Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Neumějí spárovat objednávku Heureky se svým obchodem. Kdybych se neozval, zřejmě by zásilka vůbec nedorazila.
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
velmi se omlouvám za vzniklou situaci. Vypadá to, že došlo k chybě v systému při párování platby, což bohužel způsobilo zdržení celého procesu. Moc mě mrzí tyto komplikace a věřím, že se podobné situace již nebudou opakovat. Děkuji Vám za trpělivost a pochopení.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Na obrázku k nosiči kol Thule je jiný produkt.
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
děkuji Vám za zpětnou vazbu. Na základě Vaší recenze jsem zkontrolovala naši evidenci a nikde nevidím jiný obrázek, než jaký byl uveden u objednaného zboží.
Moc se omlouvám za vzniklé nedorozumění a ráda bych situaci vyřešila k Vaší spokojenosti. Prosím, kontaktujte mě na e-mailu [email protected], abychom vše mohli společně probrat.
Děkuji Vám předem a přeji hezký den.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Do poznámky k objednávce jsem zcela jasně formuloval žádost, ať v případě, že značka CCM neodpovídá velikostním standardům běžných komerčních značek, e-shop zboží neodešle, ale upozorní mě na to e-mailem a já pak případně upravím velikost objednaného zboží.
E-shop to ale zcela ignoroval a tak dodaná velikost funkčních trik je cca o číslo větší a oproti mým stávajícím značkám CRAFT a PEARL IZUMI jsou "hokejová" funkční trika ve stejné velikosti o 5 až 6 cm širší ve všech třech mírách (hrudník, pas, boky).
Bez pochyb to je e-shopu známo, že "hokejové XL" není totéž co běžné "komerční XL" nebo například "cyklistické XL" a zatímco např. cyklistické e-shopy na tento nesoulad velikostí přímo u vybraného zboží upozorňují, Sportega.cz vás na to nejen samo neupozorní, ale ještě zcela ignoruje vaši žádost o toto upozornění v poznámce objednávky!
E-shop tak evidentně sleduje jen své zájmy co nejrychleji prodat a pro-klientský přístup a spokojenost zákazníka mu nic neříká!
V žádném případě jej tedy nemohu doporučit a zcela jistě již jejich služeb nevyužiji.Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaši zprávu a rozumím, že jste měl u objednávky speciální poznámku – to je pravda.
Co se týče přeměření triček přímo ve skladu, bohužel tuto službu aktuálně neposkytujeme. Každý dodavatel má své vlastní velikostní tabulky, podle kterých zboží šije. Velikostní tabulky jednotlivých triček jsou vždy uvedeny přímo u produktu pod jeho cenou, abyste měl možnost vybrat velikost co nejpřesněji podle údajů od výrobce.
Samozřejmě, pokud by trička neodpovídala očekávané velikosti, můžete je bez problémů vrátit. Rádi Vám s tím pomůžeme a zajistíme, aby vše proběhlo hladce.
Pokud byste měl další dotazy nebo potřeboval s něčím poradit, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu pro Vás.
Děkuji za pochopení a přeji krásný den.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Objednala jsem panskou mikinu černou, ale poslali jste mi dámskou modrou . Jsem opravdu naštvaná a rozhodně vás doporučovat nebudu.
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
velmi mě mrzí celá situace. Společně jsme hovořili o možnosti vrácení zboží na náklady našeho e-shopu. Informovala jste mě však, že si zboží nakonec ponecháte pro Vaši vnučku, a tak mě těší, že jsme přece jen dokázali udělat radost.
Vašemu synovi jsme jako omluvu poskytli slevu na další pánskou mikinu v našem e-shopu.
Ještě jednou děkujeme za příjemný a přátelský rozhovor. Přejeme Vám vše dobré a mnoho radosti s novým zbožím.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Prisla mi vyzva k hodnoceni obchodu i kdyz mi dodani zbozi bylo odlozeno. Zatim jeste stale nedorazilo :(
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
bohužel máte pravdu, opravdu čekáme na jedno zboží z Vaší objednávky. Dodavatel posunul termín dodání, pravděpodobně také kvůli svátkům :( Velmi mě to mrzí. Do Vaší objednávky přidáme malou kompenzaci jako omluvu.
Děkuji za pochopení a trpělivost.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Uváděli na webu termín doručení a posunuli ho téměř o měsíc.
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
ráda bych se omluvila za zdržení ve vyřízení Vaší objednávky. Bohužel u tohoto dodavatele bývá dodací lhůta delší, než je obvyklé. V těchto případech je potřeba počítat s delší dobou doručení.
Děkuji Vám za trpělivost a pochopení.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- akční ceny
- zboží jsem vracela
- vrácení peněz do 14 dnů
Objednala jsem hokejové rukavice v akci, kvůli ceně.
Přišly, bohužel jedna rukavice byla ve vel.14 a druhá ve velikosti 15. Zboží bylo zabaleno v igelitu a chybné velikosti tak byly vidět i bez rozbalení. Zboží jsem zaslala zpět a čekám na vrácení peněz, které posílají do 14 dnů.
Po této zkušenosti a dlouhé době vrácení peněz jsem zboží už objednala jinde.Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
velice se omlouvám za případné komplikace spojené s Vaší objednávkou. Ihned po obdržení vráceného zboží jsme částku refundovali zpět na Vaši kartu. Dle zákona probíhá vrácení peněz do 14 dnů, avšak obvykle je vyřizujeme výrazně rychleji, což se stalo i ve Vašem případě.
Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Opakovaně se stává, že tento eshop (nebo někde za ně) vytvoří podvodnou objednávku na naše údaje. Naštěstí zboží nikdy nedorazilo.
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí celá situace, ke které došlo. Je pravda, že někdo z naší konkurence se snaží upoutat pozornost a upozorňovat na naše slevové akce. Bohužel však nemáme možnost tomu efektivně zabránit.
Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a ujišťujeme Vás, že ani nám tato situace není příjemná. Děkujeme za Vaše pochopení a podporu.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Jiz podruhe mi zaslali kocarek, i kdyz jsem si zde nikdy nic neobjednala a vzdy jim spatnou objednavku nahlasila
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí celá situace, ke které došlo. Je pravda, že někdo z naší konkurence se snaží upoutat pozornost a upozorňovat na naše slevové akce. Bohužel však nemáme možnost tomu efektivně zabránit.
Omlouváme se Vám za vzniklé komplikace a ujišťujeme Vás, že ani nám tato situace není příjemná. Děkujeme za Vaše pochopení a podporu.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- 2 trička na badminton, různé značky, různé velikosti u stejného obvodu hrudníku. Připadalo mi tentokrát, jako bychom nakupovali v TEMU, kde do poslední chvíle, tedy do otevření zásilky, netušíš, jaká velikost ti vlastně přijde.
+ Dobrá komunikace s obchodem, ale nemožnost výměny zboží. jen vícenáklady.Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
děkuji za Vaši recenzi. Každá značka má svého výrobce, který pracuje s vlastními velikostními tabulkami, a proto se bohužel střihy mohou lišit. Mrzí mě, že tričko nesedlo podle Vašich představ.
Nicméně bych Vás chtěla ujistit, že máte možnost zboží vrátit, a to do 30 dnů. Velmi si vážíme Vaší důvěry a věříme, že příště zvolíte tričko od Vaší oblíbené a osvědčené značky, které bude naprosto vyhovovat.
Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Plusem je cena produktu. No a mínusy? Doba dodání a podivná komunikace. Od předání zboží dodavateli žádný problém, ale do té doby nic moc komunikace. V dnešní době dodání do dvou dnů asi problém. Nevím, co je za problém odeslat ping pongovou raketu do dvou dnů, když jí máte na skladě. Pochopil bych to u auta, ale distribuce vázne. Navíc mě udivilo v napsání mé adresy Dobrá Voda u Českých Budějovic ( tak je to správně ), přepis na Dobrá voda u českých budějovic. Možná by jste mohli zaměstnat někoho, kdo má maturitu z češtiny. Tímto komentářem nechci hanit vaše služby, ale jak píšete, mělo by to směřovat ke zkvalitnění vašich služeb a tak to míním. Přeji hodně obchodních úspěchů...
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den Ferry,
rádi bychom Vás informovali, že z naší strany byla objednávka vyřízena v souladu s postupy. Při jejím vytvoření jste si zvolil platbu kartou, což znamená okamžitý online převod peněz, který však nebyl dokončen. Následně jsme Vás informovali, že platba nebyla provedena. Po naší urgenci jsme obdrželi Váš e-mail s žádostí o změnu způsobu platby na dobírku. Tato změna byla neprodleně provedena a objednávka byla ještě ten den odeslána.
Z naší strany tedy nedošlo k žádnému pochybení.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- chaos
- nulová komunikace při zpoždění objednávky
- nulová kontrola objednávky - po 2 týdnech došlo jiné zboží
- nulová sebereflexe - nenabídnuta alespoň nějaká sleva
- objednávku jsem nakonec zrušil
- zboží jsem poté zakoupil jinde levněji
- chybí možnost dodání do alzaboxu
asi nejhorší zkušenost s eshopem, jakou jsem kdy měl
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
velmi mě mrzí situace, která nastala. Jakmile jste nás o této záležitosti informoval, okamžitě jsme podnikli potřebné kroky. Neprodleně jsme vyslali řidiče, aby vyzvedl zboží, a následně jsme provedli refundaci. Jako výraz naší omluvy jsme Vám také poskytli slevu.
Věřte mi, že mě celá situace velmi mrzí a že jsme udělali maximum pro její rychlé vyřešení.
Děkuji Vám za pochopení.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- snad cena
- zboží ale vůbec nedorazilo, ani 4 dny po termínu, ale zase už přišel dotazník spokojenosti, či spíše nespokojenosti v mém případě
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
celá situace mě velmi mrzí. Vaše zásilka byla odeslána následující den. Bohužel, chybou přepravce došlo ke zpoždění Vaší zásilky. Za dopravce se Vám omlouvám a věřím, že k podobné situaci již nedojde.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- zboží mi stále nedorazilo. Trvá to už týden.
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
ráda bych se Vám omluvila za zpoždění expedice Vaší objednávky. Termín doručení byl o jeden den opožděn, a za to se Vám srdečně omlouvám. Rovněž Vás informuji, že tuto informaci jsem Vám předala také emailem.
Pokud máte další dotazy nebo potřebujete další asistenci, neváhejte se na mě obrátit.
S pozdravem
Nikol Slezáková
Vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Nabízí tovar, který nemá.
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den
mrzí nás to, ale u Vaší objednávky došlo k poškození zboží. Poškozené zboží jsme důkladně zkontrolovali a následně jsme Vám zaslali fotografie na Vámi uvedený email, abychom zjistili, zda si přejete obdržet hokejku se slevou. Vaše odpověď byla zamítavá, což plně respektujeme. Za produkt jsme Vám již vrátili peníze. Zbylou část Vaší objednávky jsme Vám odeslali.
S pozdravem
Nikol Slezáková,
vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Přišli mi kratasy v jiné barvě než jsem si objednal,syn je i tak chtěl,ale příště už tu nakupovat nebudu...
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
za vzniklé komplikace se Vám omlouvám.
Jako omluvu Vám posílám email, kde obdržíte odškodnění za situaci která nastala.
S pozdravem
Nikol Slezáková,
vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Objednal jsem boty. Krabice od bot otlučena, na obrázku na krabici správné zboží, ale v ní jiné boty než byly objednány. Na botách nebyly připevněny žádné štítky, nic. Zboží vracím.
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
bohužel se Vám nemohu dovolat, prosím abyste mě kontaktoval emailem : [email protected]
Ráda bych celou situaci vyřešila. Toto není standardem naší společnosti.
Za komplikace se Vám omlouvám a jistě celou záležitost společně vyřešíme.
Děkuji a jsem s pozdravem
Nikol Slezáková,
vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
- Široký sortiment
Objednávka z 23.1. 2024 stále ještě (12.2. 2024, tedy o 3 týdny později) nebyla ani vyexpedována. V době objednávky byly všechny položky uvedeny jako skladem. Jedna položka (tričko) nicméně musela být doobjednána u dodavatele. Rakety objednané včetně vypletení čekaly než dorazí tričko (tedy jiná, absolutně nesouvisející položka), než je obchod poslal vyplést. Na telefonický dotaz reagoval obchod tím, že to takto má zavedené a že to zkusí zaurgovat. Po 10 prac. dnech (obchod uvádí na vypletení standard 3-5 prac. dní) objednávka stále není expedována.
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
za zdržení Vaší objednávky se omlouvám.
Pracujeme na tom, abych se tato situace již neopakovala.
S pozdravem
Nikol Slezáková,
vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- špatně zabalené zboží, volně ve velké krabici proto zřejmje přepravou rozlité!!!
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den,
uvědomila jsem si, že způsob, jakým byla Vaše objednávka zabalena, neodpovídal našim standardům vysoké kvality. Za tuto nedostatečnost se Vám upřímně omlouvám. Chci Vás ujistit, že jsme již přijali nezbytná opatření, aby se v budoucnosti každá objednávka balila s maximální pečlivostí a důrazem na detail. Děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem
Nikol Slezáková,
vedoucí oddělení péče o zákazníky -
Nedoporučuje obchod
Hokejku jsem kupovala od CCM, takže od Bauer nemohu hodnotit, když jí nemáme. Jinak přikoupen potisk hokejky (jméno, číslo) pod slovem potisk si opravdu nepředstavuji nalepení kartičky na hokejku
Reakce obchodu Sportega.cz
Dobrý den
omlouvám se, ale pokud nejste spokojení s dodáním zboží či se službou, můžete vrátit zboží v zákonné lhůtě bez udání důvodu.
S pozdravem
Nikol Slezáková,
vedoucí oddělení péče o zákazníky