Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, docela mě mrzí jedna věc.. objednám si týden před dovolenou zboží které je psané skladem..není.. pak někdo volá mému otci (ano je uveden v dodací adrese ještě z dob, kdy nebylo možné vyzvedávání osobně, ale v kontaktní jsem já), že zboží bude ve čtvrtek.. v pátek tedy dnes voláme na pobočku, s tím, že objednávky dělá kolegině.. ok.. Píšu tedy mail..odpověď žádná. Je to poprvé, vždy komunikace bez problému a ze strany shopu. Nakupujeme u vás cca 4 roky, bez problému..teď zřejmě jedu na psí tábor bez pamlsků:) zamrzí..

  • Parth: Dobrý den, status dočasně nedostupno se nemění ručně, ale automaticky - například pokud je zboží objednáno zákazníkem a nemáme další ks skladem. Stejně tak skladová dostupnost je na eshopu aktualizována zcela automaticky. Teoreticky může dojít k tomu, že poslední ks zboží objednají 2 zákazníci najednou (např. po minutě), pak systém nestihne tak rychle aktualizovat dostupnost. Ale pravděpodobnost tohoto není velká. Prosím napište mi na [email protected], ráda prověřím, co se ve vašem případě stalo. Moc děkuji. Soňa, spokojenypes.cz

  • Už po několikáté se mi stalo že zboží které bylo v e-shopu "skladem" přitom vůbec neměli. Vždy následoval telefonát s tím že zboží není a jestli chci něco jiného. Zároveň na stránkách změnili status u zboží na "dočasně nedostupno". Toto je praktika velkého množství e-shopů a je mi smutno že k nim patří i tento obchod. Nalákat zákazníky na velké množství produktů skladem a pak jim nabízet něco jiného. Je mi to líto ale odcházím jinam.

  • Pro P. Čejka: Dobrý den, za prvé prodejna se omlouvám za dočasný výpadek na prodejně v Havl. Brodě, jak asi víte, stěhovali jsme hlavní sklad z Havlíčkova Brodu do Říčan a celá prodejna se proto předělávala. Omlouvám se tedy za dočasný výpadek sortimentu na této prodejně v Havl. Brodě, vše je již v pořádku a na prodejně je více jak 1200 druhů položek skladem. Co se karet týká, dříve vydávali poslední balení zdarma prodejny, nově se již musejí posílat na zastoupení Royal Canin odkud zákazníkovi pytel zdarma pošlou. Máme na prodejně jednu kartu, která je ještě na "starý" systém a kolegyně si ji špatně předali a tak vedoucí měla za to, že je pytel zdarma vydán. Karta ale není na Vaše jméno. Prosím tedy domluvte se s kolegyněmi na prodejně, vše se jistě vysvětlí. Hezký den, Soňa Fialková, spokojenypes.cz

  • Dobrý den.Nasbírali jsme zde postupně všechny paragony do věrnostního programu Royal Canin (5+1) a bonusový pytel zdarma nikde.V pravidlech je jasně dáno že ho má vydat prodejna,prodavačka nás ujistila že se někdo ozve nebo že ho pošlou,při pohledu na vyprázdněnou Havlíčkobrodskou prodejnu kde fakticky nebylo vůbec nic,jsme to tak nějak pochopili a slušně jsme odešli.Jsou tři týdny pryč a nikde nic.
    Má někdo podobnou zkušenost ?
    Až tam zítra půjdu tak jsem zvědav co se za ten měsíc změnilo a věřím že mi obsluha nějak vyhoví.
    Děkuji

  • ALEXANDR: pošlete prosím info o vaší objednávce, kde se domníváte, že došlo k chybě na [email protected]

  • ALEXANDR: Dobrý den, skladovost položek si nevymýšlíme, přenáší se každých 20 minut z našeho účetního systému. Po obdržení objednávky posíláme přehled, které zboží je skladem a které není, pokud mezi 20 položkami některou přehlédnete, nemůžeme s tím bohužel nic dělat. Děkuji za pochopení, Soňa Fialková, spokojenypes.cz

  • Soňa: Pani Sono , nemate pravdu ! objednal jsem zbozi vylozene ktere mate skladem ! a vysledek , je ze zkratka ho nemate - skladem ! muzi podvrdit autenticky kopi .

  • Bobes: je to bohuzel pravda maji zbozi skladem lhutu maji danou z jejich smlouvy ovsem fakta jsou naprosto jina !

  • pravidelne zde nakupuji , problem je jeden . i kdyz jsi vyberu zbozi ktre je skladem z 30% zkratka neni skladem i kdyz na vebu spokojeny pes je oznacen ze je skladem ! ani nahodou se neobtezuji o informaci kdy a proc neni mozne jej poslat ci vyzdvihnout osobne na jejich pobocce. lhuta jako obvykle dlouha neobtezuji se kntaktovat zakaznika ze zbozi nebude podle terminu to je nad jejich sily. Pokud jim napisete reaguji omluvou a tim to konci ! jinak samozrejmne za to nemuze personal je to chyba firmy ! kdo ma nervi cekat cas zde nehraje u firmy roli . a dopisovat s nimy vysledek je celkem nulovy mozna se docka ? jinak ceny jsou relativne stejne + - jako v jinych obchodech. z vlastni zkusenosti tento postup vuci zakaznikum je zde aspon u mne bezny ! Neni to poprve letost jsem 11.5. 2013 objednal zbozi a dodnes jse nenamahali sdelit kdy bude podotykam ze vse jsem vybral tak aby je firma mnela skladem. Tak to je moje praxe se Spokojenym psem. NENI TO POPRVE !

  • Tereza Zajícová: Dobrý den paní Zajícová, vzorečky, které nejsou skladem z objednávky vyřadíme, aby jsme neprodlužovali termín odeslání. U příští objednávky mi prosím napište na email [email protected] aby jsme Vám nějaké vzorečky zaslali zdarma jako omluvu za komplikace. Hezký den, Petra Viktorová, SpokojenyPes.cz

  • Dobrý den, objednávaly jsme v pátek večer a mezi položkami byly i 2 vrozečky krmiv, u kterých bylo napsáno: Dodání do tří dnů. Dnes nám přišel balíček, ale bez vzorečků a ani jsem nedostala žádnou zprávu jestli to teda dodají, nebo vzorečky nebudou, jelikož ted už nejsou skladem. Děkuji.

  • Dobrý den, zboží, které je dočasně nedostupné opravdu objednat nejde. Týká se to necelého 0,5 % položek a je to vždy, když si nejsme jisti dostupností zboží u dodavatele. Proto, abychom neklamali zákazníky, zboží nelze koupit, dokud jej nemáme skladem. JE MOŽNÉ SI ALE ZBOŽÍ PŘÍPSAT DO POZNÁMKY :) Jen je potřeba počítat s tím, že to zboží opravdu nebudeme schopni dodat. Děkuji velice za pochopení. Hezký den, Soňa Fialková, spokojenypes.cz

  • A můžete mi prosím prozradit, jak to mám přidat do košíku a tím pádem i objednat? U dočasně nedostupného zboží mi to prostě nejde dát do košíku (není tam k tomu to tlačítko). Jinak objednávku udělat neumím.

  • Rehny objednej si klidně i to co není momentálně skladem, ihned Ti to doobjednají a obratem zašlou. Osobně vyzkoušeno.

  • Rehny: já nevím ale vždy mi šlo objednávat, ikdyž zboží nebylo na skladě, nechalo se objednat a čekat, a když se dodávka ještě více opozdila, tak jsem dostávala emailové omluvy, a když se opozdila znova, tak mi i zavolali a omlouvali se "osobně" po telefonu...ale to bylo loni - nevím zda třeba letos nemají nějaké novinky, protože jsem ještě letos neobjednávala

  • S tímto obchodem jsem velmi spokojena a ráda v něm nakupuji. Má pro mě ale jeden nedostatek. Nemůžu si objednat zboží, které není zrovna na skladě. Na objednávky většinou nijak nespěchám, takže by mi nevadilo počkat klidně 14 dní, než zboží naskladníte a budete mi moci poslat celou objednávku. Takhle musím čekat, až bude zboží dostupné a když třeba za týden vidím, že zboží je, tak chci udělat objednávku. Ale mezitím dojde třeba jiné zboží, které jsem si chtěla objednat. Navíc musím průběžně sledovat jestli už zboží máte nebo ne. Bylo by jednodušší objednat vše najednou, s tím že si musím počkat, až budete mít všechno zboží. Doufám, že jsem to vysvětlila dostatečně srozumitelně :).

  • Všem: Ukázalo se,že problémy zřejmě zapříčinilo dočasné přijetí brigádníků a z nepochopitelných důvodů se mi firma nemůže dovolat, přestože oni dokládají odchozí hovory a já žádné příchozí hovory neeviduji.Firma mě právě telefonicky informovala, že okamžitě odesílá balíček. Volans

  • volans: Dobrý den, napište prosím na [email protected] vaše jméno, ať můžeme vše prověžit. Kontrolujeme celé zásilky přes EAN, nemělo by se toto stávat, chybu ale i tak nelze vyloučit. Pan majitel bere telefony v pracovní dny od 8 do 16:30, tak jako funguje zákaznická linka, pracuje každý den 12 hodin, na telefonu nelze být nonstop, děkujeme za pochopení. Soňa Fialková

  • Nakupuji od roku 2011 a dosud bylo vše perfektní. Najednou však nastal zlom- ve dvou posledních dodávkách chybělo vždy po jednom balení psích pamlsků, ale fakturovány byly. Při první reklamaci mi bylo na zák. lince řečeno ať to napíšu do další objednávky. Bylo mi trapné domáhat se pár desetikorun a nenapsala jsem-moje chyba- další objednávka došla opět nekompletní, ale faktura kompletní. Slečna na zák. lince řekla, že to prověří a ozve se. Neozvala.Usoudila jsem, že je něco špatně. Telefony většinou neberou, Záznamník Vám sdělí, že zavolají a taky nic. Poprvé se také stalo, že avizovali odeslání balíku, ten však PPL nemělo, na zák. lince to vysvětlili tak, že PPL od nich nepřevzalo vše. Majitel telefon nebere, na SMS nereaguje. Tak co s tím ? Nakupovala jsem tam tak ráda...