Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.

  • Recenze byla odstraněna z důvodu vulgárního obsahu.

  • MoniqueCBR:
    Dobrý den, na těchto stránkách se hodnotí nákup na eshopu Sportisimo.cz, nikoliv výsledek podané reklamace.

    Pokud zákazník není spokojen s výsledkem reklamace, může se na nás obrátit emailem (adresa: [email protected]).

    Děkujeme za pochopení, vaše Sportisimo.

  • Byla jsem, řekla bych, velkým zákazníkem Sportisima až do dnes, kdy mi přišla zamítnutá reklamace na zimní boty. Zamítnutí je naprosto neopodstatněné a vlastně říká, že si za všechno můžu sama, ne nekvalitní materiál firmy Loap.

    Tímto jednáním jste přišli o častého a dlouhodobého zákazníka. Jednáním Vaši firmy jsem naprosto zklamaná a znechucená! Už nikdy víc...

  • Opravdu vtipné důvody pro zamítnutí reklamace. Už nikdy víc...

  • : jj, v Plaze to samé menší věc neměli, tak jsem musel doplatit 51 kč na poukázku za 200!

  • sportisimo.cz: Je zajímavé, že mi vše sdělila sama paní vedoucí, podle mne to moc dobře ví, takže tam půjdu znovu a tu poukázku budu chtít tedy proplatit. Uvidíme...

  • Včera 10.2.2016 jsem byl na Arkádách vrátit zboží nebo vyměnit za větší. Větší neměli a peníze mi nevrátily, že je prý nevracejí a místo peněz jsem dostal poukázku, jejíž hodnotu jsem musel doplatit
    Jak to tedy je?

  • Dobrý den,
    zákazníci mohou 14 dní od převzetí zásilky vyzkoušené zboží z e-shopu vracet na všech prodejnách Sportisimo, kde jim májí být vráceny peníze. Za nedorozumění na prodejně se omlouváme. Zaměstnanci prodejny na Novodvorské budou znova odborně proškolení. Děkujeme za pochopení Sportisimo

  • Dobrý den,
    Na vašich stránkách máte:
    Zboží z e-shopu můžete na kterékoliv naší kamenné prodejně bez problémů vyměnit za zboží stejné nebo vyšší ceny. Výměna zboží je snadná a rychlá!
    Kamenné prodejny NOVĚ vrací peníze za nákup on-line, proto stačí zajít na jakoukoli prodejnu Sportisimo.
    Dnes jsem byl na Novodvorské vrátit zboží a peníze za objednávku přes eShop mi nevrátily, že je prý nevracejí a místo peněz jsem dostal poukázku.
    Jak to tedy je?

    S pozdravem
    Michal Břešťál

  • Barbora Klainová: Dobrý den paní Klainová, je jasné, že pokud není vše podle představ zákazníků, jsou prodavači okamžitě arogantní, neznalí a hloupí. Zapoměla jste se ovšem zmínit, že boty byly nošené, což jste popírala (samozřejmě), tudíž ano, my jsme arogantní, jelikož jsme konali svou práci. A díky takovým lidem jako jste vy mají zaměstnanci následně "problém" v zaměstnání, protože rozhodně zákazník "musí" mít vždy pravdu, i když jí vlastně vůbec nemá. Můžete si gratulovat, opravdu. Nechtěla bych mít vaše svědomí. Přeji krásné svátky, Petáková

  • Mi se strašně nelíb, že Sportissimo, tak velká firma s tolika velkými prodejnami, není vůbec schopna zajistit dodání zboží do kamenné prodejny. Kupuji zrovna celkem drahé boty a protože v opavské prodejně je prd a ne výběr, bylo by vhodné si je objednat tam a tam též vyzkoušet. Tak si je musím koupit, zaplatit a teprve pak zjistím, zda jsou dobré, nebo ne. Pokud ne, začíná martyrium, nebo%t musím do prodejny, vybrat si stejně srahé nebo dražší zboží, což nechci a i kdybych chtěl, zase tam není nedbo vrátit shopu zboží na své náklady. Tohle by si, taková firma, dovolovat neměla, protože se, tímto, staví na roveň pouťových e-shopů. Fakt mě o zklamalo. Jaroslav Orlík, Jezdkovice.

  • Mrakomor: Dobrý den,
    můžeme Vás ujistit, že se nejedná o žádné "klikače, ale o naše zákazníky, kteří chtějí ohodnotit nákup na našem eshopu. Vrácení zboží zakoupeného přes eshop máte možnost vrátit na prodejně, kde Vám budou ihned vráceny peníze a nebo zboží můžete poslat na adresu CS skladu, kde Vám budou vráceny peníze na účet nebo složenkou. Proto zde nevidím, žádný problém o kterém se tu zmiňujete. Hezký den, Sportisimo.

  • "96% zákazníků doporučuje" to jsou najatí klikači, socky co si naklikávaj centy u starýho stolního pc, jinak si to neumím vysvětlit...Základní věc jako vrácení zboží, tady ta podivná struktura prodeje s majiteli někde ve vietnamu, nectí...Ve sportisimo jsem byl naposled

  • tak jsem si chtěl koupit lepší kšiltovku lepší značky kolem 600 kč beznadějně v eshopu nedostupná v Liberci i Jablonci mi řekli že takovéhle lepší věci se k nim ani nedostanou ,prý at si zajedu do Prahy tam maj větší výběr.Když se mi v eshopu nějaká líbí v modré barvě po kliknutí maj ze tří druhů vystavených jen jednu barvu k tomu ještě bílou,tak proč píšou tři druhy, když majÍ jen jeden druh, našel jsem kšiltovku kterou maj označenou v eshopu ale po kliknutí to napíše že není nikde v žádném obchodě ani na eshopu tak proč nabízej zboží které nemají.V eshopu by měli mít vše co nabízejí a až potom zásobovat prodejnu,jinak eshop ztrácí význam,nato že sportisimo je tu už nějakou dobu tak je zákazník absolutně nezajímá,jen zakaždou cenu prodat kvantitu.majitel by měl takovéhle zaměstnance co maj v takovémhle obchodě nehorázný bordel vyhodit .neznám žádný eshop ,který by nabízel nějaké zboží které ani nemá to je možné pouze v sportisimu.už si zde nic nekoupím a vlastně ani to koupit nejde, když to nemají.mrzí mě že tento obchod nefunguje tak jako ostatní podobné obchody

  • Dobrý den,
    tento shop je velmi nespolehlivý a používá klamavé praktiky. Nabízí levné zboží, které nemá, aby nalákal zákazníky, z nichž někteří později přeci jen něco koupí, když už se nechali nalákat. Nakupuji několik let z různých webů a fungují o 300% lépe. Řešení ze strany jejich zákaznické podpory je také mizerné, jiné obchody se omlouvají jinou formou, když už tedy pochybí, tzn. že dají slevu na jiný výrobek, či jinou kompenzaci, ale tento nikoliv, z toho usuzuji, že jde o záměrné klamání.
    Díky, už nikdy více.

  • Nejhorší eshop, objednal jsem si boty a došla mi jiná velikost. OK, chyba se stát může, jsme jenom lidé. Vráceno a ještě ten den na základě rozhovoru se zákaznickým centrem objednán nový pár přes e-shop. Po dvou dnech volám, jak to vypadá se zásilkou, protože má pořád status "vyřizuje se" a bylo mi řečeno, že boty v této velikosti nemají. Paráda, ani se neobtěžují zavolat zákazníkovi a omluvit se, že mají na eshopu neaktuální zboží, které jde objednat!!!!

    NIKDY VÍCE!

  • Sportisimo už nokdyvíce!!!

    Boty Ice Bug Speed vámi nabízené na neodpovídají skutečnoti na fotografii. V těchto barvách a s touto podrážkou Sportisímo boty nemáte. Po objednáníjste mi poslali pošlou boty pouze v černé barvě (čili bez zelených nápisů a stříbrných částí) a obyčejnou podrážkou traktorového typu. Žádné kovové výstupky proti proklouznutí na ledu, jak tyto boty původně mají mít... Poté co jsem několikrát urgoval reklamaci, trvalo déle jak 14dní, než jste zjistili,že vlastně na skladě máteí boty, které neodpovídají vámi nabízeným botům...Poté se jste se mi omluvili,že vlasně prodáváte a nabízíte něco jiného,než máte na skladě... i po té co mě o této skutečnosti informujete,stále nabízete produkt,který není na skladě.... Hodnotím to jako klamání zákazníka...

    Na první pohled bych řekl, že někdo při výrobě značně ušetřil... proto možná tak lákavá cena těchto bot...

    ...tudíž se i obávám o jejich funkčnosti (-20°C) a životnost... Sportisimo nikdy více...

  • dobrý den
    minulý týden jsem navštívil sportisimo v Jablonci chtěl jsem jen boty a čekal jsem 35 minut než se mi začal někdo věnovat.obsluha byla příjemná ale na celý obchod jen jedna obsluha.ostatní dělali že je zákazník ani nezajímá a jen jsem viděl jak něco přerovnávají v jednom regálu,aby se nemuseli věnovat zákazníkům.také nechápu proč zboží které je v jiných prodejnách není v prodejně v Jablonci i když píšou že je skladem takovej zmatek a chaos v téhle prodejně mě odrazuje v dalším nákupu.Už neplatí zákazník náš pán

  • Dobry den,chci se prosim zeptat.Ve Sportisimu v kamennem obchode jsem zakoupila dceri tenisky Adidas.Chtela si je dat uz v obchode tak jsem odstrihla vsechny cedulky a dala je do krabice.Vysly jsme a po par metrech dcera zjistila,ze ji tlaci.Dala jsem je do krabice a do prodejny se jiz nevracela.Meli pred zaviraci dobou a nechtela jsem obtezovat.Chci se zeptat,kdyz tam prijdu zpet z uctenkou,jestli me bude umozneno vybrat si jinou obuv i kdyz na zbozi nebudou cedulky,nebo je to mysleno ze uz bylo zbozi pouzito a tim padem me ho nemuzou vymenit?Dekuji predem za odpoved.