-
Dobrý den paní Kobzová,
reaguji na Vaší stížnost na Heurece. Mrzí nás, že jste nebyla s našimi službami spokojená, nicméně považujeme za vhodné, aby jste jakékoliv reklamace či stížnosti napsala nejdříve nám a dala nám prostor k reakci. Jedinou reakci, kterou od Vás máme je, že jste spokojená s naší komunikací i s dopravou.Naopak jste si postěžovala na jiný internetový obchod, který byl podle Vašich slov ''katastrofální''. Tuto reakci jste nám poslala na podzim. Na expedičním skladu máme kamery opravdu nainstalované, stačilo pouze napsat nebo zavolat. Danou záležitost jsme mohli vyřešit. Vy jste nám však nedala žádnou šanci reklamaci řešit.
Celá tato situace nás velmi mrzí, ale vše mohlo být jinak, kdyby jste nám problém nahlásila.
Do budoucna Vám přejeme hodně spokojených obchodů pro Vaše mazlíčky
Petra Viktorová
obchod SpokojenyPes.cz s.r.o.
Tel: 800 888 734, 563 03 44 53 -
Rozhodně souhlasím s příspěvkem paní Befana : několik obj bylo v pořádku, až na to, že na stránkách inzerovali zboží skladem a ve skutečnosti skladem nebylo a já musela čekat více jak týden. Dodací lhůty tohoto obchodu jsou otřesné. Ale to by není hlavní důvod nespokojenosti. V balíku mi přišla otevřená střívka a skoro půl balíčku chybělo. Přepočítala jsem si to. V další obj přišli dva ze čtyř balíčků opět z roztrženými obaly, naštěstí nic nechybělo. Zboží jsem nereklamovala, pouze na to upozornila ať si dají příště pozor. Myslíte, že mi přišla omluva??? ani náhodou. Prý na ně házím špínu a lžu. Takže tento obchod NEDOPORUČUJI. TAKÉ UŽ NIKDY VÍCE.
-
Paní Vacenovská, moc děkujeme za kladnou reakci, velice si jí vážíme. Hezký den, Soňa Fialková, SpokojenyPes.cz
-
Dobrý den,chtěla bych velice pochválit obchod Spokojený pes a jsem vděčná za tento obchod.Myslím si,že nemá konkurenci.Objednávala jsem si i u jiných obchodů,ale s tímto jsem nejspokojenější a to ve všech směrech a tím jsou spokojení i moji psy. S pozdravem Vacenovská Dagmar
-
Dobrý den, můžete se mi prosím ozvat na email [email protected] co se přesně stalo a o jakou objednávku šlo. Nerozumím tomu co píšete. Pokud bychom cokoliv poslali špatně, vše by se dalo napravit, stačí nám nahlásit reklamaci. Předem velice děkuji, Ing. Soňa Fialková, SpokojenyPes.cz
-
Neúplně balíky,jiné zboží něž jsme chtěly,žádná omluva ,ještě jednou ,již nikdy více!!!
-
Dobrý den,nevím proč se jmenuje váš obchod spokojený pes,já jako majitelka psa spokojená nejsem vůbec,několikrát jsem objednávala a vždy přišla objednávka špatně.Zboží objednáno na Vánoce v předstihu a nepřišlo.Dcera vše objednávala ,abychom neplatily poštovný 2x a špatně,proto jsme se rozhodly tento obchod dále nepoužívat,veliká nespokojenost.
-
Nemáte zač, od toho tu jsme :)
-
Soňa: Děkuji za vyřešení.
-
Dobrý den, novou nádobu jsme včera odeslali, nyní večer nezjistím číslo balíku, ale zítra vám ho pošleme. Předpokládám, že i svoz byl objednán. Byl jste po celý den na telefonu?
-
Soňa: Máte pravdu, je možné, že jste to zabalili do malé krabice a při nárazu mohla nádobka prasknout. Každopádně dnes mi měla přijít nádobka nová a pro starou si měl někdo přijet, ani jedno se nestalo..
-
Dobrý den, to, že vám došlo poškozené zboží nás mrzí. Pokud vám dorazila prasklá nádoba na filtr a balík nebyl poškozený, neznamená to, že jsme poslali prasklý filtr. Pokud balík spadne při přepravě na zem, plast se může poškodit protože nárazem praskne, krabice prasknout nemůže. Balení zásilek je u nás nahráváno na kamerový systém, skladníci si proto nedovolí nic takového co popisujete udělat. Reklamaci je potřena nahlásit ihned po převzetí balíku. Pokud jste tedy balík převzal dnes, prosím o okamžité nahlášení reklamace. Děkuji za pochopení, Ing. Soňa Fialková.
-
Přes všechny ty pěkné recenze zde, i já musím potvrdit moji nespokojenost s první zásilkou. Plastová nádoba na akvarijní filtr přišla poškozená, balík poškozen nebyl. Vypadá to, jako kdyby někomu upadla, než ji vložil do krabice, jelikož je naprasklá na třech místech.. Věřím, že se mi to podaří vyreklamovat, štvou mě však ty průtahy kolem..
-
Dobrý den,
V obchodě jsem nakupovala podruhé. Moje první zkušenost nebyla nejlepší viz diskuse LUCKA 22.10.2011. Tentokrát mi balík doručila Česká pošta, a jsem maximálně spokojená. Ráno jsem dokonce od Č. pošty obdržela sms že mi balík dovezou. Vše bylo perfektní, balík nebyl poškozený, krmení nechybělo ani nebylo polámané. Obdržela jsem na zboží slevu. Zůstanu tomuto obchodu věrná a balík si vždy nechám dovézt Č. poštou. Dále bych chtěla ještě jednou poděkovat Ing. S. Fialkové za ochotu vyměnit poškozené zboží z minulé objednávky kdy nebyla chyba na straně Spokojeného psa, ale na straně dopravce PPL. Ještě jednou Vám moc děkuji a těším se na další nákup. Dnes jsem Váš obchod doporučila kolegovi který má také doma zvířátka. Lucka -
Dobry den, hnizda jsou prirodni, rucne pletena, proto neni kazde stejne. Doplnime informaci na web. Nedopletene hnizdo vymenime ci vratime penize vcetne penez na zaslani reklamace k nam. Je to standardni postup, neni potreba se obavat cokoliv reklamovat, naklady nese v pripade uznane reklamace prodejce. Staci se jen ozvat... Hezky den, Ing. Sona Fialkova, SpokojenyPes.cz s.r.o.
-
obednaval jsem si kosicky pro exoty 9 krat 10cm prisel mi kazdy jiny tvar jina velikost kazdy jiny vletovy otvor a jeden nedopleteny ani se mi nevyplati vam to posilat zpet pouziji to jako zatop do krbu mockrat dekuji jiz nikdy vice si u vas neobednam.HEGR
-
Lucka: Dobrý den, ozvěte se mi prosím na email [email protected], všechny poškozené věci vám vyměníme, ačkoliv je chyba u dopravce, převezmeme náklady na sebe, když se dopravce takto odpovědnosti zbavil. Děkuji předem, Soňa Fialková, SpokojenyPes.cz
-
Perfektní obchod. Dodání, komunikace všechno perfektní. Tak by to mělo být všude.
-
Dobrý den,
Objednala jsem poprvé a bohužel musím říct že spokojena nejsem. Objednala jsem tyčinky pro ptáky, písek, krmení, krmítko a jiné. 1 krmení nedorazilo vůbec - nevím jestli cestou někde vypadlo nebo nebylo vůbec zabaleno. 1 písek byl protrhlý i když byl s dalšími omotán folií. Krmítko mělo na sřeše vadu - prkna stříšky nedoléhala k sobě takže jsem si to doma opravila SAMA. Tyčinky byly z 80% opadané, krabičky pomačkané. V krabici byly místo novin nebo čehokmoliv polámané kartony z jiné krabice. Na balíku nebylo označení o tom že se krabice má pokládat pouze na jednu stranu - proto asi ty rozmašírované tyčinky. Zřejmě to bylo (až na ty kartony uvnitř a krmítko) všechno způsobeno děsnou dopravou. Pán od dopravce balík přinesl, postavil ho ke mě tou hezčí stranou a jelikož měl balík 13 kg tak jsem s ním nijak nemanipulovala a rozbalila ho tam kde ho položil. Po vybalení jsem zjistila že na dně je balík přelepen průhlednou izolepou.Balík byl tedy zřejmě otočen dnem vzhůru a zboží (tyčinky) byly poničeny těžkou váhou písku. Byla jsem dost zklamaná. Má chyba je to, že jsem balík hned neprohlídla a ještě lépe ho hned neotevřela, ale pochybuji, že by pán z PPL čekal až se vším prohrabu a zkontroluji jestli je tam vše. Jinak ale musím říct že výběr zboží je v tomto obchodě velký. Příště prostě objednám těžké zboží zvlášť a lehké zboží zvlášť abych zabránila další nehodě. A příště objednávám jedině přes Českou poštu!!! -
Doplňuji informaci k neúplné zásilce. Vše se nakonec vysvětlilo díky paní Fialkové. Očekávala jsem dva pytle granulí a to 12kg + 3kg. Místo toho dorazil jeden pytel o hmotnosti 15kg a příjemce nezkontroloval údaj o váze. Omlouvám se za nesprávnou informaci a přeji e-shopu spokojenypes.cz mnoho dalších úspěchů. Paní Fialkové děkuji za její zájem a prošetření veškerých problémů.