Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • doba čekání
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Lákají na dobrou cenu, ale podle mě zboží nemají vůbec skladem. Objednával jsem si zimní bundu a neměl jinou možnost volby poštovného jak "Velkoobjemová zásilka," kde doručení stálo 739 Kč. A není možné zvolit jinou dopravu. Pánská bunda Columbia Labyrinth Loop II Hooded black. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu sportano.cz

    Velmi se omlouváme, opravdu máme u produktu mylně uvedenu dopravu. Nejedná se o nadrozměrnou zásilku. Ihned jsme předali informaci našim IT odborníkům.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny
    • Zadna komunikace
    • Zbozi nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Oproti jiným společnostem alespoň odpovídají
    • Neseriózní jednání
    • Nezákaznický přístup
    • Uvádějí klamavé informace
    • Po tom, co obchod pochybí, nesnaží se hledat náhradní řešení
    • Ruší samovolně objednávky (viz i další recenze)

    Obchod zrušil díky vlastní chybě objednávku před termínem, do kdy avizovali, že má být zaplacena. A to s odůvodněním, že jsme nedodrželi termín platby. Protože jsme potřebovali, aby byla objednávka uskutečněna v času původní objednávky, nebylo schůdné vytvořit novou.
    Vlastní chybu po mnoha e-mailech uznali, ale bez jakéhokoliv návrhu řešení.
    Rozhodně obchod NEDOPORUČUJI a pokud si troufne napsat někdo ze Sportanu nějaký komentář, kde by se snažil ospravedlnit toto totálně nezákaznické a neseriózní jednání... Tak už to snad ani nebude moct myslet nikdo vážně, jakou drzost vůbec Sportano má ...

    Reakce obchodu sportano.cz

    Musíme souhlasit s tím, že klient byl špatně informován o termínu platby, místo kalendářních dní dostal informaci o dnech pracovních. Bohužel však ani v termínu pracovních dní jsme platbu neobdrželi.,Klient měl dostatek času na provedení úhrady. Již to, že žádali v poslední den termínu, do kdy museli mít provedenou objednávku, o proforma fakturu a my jim vyšli vstříc, zpochybňuje vyjádření klienta, že se chováme nezákaznicky. Následně měli 10 kalendářních dní na platbu a tu jsme obdrželi den později, objednávka však byla již systémem zrušena a proto nebylo možné ji obnovit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem tenisovou raketu dospelou Yonex Vcore ACE, ale eshop dorucil temer stejne vypadajici Yonex Vcore 25 (detskou trochu kratsi) a mezi tim Vcore Ace zdrazil o vice nez 1000kc....takze vymena za spravne zbozi nemozna.... Pouze VRATKA. Zbozi jsem musel poslat zpet, coz je uz TYDEN a do dnesniho dne nemam ANI RAKETU, ANI DOBROPIS A ANI VRACENE PENÍZE!!!
    NEDOPORUCUJI... NESERIOZNI JEDNANI....

    A KDYBY SI ZAKAZNIK NEVSIML TOHO, ZE DOSTAL RAKETU JINOU A POUZIL JI, NESLA BY UZ VRATIT!!!!

    Reakce obchodu sportano.cz

    Klientovi jsme se za chybu kolegů v expedici omluvili a podrobně ho informovali, jak probíhá vrácení zboží. Vzhledem k tomu, že sídlo firmy je v Polsku,nemáme možnost vratku vyřídit v průběhu jednoho dvou dnů. ale to je uvedeno v našich obchodních podmínkách, se kterými má klient povinnost se seznámit před nákupem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Adrenalin jestli zboží přijde či ne.
    • Když na věci nechvátáte ,jste tu správně.
    • Lacinější zboží.

    Žádná,resp.minimální komunikace o spoždění resp.neodeslání zboží.
    Po 10.dnech píšou že zásilku převzal dopravce.

    Reakce obchodu sportano.cz

    Dovolíme si rozporovat informaci klienta. Jsme polská firma a proto vzhledem k svátku dne 30.5. nemohla být jeho objednávka vyexpedována dříve, neboť platbu jsme obdrželi teprve 29.5. v odpoledních hodinách.K expedici tedy došlo hned následujícípracovní den, tedy 31.5. Poté již byla zásilka v rukou kurýrní společnosti Packeta. Klient tedy neuvádí pravdivé informace, když píše, že teprve po 10 dnech obdržel zprávu od dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Nekvalitní zboží, míč po pár dnech venku je hned ošoupaný, zničený a je na něm boule

    Reakce obchodu sportano.cz

    Vzniklý problém nás velmi mrzí, každý náš klient má samozřejmě možnost zakoupený výrobek reklamovat.
    Reklamace je vždy vyřízena ke spokojenosti zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doručeno jiné zboží

    nedoporučuji

    Reakce obchodu sportano.cz

    Předpokládáme, že problém byl obratem vyřízen,každý klient má právo podat reklamaci, která je bez prodlevy vyřízena našimi pracovníky