• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod komunikuje jen do doby než zaplatíte.
    • Zboží jsem do 14ti dnů nepoužité poslal zpět, ale peníze mi vráceny nebyly, ani mi nebyl sdělen důvod, ani vráceno zboží.

    Reakce obchodu Habby Bikes

    Dobrý den pane Máco,

    děkujeme za Vaši reakci. Peníze byly odeslány na Váš účet v pátek 18.4. večer tedy 10dní před vypršením zákonné lhůty pro vrácení peněz. Bohužel problém v komunikaci není na naší straně: při potvrzování objednávky jsme Vám volali 6x bez úspěchu, minulý týden 5x abychom se omluvili za zpoždění a dnes opět - ani jednou jste nám nezvedl telefon.

    Aleš Habáň

    • prošlá omotavka z roku2011 katastrofa již nikdy více

    Reakce obchodu Habby Bikes

    Dobrý den pane Muroni, děkujeme za Vaši reakci, ačkoliv nepravdivou. Omotávka Vám dodaná je opravdu model 2013. Nezaměňujte prosím data na krabičkách - datum uvedení modelu na trh, za datum výroby ( modelový rok ). Novější model omotávky se začal prodávat 2011 ( výroba od 9/2010 ) - s lehce pozměněným tvarem loga je Vámi objednaný a Vám dodaný model 2013 ( výroba od 9/2012 ) a nejnověji modelová řada 2014 s logem v černé barvě ( ve výrobě od 11/2013 ). Jako autorizované RITCHEY LOGIC CENTRUM si nemůžeme dovolit uvádět nepravdivé popisy u těchto produktů. Omotávka je z oficiální České ditribuce od firmy Vokolek Import ( dovozce Ritchey do ČR ). Jejich vyjádření o tom, že omotávka není žádný ležák, nýbrž zboží dodané v červenci 2013 Vám mile rád přepošlu. Aleš Habáň

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obchod prodává zboží z AKCE, ale není již zákazník upozorněn, že se nejedná o nové zboží, ale o vystavené kusy nesoucí známky užívání nebo o zboží vrácené v rámci 14 denní lhůty. Tedy sleva cca 15%, ale dostanete použité zboží aniž by jste byli předem na tuto skutečnost upozorněni.

    Věci v akci nejsou nové, ale použité a v e-shopu o tomto není ani zmínka.

    Reakce obchodu Habby Bikes

    Nechápu Vaši velmi nepravdivou reakci pane Jílku. Pokud se vyskytne na našem Shopu zboží použité, je vždy zařazeno v sekci bazar, zboží demontované z kola bývá označeno - demontáž. Přilba nebyla nikdy vrácená ani použitá. Šlo o poslední kus vystavený na prodejně, což bylo v popisu jasně uvedeno tučným a barevně zvýrazněným písmem. Vyzkoušení jiným zákazníkem na prodejně samozřejmě nelze zabránit, pokud máte přilbu prodat. Za 2. doporučená cena příilby je 1790,-kč - běžná cena v obchodech je cca 1500,- Vaše cena byla 990,-Kč - tudíž Vámi zmiňovaná sleva 15% je ve skutečnosti cca 45%. Pokud jste byl s našimi službami nespokojen, nerozumím tomu, proč jste se neozval. Aleš Habáň WW.SPORT-KOLA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlost a kvalita
    • prodávající

    Zboží bylo rychle připraveno k odběru, ale docela mě zarazil způsob jednání jednoho prodávajícího, po mém příchodu do obchodu. Vnucoval mi jiné dražší zboží a když jsem ho odmítla, tak mi řekl přímo: "Vy nemáte peníze, že?" Což mi tedy přijde velmi neprofesionální.

    Reakce obchodu Habby Bikes

    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. Vyzvedávání zboží jsem byl osobně přítomen a Vámi popisovaná situace se odehrála trochu jinak. Zboží, které jste objednala - údajný dárek( mapník ) - se Vám zdálo moc obyčejné. Kolega Vám ukázal lepší ( dražší ) variantu, mapník včetně brašny a na Vaše slova to už je moc - reagoval výrokem: "no, to už je dražší věcička, to si každý nezaslouží". Slova Vámi popsaná rozhodně nepadla. Omlouvám se tímto za kolegův svérázný smysl pro humor, který ne vždy zůstane pochopen, nebo je přijat taktéž s úsměvem. Aleš Habáň sport-kola.cz

    • ve srovnání s jinými pouze dobrá cena
    • až tolik, jsem stránky neprohlížel

    Zboží, které bylo skladem jsem zatím neobdržel, bylo mi voláno, že zboží bylo vyprodáno a bude za týden - ani po týdnu zboží nemám, ani jsem nebyl informován, jak mi bylo slíbeno
    závěr : hledám si jiný obchod

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nepříjemný personál. Jak po telefonu tak osobně. Tvářili se jak kdybych je obtěžovala. Navíc doba dodání byla dlouhá.

    Příště si vyberu jiný obchod.

    Reakce obchodu Habby Bikes

    Dobrý den, děkujeme za váš názor. Bohužel nikdo nejsme schopni zařadit Váš případ. Veškeré objednávky expedujeme pokud možno ještě týž den ( odesíláme i o víkendu ), pokud se však jedná o zboží s nutností objednání, jsme limitovaní dodací lhůtou dovozce. Aleš Habáň SPORT-KOLA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevim
    • dodaci lhuta,po trech tydnech od objednani zbozi nam je nebyli schopni dotat

    ostatni to mohou zkusit a s trochou stesti se snad objednaneho zbozi dockaji

    Reakce obchodu Habby Bikes

    Dobrý den - děkujeme za Vaši reakci. Bohužel jste objednal zboží, u kterého nebylo uvedeno "skladem" a tudíž bylo nutné jej objednat u dovozce. Ten nám přislíbil dodání, s upozorněním ( o kterém jsme Vás informovali ) na delší dodací lhůtu z výroby mimo Evropu. Bohužel to nestihl ve Vámi požadovaném termínu, za což nemůžeme, ale i tak se omlouváme. Jde o druhý případ z osmi set letošních objednávek, kdy jsme nebyli schopni dodat požadovaný produkt - v obou případech šlo o zboží na objednání a nedodání bylo vinou dovozce. Aleš Habáň - Sport-Kola

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ničeho vyjímečného jsem si na tomto obchodě nevšiml. nic než šedý průměr.
    • -největší slabinou je prodej přímo v obchodě.většinou nemají to, co inzerují na svých stránkách.ani sortiment ,ani ceny ( nebo jen zkouší bdělost zákazníka?:-) ).
    • - ve 2 ze 3 případů jsem nedostal to, co jsem si na webových stránkách obchodu našel.

    pokud jste si jisti, že chcete zboží přímo z tohoto obchodu a nedáte jinak, klidně nakupte a neuděláte chybu. pokud ale máte možnost jít jinam, neváhejte. já už zde další nákup s velkou pravděpodobností realizovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • OBJEDNÁTE A NEDODAJÍ....
    • OBJEDNÁTE A NEDODAJÍ....

    OBJEDNÁTE A NEDODAJÍ....