-
Absolutně arogantní chování ze strany reklamačního oddělení.Dcerři jsem koupila značkové nelevné sportovní boty,po dvou měsících nošení prošoupané nad paty,reklamace zamítnuta z důvodu špatného obouvání.Za dva měsíce nošení nemohou být boty na odpis! Ještě jsem dostala výtku,že obuv přišla na reklamační oddělení se zavázanými tkanicemi!! Zkouším reklamaci po druhé a naposledy.Pokud ani nyní neuspěji,věc předávám ČOI.Uz nikdy v tomto rádoby skvělém obchodu nenakoupim ani tkaničky!!
-
Koupil jsem ve Sportisimu kolečkové brusle ZEALOT Recall, v kamenné prodejně. Během 2 měsíců užívání úplně odešly kolečka. Při převzetí reklamace mi prodavačka řekla, že jsem si koupil špatnou značku, že jsou tyto brusle nekvalitní a že se rychle opotřebovávají. Poradila mi, abych si koupil zn. K2. Reklamace byla nakonec zamítnuta s tím, že jsem brusle používal na nevhodném povrchu jako je cyklostezka. A že reklamační dobu nelze zaměňovat s životností výrobku.
Tedy jinými slovy se Sportisimo na jednu stranu prostřednictvím zaměstnankyně přiznává, že prodává nekvalitní "šmejdy" a na druhou stranu od toho dává ruce pryč, protože reklamační doba nerovná se životnost výrobku.
Děkuji za ochotu, příště své peníze utratím u konkurence. -
Po delší době jsem objednala. Z dřívějška spokojenost. Ale teď zírám... zboží z jedné objednávky si sami rozdělí na tři dodávky a požadují zaplatit třikrát poštovné ?!?!?! Jako kde to jsme ????
-
Rozhodně zvažte nakupování přes tento Eshop. Zboží objednané 14. 11. stále nedorazilo (14.12.). Neustále jen výmluvy na lince. Na nikoho Vás nepřepojí, kontakt na někoho kompetentního také nedostanete. V profilu Vám svítí, že zboží je na cestě k Vám a mezitím je týden na skladu a nidko ho nepředal. Já jsem s nima skončil.
-
Ve vlastním zájmu zvažte objednání přes eshop spotosimo.Já jsem objednal,zaplatil a už čekám 10 dní na boty..
-
Velka nespokojenost, zaslali par bot z nichz mela kazda jinou velikost. Ochota napravit chybu nulova!!!
-
Letos jsem ve Sportisimu nakoupil poprvé a byl jsem spokojen. Podle mě velmi dobrý obchod.
-
Zboží na eshopu uvedeno jako k vyzvednutí na prodejně do 4-8 hodin. Po objednání se zboží stále přepravuje z Centrálního skladu na prodejnu. Na dotaz mi bylo sděleno, že to trvá až 4 dni,
takže stálé čekám na vyřízení objednávky... -
Po internetu jsem rezervoval obuv v prodejně SPORTISIMO Praha 9 : Nákupní centrum Fénix a v 6:30 jsem obdržel potvrzení rezervace. Když jsem v 10:00 prodejnu navštívil, byl v ní kromě mne snad jediný zákazník a prodavači zřetelně nebyli pracovně vytíženi. S překvapením jsem se setkal s pozoruhodnou neochotou a odmítnutím rezervovanou obuv prodat. Rezervační kód jsem s sebou neměl a personál prodejny tvrdil, že nejsou schopni obuv bez rezervačního kódu vydat. Svou neochotu a neschopnost triviální záležitost vyřídit sváděli na počítač. Podotýkám, že jsem jako zákazník u Sportisima registrován a že jsem byl připraven prokázat svou totožnost. Abych napomohl vyřešit neschopnost a neochotu personálu prodejny, chtěl jsem si - jako dříve registrovaný zákazník - dle instrukcí na webu Sportisimo - vyzvednout zákaznickou kartu a její pomocí rezervaci doložit. Ani tuto inzerovanou věc však nedokázala pokladní prodejny realizovat s odůvodněním, že musím něco koupit, aby ona mohla kartu vydat. Po dřívějších dobré zkušenosti jsem z firmy Sportisimo zcela znechucen. S takovou ignorancí, neochotou a neschopností prodat rezervované zboží jsem se ve svém životě nesetkal.
-
Take si uz neobjednam nic ze Sportisima. Zaslalai mi jine zbozi,nez jsem objednala.- nastvana a zkkamana....
-
-
Ve Sportisimu si už nikdy nic nekoupím. Neuznaná reklamace na boty které jsem skoro nenosil. Zhoršily se a to pořádně!!!!!!
-
Dnes 24.5. Jsem byla reklamovat týden starou obuv, konkrétně boty Vans. Boty jsem si zakoupila na kamenné prodejně a nevšimla jsem si, že jedna z nich je poškozená. Byla prasklá na kotníkové části. Zjistila jsem tuto vadu o víkendu kdy jsem byla mimo město a boty jsem nemohla obratem vrátit. Byly jednou nošené a slečna na prodejně mě nechala čekat více než 20 minut. Předala boty své vedoucí, která rozhodovala o reklamaci nebo výměně. Výměnu mi zamítly z důvodu nošení bot, nabídly mi 30% slevu a ponechání poškozeného páru, nebo že je mohu zaslat na opravu která trvá až třicet dní. Nemám ani boty, nemám ani peníze, ochota personálu byla na bodu mrazu s katastrofálním přístupem a lživou reklamou, že členové sportisimo club mohou zboží vrátit do třiceti dnů. Je mi líto že takto klamou zákazníky když jsou celkem populární obchod. Za mě už určitě nekupovat OBUV z tohoto obchodu. Ani přes internet!!!
-
Po objednání na internetu mi přišly boty....po vyzkoušení jsem je obratem vrátil na prodejně, jelikož jedna bota byla o něco větší a vyzouvala se. Na prodejně mi nezkušená paní vedoucí řekla, že jsou boty nošené a nevezme je zpět. Byly pouze vyzkoušené v bytě, kdy jsem zjistil uvedeny problém. Tudíž se dá říct, pokud obdržíte z tohoto e-shopu obuv, kterou před vámi někdo vrátil a nosil je nebo nějakou poškodil, nemáte nárok na vrácení ve 14ti denní lhůtě. Můžete reklamovat, ale tu vám neuznají, jelikož jste boty nosil či neobratně poškodil. Ze Sportisima již nikdy žádné zboží, jelikož je dodáváno ubíjí kvality neadekvátní ceně a jednání personálu velice amatérské. Pokud čte tyto příspěvky někdo z vedení spiritismu, rád poskytnu bližší informace.
-
Objednala jsem si boty dle délky stélky uvedené na stránkách Sportisima. Dorazily ale boty s délkou stélky o centimetr větší. Psala jsem na reklamace, ale nepřišla žádná reakce. Když jsem se dovolala do zákaznického centra, velmi arogantní paní mi bez omluvy začala omlacovat o hlavu, ze je to má chyba, ze jsem si informaci o délce stélky neověřila telefonatem na zákaznickou linku. Takže super. Za jejich chybu já zase zaplatím poštovné nazpět a boty mít nebudu. Absolutně neseriózní jednání. Velmi nákup nedoporučuji!!! Informace na jejich stránkách nejsou pravdivé a oni za to nemohou!
-
Z eshopu už nikdy více. Poslali mi obuv, která nejen že byla už někým nošena, ale o tři čísla menší velikost :-O. Na infolinku se Nedovoláte, sice paní na eshopu odpoví rychle, omluví se, ale to že s tím je lítání jako .....NESPOKOJENOST A NEDOPORUČUJI!!! Až dorazí dotazník, dopíši i recenzi.
-
Objednal jsem si 26.9.2020 boty,od té doby se zásilka vyřizuje.Opravdu doručování je tristní.Na zákaz.lince se nic nedozvím,pouze to,že se vyřizuje.Tak snad do vánoc ty boty budou.Za mě ,velké mínus
-
Dobrý den, začátkem září 2020 jsem objednala ve Sportisimu bundu ve velikosti 152. Byla mi zaslána velikost 146. Zboží jsem vracela přes Českou poštu. 23.9.2020 mi od České pošty přišlo oznámení, že zásilku doposud nikdo nevyzvedl.
Nedoporučuji tento obchod. Již zde nakupovat nebudu. -
Dobrý den. Tady moje zkušenost ze Sportisimo.cz:
kdysi bylo možná spolehlivé, rád jsem tam nakupoval, ale poslední dobou to je hrůza, aspoň z mé vlastní zkušenosti.
1) Objednal jsem si bundu Head, osobní odběr na prodejnu Olomouc OC Haná. Trvalo to asi 5 dní, pak mi přišla SMS,
že zboží už není k dispozici, takže moji objednávku stornovali. Jel jsem si tedy na prodejnu Olomouc OC Haná vybrat jinou
bundu, opět se mi líbila nějaké Head. Měli ji ale v malé velikosti, a že prý tu stejnou, větší, mají na druhé prodejně Olomouc City.
Tak sem jel na prodejnu Olomouc City. Paní lítala po skladu, za 5 minut přišla, že bohužel bundu sice mají, ale poslední kus, a
že je poškozená, takže mi ji nemůžou prodat.
2) O 3 měsíce později jsem si chtěl objednat sálové boty, opět osobní odběr na prodejnu Olomouc OC Haná.
Osobní odběr jsem volil proto, jelikož si chci boty před koupí vyzkoušet.
A také jsem chtěl využít "Dárkový certifikát", který jsem dostal na vánoce, což lze pouze při osobním odběru a platbě při převzetí.
Jenže pro osobní odběr na prodejně Olomouc OC Haná mají nyní napsáno "Z kapacitních důvodů zde aktuálně nedoručujeme".
Co to má jako být?! A v Olomouckém kraji žádnou jinou prodejnu pro osobní odběr nenabízejí (aspoň ne pro zboží co chci).
Závěrem bych rád vzkázal někomu z vedení Sportisima, aby ze sebou začali něco dělat a zlepšili své služby.
Vypadá to, že usnuli na vavřínech jak se říká, za mě tahle poslední zkušenost hrozná. A jak to tak čtu, nejsem sám.
Doporučuji následující:
- zlepšit logistiku doručení zboží pro osobní odběry (více prodejen, větší spolehlivost)
- při objednávání na e-shopu mít možnost uplatnit "Dárkový certifikát" (zatím lze uplatnit jen Slevový kód) -
Dobrý den,
bohužel jsem těžce zklamaný ze službou objednání , doručení a informací ohledně doručení objednaného zboží.
Dne 10.01.2020 jsem objednal synovi k narozeninám kolečkové brusle do dnešního dne 16.01.2020 po několika urgencí a volání mi nikdo nebyl schopen říci kdy toto zboží přijde na prodejnu, jen že je na cestě…..(na cestě je asi bohužel do dnes).Při objednání mi bylo řečeno , že je garance dodání do pěti dnů. Bohužel tato doba již uplynula. Mrzí mi přístup vaší společnosti. Dnes to byl šestý den a žádné zavolání a ani SMS ohledně dodání. Natož omluva.
Zvažuji celou záležitost zveřejnit také na sociálních sítích.
Samozřejmě syn již narozeniny měl a o to horší byl to hlavní dárek……. -
Jan Beno: Je to zvlastni ze nelze nakoupit dane zbozi online a lze ho pouze rezervovat nekde na druhem konci :D To je jak za krale klacka :D Taky se me to stava, proto ve Sportisimo nenakupuju. Maj divnej ten system a taky se tomu rika prozakaznicky pristup, coz tam neplati. Jinak by to cloveku poslali za ty penize.
-
Pres web se nakupuje vyborne dokud nenarazite na kus ktery maji jen na jedine prodejne na jinem konci republiky a ktery si nevim proc nemuzete dat do kosiku. Jako by na prodejne neumeli poslat balik. Stava se mi to pravidelne a nakonec to vzdam a koupim si zbozi jinde.