Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Lžete, o udajích, rozměry neseděj a kartičky TP atd větší rozměr se nevejdou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodejce chce hodnotit, když mi zatím nic nedodal? Podivuhodné

    Reakce obchodu Špongr.cz

    Dobrý den, děkujeme za reakci. Jenom pro upřesnění - Vaše recenze byla přidána v den vyzvednutí Vašeho balíčku (7 dní po objednání). Balíček byl na cestě 6 dní (včetně víkendu), avšak standardní doba doručení je maximálně 3 dny. Bohužel se na cestě balíček zpomalil, ale ne naší vinou.

    Špongrovi

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Taška měla jiní odstín než byl nabízeno na fotografii.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá nabídka
    • nedobré zvládnutí reklamace

    Kabátek mi byl doručen křivě střižený - na rukávech viditelně s jednou manžetou výrazně širší než druhou. Jinak mi kabátek seděl a bylo mi líto, že to takto dopadlo.
    První reakce na reklamaci byla amatérská - že se tak moc nestalo, a že na sebe beru riziko, že mi sedět nebude. (Já jsem ale psala pravý opak.)
    Druhá reakce už byla dobře zvládnutá, jako by k mailu zasedl někdo jiný.
    Škoda.

    Reakce obchodu Špongr.cz

    Děkujeme za tuto recenzi. Reklamovaný kabátek jsme přezkoušeli na kolegyni a za nás byl úplně rovný, manžeta na rukávu byla jenom nestejnoměrně ohrnutá. Kabátek se během týdne prodal a zákaznice je spokojená. Kožená a kožešinová konfekce neodpouští rozdíly mezi střihem a postavou zákazníka, proto je velmi těžké tyto výrobky úspěšně na internetu prodávat a jako zákazník kupovat.
    Dušan Špongr, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba dodání bez komunikace..

    Reakce obchodu Špongr.cz

    Dobrý den,
    jsme si toho v tomto případě vědomi. Omlouvám se ještě jednou, z důvodu lidské chyby se stalo to, že jsme na Vaši objednávku zapomněli a byla dlouho nevyřízená. Po urgenci jsme jí však dokázali rychle vyřešit k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Delší dodací lhůta do Zásilkovny

    Reakce obchodu Špongr.cz

    Vážený zákazníku,
    velice nás mrzí, že jste nám udělil pouze dvě a půl hvězdičky. Prověřili jsme Vaši objednávku, kterou jsme expedovali v nejkratším možném termínu (v pondělí, po Vašem sobotním objednání). Zjistili jsme, že přeprava Zásilkovnou trvala na výdejní místo neobvykle dlouhou dobu - a to čtyři dny. Se Zásilkovnou máme dosud výborné zkušenosti a takto dlouhá doba je naprostá výjimka. Omlouváme se Vám tímto za prodlení, na které jsme neměli vliv, a budeme rádi, když nám i tak zachováte přízeň.

    Dušan Špongr, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prišiel mi poškodený tovar

    Reakce obchodu Špongr.cz

    Vážená zákaznice,
    velice nás mrzí, že jste dostala poškozený výrobek. Dosud jste nás však v této záležitosti nekontaktovala. Navíc takto není jasné, zda nemohlo dojít k poškození při přepravě. Pokud by došlo ke komunikaci standardním způsobem, již by byl Váš problém vyřešen. Jistě bychom se s Vámi domluvili na výměně výrobku, případné slevě nebo vrácení výrobku v zákonné lhůtě. Na všechny tyto varianty máte samozřejmě stále nárok.

    S pozdravem
    Dušan Špongr
    majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vysoká cena, vzhledem k tomu, jaký límec jsem obdržela - minimum kožešiny. Je to spíš límeček než límec.

    Podprůměrný obchod. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Špongr.cz

    Vážená zákaznice,
    Vaše nespokojenost mne velmi mrzí. Snažíme se, aby velikost límce byla patrná z fotografie na figuríně. Každý límec proto fotografujeme zvlášť a naše zákaznice to velmi oceňují. Jsem si vědom toho, že ne vždy se podaří věrně zobrazit kožešinový výrobek. Vyšší cena tohoto límce je dána tím, že zlatá kanadská liška je poněkud méně dostupná a velmi drahý materiál. Límec můžete samozřejmě vrátit, popřípadě Vám můžeme zhotovit nějaký výrazně větší.

    Dušan Špongr, majitel obchodu