Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Buzola nefunguje

    Reakce obchodu SPORTICUS.CZ

    Dobrý den,

    jestliže nějaký produkt není funkční, není problém ho reklamovat nebo vrátit. Dokážeme Vám i poslat kód na vrácení přes Zásilkovnu zdarma. My ale nejsme výrobci buzol, tudíž chyba jde za výrobcem, my před odesláním buzolu z krabičky nevyndaváne a nekontrolujeme její funkčnost, to není časově možné. Buzol od tohoto výrobce jsme prodali stovky a s kvalitou nebývá problém.

    Jestli chcete reklamaci nebo vrácení buzoly řešit, je nutné, abyste se nám ozvali emailem nebo telefonicky, abychom mohli danou nefunkčnost buzoly spolu vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Mirek Kalina SPORTICUS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I když jsem objednal podkolenky L long, dostal jsem spíše prodloužené ponožky. Ještě štěstí, že jsem vyzvedával v obchodě a hned rozbalil.
    "podporujme české výrobní podniky"

    Reakce obchodu SPORTICUS.CZ

    Dobrý den,

    Vaše recenze by měla směřovat spíše na daný produkt výrobce ROYAL BAY (kompresní podkolenky THERAPY), nikoliv na nás jako prodejce - my prodáváme produkt, který má daný název a popis od výrobce. Vámi objednané podkolenky jsme Vám i logicky připravili k osobnímu vyzvednutí a to že jste si nakonec odnesl jiný produkt od ROYAL BAY za shodnou cenu (taktéž kompresní podkolenky, ale typ ENERGY), byla jen Vaše volba, my jsme si tím neměli žádný problém.

    Mirek Kalina SPORTICUS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý výber a ceny.
    • Zamenili tovar, poslali mi bežkové topánky namiesto voskov a príslušenstva. Takže topánky cestujú naspäť a čakám na môj tovar...
    • Dlhá doba dodania.

    Reakce obchodu SPORTICUS.CZ

    Dobrý den,

    při balení zásilek jsme opravdu prohodili obsah 2 zásilek, jedna z nich byla tohoto zákazníka. O tom, že jsme mu poslali špatný obsah balíčku, jsme zákazníka informovali ještě předtím, než bylo zboží dodáno na jím zvolené výdejní místo - při telefonickém kontaktu byl zcela v pohodě a říkal, že dodání vůbec nepospíchá, že máme počkat než nám dorazí ten obsah druhého zaměněného baličku a pak v klidu poslat. První chybný balíček byl zákazníkovi odeslán v pondělí 22.11., druhý správný pak v pátek 26.11.

    Mirek Kalina SPORTICUS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Velmi neochotny personal kdyz jsme chteli zajazku po zaplaceni vyzvednout. Pravdepodobne jeste nez dostali potvrzeni z Heureka. To ale neomlouva neprijemny zpusob jednani

    Reakce obchodu SPORTICUS.CZ

    Dobrý den, ano - na Vašeho manžela nebo přítele jsme byli velmi neochotní, ano, bylo to tak - opravdu ale nemám rád, když někdo osočuje někoho neoprávněně a v tuto chvíli jste udělala chybu Vy, jako zákaznice, takže bych být Vámi moc o tom nepsal a raději přiznal svoji chybu - popis situace je jasný - udělala jste objednávku v noci předtím na HEUREKA KOŠÍK s tím, že HEUREKA Vám psala, že produkt je skladem u dovozce a že má zpoždění oproti běžným objednávkám 1 den (v administraci HEUREKY je to popsáno jako "počet dnů k expedici 1" místo běžných 0 dnů). Přesto pán dorazil pro objednávku hned druhý den dopoledne nez předchozího vyrozumění o tom, že objednávka je připravena k vyzvednutí - tedy za prvé přišel minimálně o 1 den dříve než měl a hlavně tím porušil i současné zákonné opatření, vyzvednutí internetových objednávek je logicky možné až poté, co jsou připraveny (aby se zákazníci na prodejnách nezdržovali). Zákazník se přesto nejdříve domáhal vyzvednutí objednávky, vysvětlili jsme mu, že to nelze, když nemá potvrzení, samozřejmě v momentě, když bychom na prodejně daný produkt měli, tak bychom mu ho i přes to, že přišel bez potvrzení objednávky, vydali, ale daný produkt nám oravdu dorazil až druhý den a v tu dobu jsme poslali zákaznici SMS o možnostvi vyzvednutí - takže si můžete udělat sami představu, na které straně je chyba !!! Mirek Kalina SPORTICUS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jako přepravce Česká pošta

    Reakce obchodu SPORTICUS.CZ

    Dobrý den, výběr přepravce je zcela v rukou zákazníka, většina zákazníků využívá bezproblémové služby Zásilkovna a GLS, nevím důvod proč jste si vybral Českou poštu, která je známá tím, jak zásilky doručuje pomalu. Mirek Kalina SPORTICUS

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Reklama na internetu neodpovídá realitě.

    Reakce obchodu SPORTICUS.CZ

    Dobrý den,

    zákaznice si objednala kraťasy od značky SWIX, které jsme ji ten samý den odeslali a druhý den je obdržela - problém vznikl v tom, že dovozce označoval dané kraťasy barvou "červená", my jsme je tak také prezentovali, ale reálně byly spíše "růžové". Fotka produktu ale sedí dle reálné barvy. Zákaznice kraťasy vrátila a peníze ji z naší strany byly vráceny.

    Mirek Kalina SPORTICUS.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo a nedostal jsem žádnou zprávu, kdy dorazí.

    Reakce obchodu SPORTICUS.CZ

    Zákazník objednal 2ks zboží (dostupnost druhého kusu byla "na dotaz"), ten jeden kus byl skladem a druhý byl bude k dispozici až na začátku zimní sezóny. S kolegou z obchodu jsme se nějak nedomluvili, kdo domluví se zákazníkem detaily - tento týden jsme se zákazníkem detaily vyřešili a dnes si obednávku vyzvedl (druhý kus nahradil jiným výrobkem, který byl skladem).

    Mirek Kalina (SPORTICUS.CZ)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodavaji levnější zboží za cenu dražšího.

    Reakce obchodu SPORTICUS.CZ

    Dobrý den,

    přestože nejsme zvyklý na veskrze pozitivní recenze od zákazníků reagovat, tady si reakci odpustit nemohu. Zákaznice objednala ve čtvrtek večer u nás na eshopu produkt s dostupností "na dotaz", na který jsme ji hned druhý den ráno odpověděli, že není dostupný a že by byl dostupný možná na příští sezónu - zákaznice poté obratem bjednávku stornovala. Tím náš obchodní vztah skončil - o žádném prodeji dražšího za levnější zboží nic nevíme, prodáváme veškeré zboží v oficiálních baleních přímo od výrobců.

    Mirek Kalina SPORTICUS