Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Je tam plno zajímavých věcích.Dřív jsem si v tomto obchodě něco objednala.Letos jsem to odřekla z důvodu:Není možné převzít zásilku na dobírku.Poslat zboží a vyzvednout si ho na dobírku je moje priorita.

    Není možné vyzvednout zásilku na dobírku.Minulý rok a předcházející léta to šlo.

    Reakce obchodu Spokonožka

    Dobrý den, paní Lenko,

    dobírku náš eshop stále nabízí. Ve Vaší objednávce jste vybrala ale platbu online kartou. Kolegyně Vás na možnost změny Vaší objednávky na dobírku upozornila emailem, ale vy jste si přesto přála objednávku stornovat. Velice nás mrzí, že jste nebyla spokojena.

    Pěkný den

    Veronika ze Spokonožky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno a zaplaceno 24.11 a teprve 7.12. přišel informativní meil, o připsání platby s informace o tom, že expedice zboží bude pozdržena o další dny. Zboží zatím stále nebylo odesláno.

    Reakce obchodu Spokonožka

    Dobrý den, paní Lucie,

    děkujeme za recenzi, i když není asi taková, jakou bychom si normálně představovali. Věřte mi, že letošní sezóna a skutečný Black Friday, velice prověřují jak e-shopy, tak jejich logistiku. Jestli jsem vše pochopil správně, tak se naše kolegyňka s Vámi již spojila a vysvětlily jste si, že zboží, které jste objednávala, bylo v danou chvíli "v předprodeji", nikoliv plně dostupné. Rovněž jsem pochopil, že jsme se Vám celou situaci snažili i vykompenzovat a v tuto chvíli by vše mělo být v pořádku. Za celou věc se ještě jednou omlouvám a jsem přesvědčen, že jste viděla, že se k problémům neotáčíme zády a i když jsou některé věci pro nás nepříjemné, snažíme se je vyřešit ke spokojenosti vás - našich zákazníků - a dotáhnout je do konce.

    Pěkný den Vám přeje,

    Tomáš ze Spokonožky (a také její jednatel)

    • Ať si spam e-mail s dotazníkem strčí do… jasne uvádíte ze žádný dotaznik nechcete.

    Jasne jsem uvedl ze nechci vyplňovat dotazník tak nechápu proč mi zasílate spam e-mail.

    Reakce obchodu Spokonožka

    Vážený zákazníku,
    je nám velice líto, že Vás tato situace rozlítila natolik, že jste nám udělil negativní hodnocení. Osobně jsem prošla celou historii Vaší objednávky a žádnou přímou stížnost na zaslané zboží ani na služby spojené s odesláním Vaší objednávky jsem nedohledala.

    Nesouhlas se zasláním dotazníku je třeba přímo zaškrtnout před dokončením objednávky, toto se bohužel ve Vašem případě nestalo. Ani v poznámce jsme Vaši nevůli hodnotit náš obchod neobdrželi.
    Pokud tedy toto pole není zaškrtnuto, bere se to s odesláním objednávky jako souhlas.

    Doufám, že Vám tato zkušenost s námi nepokazila celkový dojem z našeho obchodu, rádi Vás zase uvidíme v nějaké další objednávce.

    Děkujeme za nákup a přejeme slunečné dny.

    Markéta ze Spokonožky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balerinky jsou o dve velikosti vetsi,mame velikost 34 a barelinky jsou akorat pro cislo 36 tak ze k nicemu

    Reakce obchodu Spokonožka

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nejste spokojena, ale v popisku u produktu bylo uvedeno, že velikosti neodpovídají českým velikostem. DOPORUČUJEME VYBÍRAT DLE NAMĚŘENÉ DÉLKY CHODIDLA! A v emailu jsme Vám nabízeli i možnost vrácení zboží do obchodu.
    Každý výrobce=jiné číslování, proto uvádíme i délky stélek, aby byl výběr co nejpřesnější.
    Děkujeme za pochopení.
    Pěkný den.
    Spokonožka