• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba kartou přes internet.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • V popisu teplotnich parametrů u dodavatele jsou jiné údaje než v návodu přímo u spacího pytle. V neprospěch výrobku.

    Reakce obchodu Sport-D.cz

    Dobrý den,
    děkuji za recenzi. Ihned jsem si šla zkontrolovat údaje uvedené na e-shopu a na spacím pytli. Žádný rozdíl jsem nenašla a tak bych se vás ráda zeptala, kde jste objevil nesrovnalost.
    Děkuji a hezký den
    R. Daňková

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • k obchodu nemám námitek, ale výrobek je klump, vyhodila jsem peníze.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    katastrofalně zabaleno

    Reakce obchodu Sport-D.cz

    Dobrý den,
    děkuji za uvedenou recenzi a po telefonické domluvě jsme si objasnili váš názor.
    Mě nezbývá, než se omluvit za nepříjemnost.
    S pozdravem
    R. Daňková

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost vyřízení objednávky

    Barevné provedení neodpovídalo obrázku. Ani nebylo psáno, že se jedná o ilustrační foto. Vzhledem k ceně zboží vs. nákladům na dopravu si zboží nechám. Ale psala jsem emailem zpětnou vazbu a nikdo nereagoval, ani krátká reakce, která by napravila mé zklamání z doporučeného (ne objednaného zboží). V tomto obchodě už nic kupovat nebudu, i když u jiného zboží by možná by to bylo v pořádku. Jsem zákazník, který má rád proklientský přístup. Alespoň dík za zpětnou vazbu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízené zboží nebylo k dispozici

    Reakce obchodu Sport-D.cz

    Dobrý den,
    obávám se, že jste si asi spletla e-shop. Požadovala jste po nás více overballů, které jsme Vám po domluvě zaslali ve vybraných barvách. Bohužel jinak netuším, jakou chybu jsme mohli udělat.
    S přáním hezkých vánočních svátků
    Renáta Daňková

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem sice obdržela, ale jiné než jsem objednala. Nikdo se neomluvil, pouze se vyřídila reklamace. Tu jsem musela ještě urgovat.

    Reakce obchodu Sport-D.cz

    Dobrý den,
    níže přikládám kopii emailu, který jsme zaslali zákaznici, která žádala potrestání mé kolegyně. Pravdou je, že v krabici o vel.27 byly boty vel.25 .

    Dobrý den,
    děkuji za Váš email. Ptala jsem se kolegyň, které boty expedovaly, jak došlo k záměně. Problém nastal ve chvíli, kdy originální krabice z Alpine pro měla správný štítek o velikosti 27, ale bohužel uvnitř byly boty vel. 25, které nám takto dodal dodavatel. Ano, je to špatně a jak jsem se dozvěděla, kolegyně se Vám omluvila do telefonu. Věřím ji a nebudu ji nijak postihovat. Svou práci dělá dobře. Došlo k chybě, za kterou se omluvila a ihned ji napravila. Denně vykryje velké množství objednávek, odpovídá na dotazy, snaží se být příjemná. Netuším, co má pro Vás udělat více, abyste ji nevynadala v dopise a v emailu.
    Sama si vážím, jakékoliv profese, když se dělá správně.
    Je mi líto jakéhokoliv nedorozumění, které se stalo, omlouvám se a věřte mi, že naším mottem ve firmě je dělat svou práci poctivě.

    Boty ihned posíláme, nové podací číslo je Z 385 7854 614 a Vám přeji hezké vánoční svátky a příjemný nový rok.


    za Sport-D.cz

    Renáta Daňková

    mob. prodejna 775 141 099
    mob. 777 141 099

    adresa provozovny Kl. Čermáka 109, 28601 Čáslav
    email. [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    • S obchodem jsem byla spokojená, avšak s obuví nejsem.

    Zboží přišlo v pořádku. Obuv nosím cca 14 dnů, avšak ne každý den. Stala se mi nepříjemná věc, kvůli které budu obuv reklamovat,Jeden háček, který má tkaničku držet, prasknul, je odchlípnutý, na obuvi nedrží pevně a cca po týdenním nošení tkaničku neudrží. Hodnotit budu, pokud budu spokojená s vyřešenou reklamací.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nekdy cena
    • Kalhoty nebyly nove originálne zabalené. Na webové stránce uvadějí prý kvalitní letní kalhoty a avšak látka je umělina...

    Nenakupovat

    Reakce obchodu Sport-D.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Máte pravdu, kalhoty nebyly originálně zabalené, na což jsme Vás upozorňovali v emailu.Jde o to, že každý artikl na prodejně při příjmu kontrolujeme, abychom předešli případným reklamacím. Bohužel jste na nám neodpověděl na ani jeden ze zaslaných emailů, neuvedl jste adresu a ani jméno a kalhoty jste v ruce také neměl. Sama nerozumím tomu, proč se schováváte za počítač a rozséváte tolik negace. Přeji Vám trochu více pozitivní nálady : ) S přáním hezkého dne Renáta Daňková

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Jak může nabízet v e-shopu zboží, které nemá na skladě a ani není schopný zboží sehnat??

    Reakce obchodu Sport-D.cz

    Vážená paní D. Matějíčková,
    je mi líto Vaší rozzlobené recenze, ale okamžitě po přijetí objednávky jsem se Vám omluvila, že deo kuličky máme v posledním kuse, což i nadále platí. Vzhledem k tomu, že je momentálně nemá ani dodavatel, nemohu je tudíž sehnat a okamžitě jsem se Vás omluvila. Vaše rozladěnost mne velmi mrzí, protože si opravdu zakládáme na tom, že co uvádíme skladem, skladem opravdu je. K dispozici má zákazník i kamennou prodejnu, kde si veškeré zboží může prohlédnout. A ani nejsme anonymní e-shop a zákazníkům se vždy snažíme vycházet vstříct. Renáta Daňková
    www.sport-d.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta...navíc paní nereaguje na to když komunikujeme elektonickou poštou a já jí doslovně napíšu že pokud obědnávka nebude upná tak at mi zboží neposílá!!!

    Reakce obchodu Sport-D.cz

    Dobrý den paní Ziakas,
    je mi velice líto, že máte s našim obchodem takto špatnou zkušenost. Objednala jste si dvoje žabky, které v dostupnosti měly napsáno ´´na dotaz´´ a tudíž nebyly okamžitě dostupné. Telefonicky jsem Vás kontaktovala, situaci jsem Vám vysvětlila a obratem jsem botky ještě ten samý den objednala. Prodleva v dodání zboží byly 3 pracovní dny,to uznávám,ale bohužel jsem to opravdu nemohla stihnout rychleji. Navíc jsem Vám zboží nabídla za již výprodejovou cenu a vzhledem k tomu, že jste předem na účet uhradila cenu původní, se zbožím jsem vrátila i adekvátní částku. Pokud je ale Vaše zkušenost s námi tak špatná jak píšete, samozřejmě můžete zásilku vrátit a obratem Vám zašlu peníze na Váš účet.
    S přáním hezkého dne
    Renáta Daňková