• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nabízí něco, co pak nemůže dodat.
    • Nemá aktualizované položky v e-shopu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • široký sortiment zboží
    • důvod nákupu - nejlevnější konkrétní zboží
    • dodací lhůta
    • komunikace

    důvod nákupu - nejlevnější konkrétní zboží
    nedoporučuji - dlouhá dodací lhůta, vázne komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím o žádných
    • Neaktuální nabídka, zboží není skladem, neprofesionální komunikace

    Na internetových stránkách uvádí výrobky, které nemají skladem, to by mě nezarazilo, ale že lze na tento výrobek dokončit objednávku a když 4 dny nic nepříjde, tak teprve po mé vlastní urgenci pošlou až 5. den informaci o tom, že zboží už dávno nemají a nabídnou mi 4 alternativy, které absolutně neodpovídají původní objednávce a při dotazu na dostupnost dalšího výrobku, který by odpovídalm, přestanou komunikovat...objednávám si přes internet velmi často, ale s takto neprofesionálním a tupým přístupem jsem se ještě nesektal.

    Reakce obchodu SPORTMEN.cz

    Bohužel se stává, že některé výrobky nejsou dostupné. Pánovi jsme nabídli jako alternativu na doporučení dovozce náhradu 4 jiné výrobky. Ovšem když chtěl jeden z těchto výrobků za cenu poloviční, tak jsme mu napsali, že bohužel nemůžeme vyhovět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • špatná komunikace mezi prodávajícím a zákazníkem.

    nákup stál za hovno už 15 dnů čekám na Posilovací lavici Olpran fitness BH-S0-507,několikrát jsem volal a nikdo se prostě neoptěžuje to zvednout ani nemáte tolik slušnosti mi napsat že uš tu lavici třeba nemáte nebo aspon něco tak jestli tu lavici přeci jenom pošlete,buďte si jistí že vám poputuje zpět.

    Reakce obchodu SPORTMEN.cz

    Myslím, že úroveň této recenze hovoří o pisateli vše a netřeba ji více komentovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace operátoru.

    Nenakupovat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zatím dlouhá dodací doba.

    Reakce obchodu SPORTMEN.cz

    Budeme rádi,když zákazník zavolá nebo napíše email než napíše takovouto recenzi.. Dodací termíny u většiny zákázek plníme co nejrychleji, ale samozřejmě, že se může stát, že se někdy prodlouží. Jako omluvu bych chtěl uvést, že jsme minulý týden stěhovali firmu.