Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel musím též souhlasit s některými dalšími, že kvalita služeb upadá.
    Osobní aktuální zkušenost - online objednáno s vyzvednutí na prodejně. Stránky v mobilní verzi ukazují prodejny s popisem prodejna Na Pankráci 30, prodejna Korunní, prodejna Brno - Troubsko, atp.
    Pod uvedenými adresami se nachází tlačítka DALŠÍ .... adresy prodejen, další informace jsou ještě níže (zcela nepochopitelně).

    Dokončil jsem objednávku, zaplatil online. Po hodině volám na infolinku, že přišel pouze email s fakturou bez dalších informací. Ptám se, zda mohu si dojít na prodejnu pro zboží. Bylo mně sděleno, že to bohužel není možné, neboť je nutné počkat na závoz z centrálního skladu, který bývá kolem 16./17. hodiny (nechápu proč bych měl čekat, zboží chci buď hned, nebo nakupuji jinde). Dále mně bylo sděleno, že na předmětné prodejně zboží není, ale je možné zakoupit na jiné. Prosím tedy o přesměrování objednávky. Opět mně bylo sděleno, že to není možné, musím prý objednávku stornovat a dojít si na jinou prodejnu zboží osobně zakoupit. Ptám se proč nemohu předem online zaplatit, když například chci, aby mně zboží vyzvedl někdo jiný. Odpověď - nejde to, neboť takto máme nastavený systém - ok fajn, ale už toho mám dost.

    Zajistím si tedy zakoupení zboží třetí osobou na jiné prodejně, po následném převzetí zjišťuji, že produkt má zcela jinou barvu, než bylo zarezervováno na jiné prodejně. Opět volám na infolinku, bylo mně nabídnuto, že mně jejich kurýr přiveze zboží ve správné barvě, mám si vybrat čas. Fajn, domluveno termín a čas mezi 11:00-13:00. Ve 14:50 přijde email: "Haf! Vážený zákazníků, Rychlý Pes vám veze zásilku tak rychle, jak mu tlapky stačí. Budeme u vás v časovém okně od 11:00 do 13:00 a nebojte, zavoláme vám 15 min. předem. Pokud se nedovoláme, nebudeme k vám zásilku zavážet, děkujeme za pochopení." >>> Říkám si, sakra 11-13 už bylo, nikdo nevolal, po pár minutách přišla SMS "Děláme maximum, aby to bylo do 18:03 a ani o chlup později." Dobře, sice se měn to nehodí, nicméně čekám.

    V 18:11 telefonát, jsem u Vás za 10 minut :-D ok fajn ... Kurýr doráží 18:21, otevírám, kurýr má zboží v papírové tašce jak ze supermarketu, předávám mu zboží na výměnu, kouká a povídá: "to máte na reklamaci? NE to je výměna" beru od něj papírovou tašku vytáhnu zboží, podívám se a říkám: "ale vezete to stejné! Nic o tom nevím." Žádám řidiče, aby zavolal na firmu, tvrdí, že nemá kam, nemá tel. číslo, atd. Pak mně vysvětluje, že je to vlastně jedno jaké mám zboží, atp. To je už na mě fakt moc, Bohužel je cca. 18:25 a infolinka tohoto "úžasného" eshopu je nedostupná ... hmm říkám si, kurýr rozváží a infolinka je nedostupná, to je už opravdu přes čáru a naprosto nezodpovědné.

    Závěrem, obecně bych neměl problém, ale těch kiksů a failů bylo extrémně. Od nesmyslně nastaveného webu, přes různá omezení. Neschopnost a neochotu personálu eshopu řešit adekvátně nastalou situaci.
    Nadto mně do dnešního dne nebyly vráceny peníze za jimi stornovanou objednávku.

    Co mě mrzelo, bylo, že ani kurýr neměl sebemenší snahu situaci řešit, absolutní nezájem. Domnívám se, že základy marketingu u této společnosti naprosto pokulhávají. Měli by si vzít vzor z ALZA, kde to více méně funguje jak má - co se týče nejen logistiky, ale i objednávání a výběru dopravy.

    Byl to prozatím můj druhý nákup, bohužel tentokrát absolutní debakl.

  • Ted koukam, že jsem dostal Feliway classic namisto Feliway Trawel. No to se potom nedivim, ze me kocka stale ostrikava a nefunguje to. Je to normalni posilat co jsem neobjednal? Kocka me ostrikla nabytek a znicila ho, tak vam dekuji za pomoc. Hlavně, že mě tapetujete mejlovou schránku nabídkami a nedokážete zaslat to, co jsem si objednal. Můj první a poslední nákup.

  • Důrazně upozorňuji majitele nemocných psů, před nákupem veterinárního krmiva v tomto e-shopu.
    Než k vám krmivo dorazí, pes pojde hlady, když je odkázán pouze na dietu, jako jsou např. Renal kapsičky.
    Platit chce obchod pokud možno okamžitě, dodávka v nedohlednu.
    Považuji za nesolidní uveřejnit údaje o inventuře, v době, když už má zákazník objednáno a zaplaceno.
    Platila jsem okamžitou platbou 23.9.Dnes je to 8 den, a budu ráda, když zásilka dorazí zítra, tedy devátý den po platbě.
    Kdybych nebyla částečně imobilní, poradila bych si i jinak.
    Tedy shrnutí: varuji před nákupy ve firmě: Spokojený pes. Měli by se přejmenovat na Skoro uhynulý pes.

  • Reagujete pružně zdražením. Já reaguji pružně na jiného prodejce, škoda. Několik let veliká spokojenost.

  • Dobrý den,
    Dobrý večer,

    krmím svého pejska granulemi Artemis fresh mix puppy medium/large breed. Minule jsem objednala v jiném e-shopu a přišli v originálním balení, teď jsem objednala balení větší ( 18 kg) u Vás a dnes mi přišli v balení jiném, neoriginálním kde je jen lihovkou připsané- puppy. Chtěla jsem se zeptat, proč toto není nikde napsáné a nikdo mě o tomhle neinformoval. Kdybych tohle věděla, objednala bych si jiné balení kde je zaručeno, že složením odpovídají originálnímu oranžovému balení. Vsěchny 18 kg balení se dělají pouze v tomto provedení? Dostávate takhle balení přímo od dodavetele?
    Děkuju za brzkou odpověď.







    Odesláno z iPhonu

  • Nakupuji u tohoto obchodu dlouhla leta a vzdy jsem byla naprosto spokojena. Posledni pul rok s objednavanim jsem hodne nespokojena. Termin dodani tyden,nekdy i dele,ackoliv je zbozi skladem. Proc se me ptaji kdy chci PPL dorucit balik,kdyz na to pak neni bran zretel? Nechce se mi verit,ze je to ten stejny obchod,co kdysi. Jsem hodne zklamana a pri kazdem dalsim objednavani premyslim,zda to mam zase riskovat. A asi uz bych tento obchod nikomu nedoporucila.

  • Naprostá spokojenost! Velice vstřícné obchodni oddělení. Vřele doporučuji!

  • Já jsem naprosto spokojená :)Můj nejoblíbenější a nejspolehlivější eshop.

  • Jitka Janečková: Dobrý den paní Janečková, pokud došlo ke zdražení některé položky před akcí s Ona Dnes, nemělo to souvislost s touto akcí ale byla to jedině reakce na zdražení dodavatele. Pokud budete mít konkrétní položku, napište mi na [email protected], ráda s vámi proberu i konkrétní zboží. Opravdu jsme nekalkukovali s tím, že zdražíme, když máme akci. Pokud ke zdražení některých položek došlo, bude dlouhodobé a změnu ceny si případně můžete zkontrolovat i u jiných prodejců, pravděpodobně nejsme sami, kdo na případné zdražení musel reagovat. Soňa Fialková, majitelka obchodu

  • Nenakupuji na e-shopu často, ale VŹDY, když ano, pravidelně něco nemají, něco mi vymažou z objednávky, zapomenou přibalit nebo vymění barvu aniž by se zeptali.
    Zajímalo by mne, zda toto dělají jen mne nebo i jiným, když tedy mají tak dobrá hodnocení ... Za mě už ne!

  • Zatím jsem měla s tímto obchodem jen dobré zkušenosti. Teď mě velice zklamalo jejich zdražení před slevami v Ona dnes. A to doslova v předvečer slev. Nikdy bych si nemyslela, že se i oni sníží k něčemu podobnému. Takové jednání považuji za PRASÁRNU! Už ho nebudu nikomu doporučovat.

  • Tento obchod musím bez výhrad doporučit. Objednávám již tři měsíce pravidelně (nicméně až při posledním nákupu mě napadlo se zaregistrovat) :)) a zboží mám vždy druhý den (při volbě večerního doručení) doma a vždy v pořádku, nic nechybí.

    Za mě tedy již jedině zde.
    Díky


  • také se připojuji s negativní zkušeností a sice ohledně komunikace ve vaší firmě. s vaší praconicí pí Viktorovou jsem měla domluveno, že zajistí doručení zboží na dnešek tj 7,4, 2015 - tuto skutečnost jsem oznámila týden dopředu a bylo mi to přislíbeno. nicméně dnes ráno mi oznámila, že se sice omlouvá, ale doručí ho až zítra. takže komunikace naprosto zbytečná a na moje další pokusy o domluvu již vůbec nereaguje. je to naposledy co zde nakupuji.

  • Připojuji se k negativnímu hodnocení. Udělala jsem dohromady dvě objednávky a vždy jsem byla velmi nespokojená.
    Poprvé jsem udělala objednávku, kdy všechny výrobky byly skladem (vždy kontroluji) - uplynul týden a objednávka nikde. Až po mém připomenutí jsem byla najednou informována ohledně problému ve výrobku, který nebyl skladem (i když si jsem jistá, že v době objednání skladem byl). Nakonec jsem čekala a stejně zboží nedostala (peníze mi přišly na účet).
    Druhá objednávka - mezi dva 13kg pytle položili konzervy a balení pamlsků. Výsledkem byly roztrhané pytle granulí, povolená konzerva, rozdrcené pamlsky. Vyřízení bylo docela rychlé (cca 2 dny), nicméně na výměnu zbyl jen jeden pytel granulí (i když na eshopu měli psané opět více kusů) a já tak budu muset čekat na ten další.
    Ano, stane se. Ale já už jsem vyléčená, hlavně přístupem e-shopem, bordel ve věcích skladem a lehce arogantní paní vyřizovatelkou - jakoby to bylo vše má chyba. A nedočkala jsem se ani náznaku omluvy - to mě vytočilo asi vůbec nejvíc. Pokud udělám chybu, tak první věc je, že se omluvím. Zde jsem objednala opravdu naposled!

  • Dobrý den, s nákupem jsme velice spokojeni a nakupujeme pravidelně.Také mám vyřídit dík od ,,depozitářů" za krásné ceny pro depozitní a útulková zvířátka, která zatím nemají domov a jejich péče je tedy poměrně nákladná.Vstřícnosti si velice vážíme.Krmivo moc chutná a obchod můžu po všech stránkách jen doporučit.

  • Kaja: Můžete mi prosím poslat číslo objednávky nebo vaše jméno? Email je [email protected]. Případně prosím o reakci rovnou sem.
    Nemáme žádný důvod nereagovat na emaily. Ani žádný důvod odmítat vrácení či výměny zboží, to je běžná praxe eshopů. Navíc jste mohla zboží klidně odeslat na naši adresu, máte ji na faktuře, na shopu...
    Omlouvám se, ale tento příspěvek trochu vypadá jako pokus konkurence...
    Prosím vás tedy o nějaké bližší informace.

    Předem velice děkuji
    Soňa Fialková
    majitelka obchodu
    SpokojenyPes.cz

  • Dobrý den,procitam si diskuse a musím se také připojit k negativnimu hodnocení. U spokojeneho psa nakupuji pouze 6 měsíců a vše bylo v naprostem pořádku,az do chvíle,než sem chtěla jedno objednané zbozi vrátit. Poslala jsem tudiz email,ze mi zboží nevyhovuje,je v originálním balení a neponiceny a zda-li je moznost vrácení. Čekala jsem měsíc na odpověď,bohužel jsem se nedockala. Psala jsem tedy dalsi email a také nic. Rozhodla jsem se to řešit po telefonu. Po prvním rozhovoru mě paní ujišťovala,ze se na to podiva a druhy den mi dá vědět. Čekala jsem dalších 14 dní. Volala jsem tedy znovu a odpověď byla stejná. Po dalších 3 týdnech marného čekání jsem posílala dalsi email a do dnešního dne (jsou to celkem 3 měsíce) bez odpovedi. Za ty 3 měsíce objednávek jsem dala 12000 kč a hodlala jsem objednávat dále,ale neobjednam! Přešla jsem ke konkurenci,kde si klientů váží a komunikují,kdyz se naskytne problém!!

  • Chválíme. Objednané zboží bylo dodáno rychle a v pořádku :o)

  • S tímto obchodem jsem maximálně spokojená. Zboží vždy dorazilo v pořádku nebo jsem si ho vyzvedávala na Chodově a nikdy nebyl problém. Oceňuji především to, že si drží nejnižší ceny u veškerého zboží. Pro psy a kočky už ani jinde nenakupuji.

  • Soňa - SpokojenyPes.cz: Jiřina: Soňa - SpokojenyPes.cz: Dobrý den, děkuji za Vaši reakci i za vyřešení problému. A musím Vám vyslovit pochvalu za vstřícné vyřešení problému.
    Ještě jednou děkuji.