Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,

    dle Vašeho jména jsem si dohledal Vaši objednávku a lednice byla dnes skutečně odeslána, doručení tedy proběhne 2. 1. Bohužel Vám nejsme schopni říci hodinu doručení, každopádně Vás bude řidič přepravní služby kontaktovat a domluví si s Vámi přibližný termín doručení. Pokud by se Vám náhodou přebrání zboží nehodilo, ponecháte zásilku na depu přepravce a necháte si ji doručit následující den. Nemusíte mít obavy, vše s nimi domluvíte.

    Pokud by se náhodou nedalo s přepravcem domluvit, kontaktujte nás. My jsme tu stále pro Vás a vše vyřešíme za Vás.

    Omlouváme se Vám, že jste se nedovolala na linku, nicméně v době svátků byly linky opravdu přetížené. Nabízím Vám možnost kontaktovat přímo mě - [email protected]

    Přeji Vám pohodový konec roku 2013 a mnoho úspěchů v roce nadcházejícím!

    Petr Kembický
    vedoucí zákaznického centra
    [email protected]

  • Dobrý den,

    snažím se dovolat na vaši zákaznickou linku, ale bohužel mi to nikdo nebere. Objednala jsem si přes Vás lednici a přišla mi sms, že bude doručena 2.1. Ráda bych se však zeptala, na koho se obrátit a domluvit si přibližnout hodinu doručení. Pracuji a ráda bych se na to nějak připravila. Děkuji Hana Walowa

  • Vážená Hano,

    odvoz staré pračky zajišťujeme za manipulační poplatek 450 Kč.

    LG, stejně jako ostatní značky, prodáváme výhradně z české distribuce, jedná se tedy o výrobky určené pro český trh. Případná reklamace je tedy uplatnitelná ve kterémkoliv servise po ČR.

    Hezký den.

    Petr Kembický
    vedoucí zákaznického centra

  • Dobrý den, zajímalo by mě, jak je to s odvozem starý pračky, pokud u vás objednám novou tu lg s párou. Pak taky jestli se jedná o českou pračku nebo pro naši zemi. Díky za zodpovězení dotazů. pak bych si objednala, snad jich máte dost. Hana

  • Kuba:

    Dobrý den Kubo,

    dotazníky chodí skutečně jen některým zákazníkům, neboť je posílá samotný portál Heureka.cz

    Děkujeme ale, že i tak jste si našel cestu k hodnocení našeho obchodu!

    Petr Kembický
    vedouci zákaznického centra

  • Také mi nepřišel dotazník, ale to nevadí. Já jsem zase strašně spokojenej, protože měli televizi, kterou jsem si vyhlíd a nikde jinde ji nemohl sehnat. Doprava byla zadarmo a hlavně mi poradili s propojením s kin em! A vše byl orychlé, levné, jako spokojenost největší!

  • otomar:

    Vážený pane Jiroušku,

    velice mě mrzí situace, která nastala. Pokud vznikne závada, skutečně ji musí řešit autorizovaný servis. Bohužel pak v případě problému se servisem musíme nést následky my jako obchod. Pokud tedy není reklamace vyřešena v zákonné lhůtě 30 dní, automaticky vracíme peníze a výrobek vracíme dodavateli.

    Pokud tedy stále problém trvá, napište mi prosím email na [email protected] a já zařídím okamžitou nápravu.

    Samozřejmě chápu, že je v dnešní době složité být bez pračky, obzvláště pokud čekáte miminka. K čemuž Vám gratuluji!

    Také je chyba, že byla komunikace na špatné úrovni. Pokud byste věděl jméno operátora, který s Vámi takto špatně komunikoval, budu též rád za jeho sdělení, abych mohl provést nápravná opatření.

    Přidat recenzi může zákazník, který přijde do našeho obchodu přímo z cenového porovnávače Heureka.cz Samotná Heureka po 10 dnech od nákupu zasílá zákazníkovi dotazník k vyplnění. Nejspíše jste tedy přišel z jiného vyhledávače, a proto jste mohl napsat pouze sem do diskuze.

    Děkuji za pochopení a ještě jednou se jménem obchodu Spořílek.cz za vše omlouvám a nabízím Vám slevu na Váš další nákup. Neváhejte mě kontaktovat!

    Petr Kembický
    vedoucí zákaznického centra
    Spořílek.cz

  • Takže ani po 14 dnech, kdy mi stojí v kuchyni rozbitá pračka plná vody, se nikdo neozval. reklamační oddělení slibuje, že zavolá spátky a nic se neděje, servis nekomunikuje vůbec. Zajímalo by mě, kdo píše ty hodnocení, když já jako nespokojený zákazník se přihlásit nemůžu nebo jsem ani nepřišel na to, jak. milí zlatí, co nevidět budeme rodit DVOJČATA a proto jsme chtěli mít novou pračku. Vsoučasné době pereme po sousedech, aby měly miminka vše nachystané a čisté.
    Milý SPOŘÍLKU, děkujeme Ti. Je to jeden hodně smutný příběh, ale v této republice asi nic neobvyklého. Už jsem infirmoval i Obchodní inspekci. Jen tak dál.
    Jiroušek

  • Dobrý den
    Dne 4.3.2013 jsem koupil v internetovém obchodě SPORILEK.CZ ( ELVO Hlinsko, s.r.o.) pračku Whirpool 7519 která mi však dne 1.5.2013 přestala fungovat. Vykazovala nejdříve chybu f8 a později f13. Nahlásil jsem tuto reklamaci na reklamační středisko tohoto obchodu dne 2.5.2013. Operátorka slíbila, že reklamaci předá na středisko technické podpory a obratem se nám ozvou s termínem opravy. Když se tak do dvou dnů, tzn do 5.5.2013 , nestalo, manželka volala znova na reklamační středisko a operátorka tvrdila, že reklamaci předala a divila se, že se nikdo neozval a slíbila, že na středisko technické podpory zavolá znova a obratem se ozve, ale už se neozvala. Když jsem po marném čekání volal znova na reklamační středisko dne 7.5.2013, operátorka o reklamaci věděla, tvrdila, že není v kanceláři a že se mi do hodiny ozve, což opět neučinila. Když jsem tam opět volal asi po více než dvou hodinách, operátorka tvrdila, že se tam celou tu dobu nemůže dovolat a dala mi pokyn, že když se do pátku 10.5.2013 nikdo neozve, mám volat sám na vedoucího střediska technické podpory.
    Nevím, co si o tomto jednání mám myslet, ale to není tak podstatné. Koupil jsem novou pračku, protože manželka je již v současné době v pokročilém stadiu těhotenství a nechtěl jsem riskovat, že budu muset řešit nákup v průběhu mateřství, kdy, jak uznáte, je pračka víc než potřeba, a to nemluvím o tom, že čekáme dvojčata.
    V současné době mám vadnou pračku plnou vody, která nejde ani vypustit a obávám se, že i po opravě elektroniky může mít tato skutečnost vliv na další poškození pračky a neustálé opakování těchto peripetií v době mateřství si nemůžeme dovolit.
    Nemyslím si, že toto jednání je zrovna podle regulí, Jiroušek

  • Josef RekoKvatro Bořík:

    Vážený pane Boříku,

    dnes jsem mluvil s kolegyní, která vyřizuje objednávky a sdělila mi, že chyba byla v systému, neboť jste platil kartou a poté neklikl na tlačítko "dokončit objednávku". Tím došlo k tomu, že objednávka byla v naší evidenci vedena jako nedokončená.

    Dříve nebo později by Vás naši zaměstnanci samozřejmě kontaktovali, proč jste nedokončil objednávku, nehledě na to, že jste zaplatil kartou předem, tudíž se již dnešní den ozvaly kolegyně z účetního oddělení, že mají platbu a nemají patřičnou objednávku. Mezitím jste Však sám volal na naše zákaznické centrum a vše s kolegyní vyřešil.

    Bohužel se do celého procesu vloudil víkend, kdy nepracují ani přepravci, proto se dodání protáhlo, ale ani naše call centrum, kam se dovoláte pouze ve všední dny.

    Kolegyně mi také sdělila, že Váš konečný dojem byl pozitivní, proto doufám, že je vše vyřešeno k Vaší spokojenosti. Pokud by tomu bylo naopak, neváhejte mě kontaktovat na emailu [email protected] a společně najdeme nějaké řešení.

    Omlouvám se Vám tedy za systém, kdy kvůli jednomu kliknutí neproběhla dodávka včas.

    Petr Kembický,
    vedoucí zákaznického centra

  • Dobrý den,
    objednávka v tomto eshopu je velká chyba ! Ani po čtyřech dnech objednávka nebyla potvrzena (přestože peníze přes platební bránu odešly okamžitě) , zákaznická linka je naprosto nefukční , na emaily nikdo nereaguje ! Impulsem k nákupu bylo garantované dodání do druhého dne , což se ovšem nestalo. Poslání peněz do tohoto obchodu naší rodině zkomplikovalo život ,nemluvě o problémech bez spotřebiče který jsme nutně potřebovaly . Opravdu velmi děkuji . J.Bořík

  • Tak to se mi ulevilo! Nečekal sem že odepišete a už vůbec ne že nemusim nic dalšího platit. To sem rad, že se celá věc vysvětlila a asi se vam omlouvam. Byl jsem hrubej. Ted vas budu chvalit kam jen prijdu opravdu. Mel jsem strach ze delate nejake nekale praktiky.

  • F. Štech: Dobrý den, pane Štech,

    děkujeme za Váš nákup a následný dotaz. Pokusíme se věc objasnit. Rozhodně nemusíte mít strach, že budete něco doplácet. Opravdu se snažíme být nejlevnější a zároveň máme dopravu zdarma.

    Výrobce, od kterého jste si objednal spotřebič nabízí možnost prodloužené záruky, která je za příplatek. Do výrobku vloží pokyny a složenku. Pokud složenku zaplatíte Vaším jménem, prodloužíte si tak záruku na 5 let. To je ale pouze na Vašem rozhodnutí.

    Pokud Vám stačí záruka, kterou garantujeme my, tedy dva roky, nic platit nemusíte. Složenka je nadstandard poskytovaný výrobcem.

    Chápeme, že Vás situace rozhodila, ale doufáme, že se vše vysvětlilo.

    S pozdravem - Petr Kembický, vedoucí zákaznického centra

  • Dobrý. Zboží dorazilo rychle, ale nějak jsem nepochopil, proč mi posíláte u zboží složenku. Sice byla doprava zdarma nízká cena, ale proč bych měl jako platit další peníze? To si snad děláte srandu? Mám zboží vrátit? Nic vám už platit nebudu takto to stačilo!

  • David: Vážený zákazníku.

    Pokud byl nějaký problém s dopravcem, nebojte se ozvat. Kontaktujte naše zákaznické centrum a zkusíme společnými silami problém vyřešit.

    Petr Kembický - vedoucí zákaznického centra

  • Dobrý den,
    Obchod Spořílek vřele doporučuji. Zboží dorazilo rychle a v pořádku. Komunikace srozumitenlá a k věci. Problém byl trochu s přepravou ale to už je v dnešní době celkem běžné. Tento malý problém byl ale kompenzován nízkou cenou. DOPORUČUJI!!

  • Nevím jak psát hodnocení do recenzí, proto napíšu tady, a to stručně: obchod DOPORUČUJI! Přehledný stránky, komunikativní zaměstnanci a dost nízká cena!

  • Libor Konečný:
    Dobrý den,

    ano, po individuální domluvě u konkrétní objednávky je možné zboží vyzvednout i v sobotu, a to na kamenné prodejně v Hlinsku. Toto je možné v době od 8 do 11 hodin.

    Tým Spořílek.

  • Neví někdo, jestli je možné si zboží osobně převzít v sobotu? Jezdím přes Hlinsko pravidelně o víkendu. Děkuji!

  • Dana Vojtová: Dobrý den,

    na vyřízení reklamace je zákonná lhůta 30 dní. Chyba se bohužel stala na straně servisu a jelikož nebyla reklamace vyřízena (provedena oprava) během této lhůty, byl vystaven dobropis a vráceny peníze na Váš účet. Reklamace opravdu řeší autorizované servisy, proto je nutné vždy kontaktovat patřičné techniky, ktěří přísluší místu Vašeho bydliště.

    Po vystavení dobropisu bylo opět na daném výrobci, aby si pračku sám odvezl, neboť tato se nemohla vrátit do našich skladů, címž jsme nemohli ovlivnit dobu, kdy byl svoz proveden, za což se Vám omlouváme.

    Co se týče hodnocení a recenzí, hodnotit může opravdu každý, ne pouze Ti spokojení.

    Tým Spořílek