsem objednal,nedorazilo,žádná komunikace. Dorazí,nedorazí? Objednat jinde?

    Nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné - obchod není schopen dodat běžné zboží ani po 12 dnech
    • viz výše

    Velmi špatný a neprofesionální přístup, pravděpodobně si neváží zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nedodání zboží

    průser

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nevím
    • adresa a najit na jeremenkove je kumst. mozna by stalo za to napsat, ze je v druhe rade nebo tak.anebo mi poslat papiry na snizenou inteligenci.

    nevim

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím, nákup se nezdařil
    • marně jsem čekal na mai který mě měl informovat o dodání zboží na prodejnu, došel až mail na hodnocení obchodu

    Reakce obchodu SportOaza.cz

    Hezký dobrý den,

    bohužel musím s Vaší recenzí nesouhlasit a považuji ji za neopodstatněnou. E-mail o rezervaci zboží byl zaslán na Vámi udanou e-mailovou adresu následující den po Vaší rezervaci.
    Omlouváme se Vám za vzniklé nepříjemnosti a věříme, že se záležitost vyřeší k oboustranné spokojenosti.

    Sportservisoaza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání zboží byla expedice vyřízena rychle.Vzhledem k tomu, že zboží po tolika dnech nedorazilo, nelze obchod hodnotit kladně.

    Reakce obchodu SportOaza.cz

    Hezký dobrý den,

    k dnešnímu dni evidujeme všechny objednávky jako odeslané. Pokud došlo ze strany dopravce k nedoručení zboží, nemáme žádné informace. Myslím, že by bylo nejlepší kontaktovat náš obchod pro vyřízení Vaší objednávky.

    SportservisOaza.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Chtěla jsem červené badmintonové míčky a přišly,sice do druhého dne a dobře zabalené, nicméně modré.
    Musela jsem je vyměnit ve svém sportovním klubu.

    Reakce obchodu SportOaza.cz

    Hezký dobrý den,

    za případné nesrovnalosti se omlouvám. Zboží bylo možno bezplatně vyměnit i v našem obchodě.

    SportservisOaza.cz