Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Údajně špatná adresa a přitom ostatní společnosti bez problémů objednané zboží dodalo.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Naramky nevydrzi po 2h na ruce se uzliky rozmotavaji

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den,
    bohužel se jedná o stejný náramek jako v předchozí recenzi. Z preventivních důvodů jsme se rozhodli náramek dále nenabízet.
    Pokud se někomu z Vás stane podobný problém, prosím kontaktujte nás a vše vyřešíme.
    Děkuji za pochopení.
    Prosím, obracejte se na nás v případě problému.

    Hezký den,
    Jan Šantín
    spiritobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupený náramek se po týdnu používání rozpletl. Nic to nevydrží.

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den,
    tak to nás moc mrzí. Samozřejmě může se stát, že zboží je vadné (to má asi každý prodejce, reklamace jsou všude). Jen musíte dát prodejci vědět, aby tuto situaci mohl řešit. V tomto případě by stačila fotka a mohli jsme to vyřešit (výměnou nebo vrácením platby).
    Věřim, že vás to naštvalo, ale napsat recenzi aniž byste se pokusil kontaktovat prodejce a problém vyřešit...
    Prosím, obracejte se na nás v případě problému.
    Hezký den,
    Jan Šantín
    spiritobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zasílání pouze poštou, zboží nebylo doručeno ve stanovený termín.
    • Pošta mne pouze vyzvala k vyzvednutí na poště.
    • Dlouhá dodací doba!

    Zboží nemohu hodnotit, pošta nedodala. Doporučuji změnu dopravce.!

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den, nezasíláme jen poštou. Nabízíme i výdejní místa zásilkovny a kurýrní službu na adresu. Pokud pošta nedodala, prosím příště nás upozornětě ať můžeme podat reklamaci na dodání.

    Děkuji.
    Jan Šantín spiritobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jeden druh zboží vypadá pokaždé jinak

    Objednal jsem si už po druhé náramek. K mému překvapení byl ale větší při druhém objednání než při prvním, takže nesedí. Už tam asi nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na faktuře je cena jiná, než kterou jsem platila.
    Cena prstenu Su-jok je podle faktury o padesát procent zlevněná, tedy za 50,- Kč. Já jsem platila plnou cenu 100,- Kč
    Kde se stala chyba?

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den paní Jitko,
    objednávku jste dělala 8.10.2020 večer kdy prsten stál 99 Kč. Za tuto cenu jste objednávku potvrdila a odsouhlasila. Od 9.10. byla v systému nastavena akce na tento prsten. Bohužel faktura se pořizovala až 9.10. s akční cenou a my jsme si nevšimli rozdílu. Omlouvám se.
    Jako kompenzaci mohu zaslat ještě jeden prsten nebo moho nabídnout slevový kupón na příští nákup a nebo pokud budete chtít, tak vrátit 49 Kč na účet.
    Škoda, stačilo se ozvat a mohli jsme vše vyřešit a nedozvídat se to až z této recenze.

    Děkuji za pochopení.
    Jan Šantín

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Náramek se mi po dvou dnech úplně rozmotal a totéž se stalo i mé mamince.

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den,
    je nám líto, že jste nespokojena s produktem. Vždy máte možnost zboží reklamovat a vyřešit problém. Bohužel jste nás nekontaktovali a mi o tomto problému nevěděli. V tomto případě bychom náramek poslali nový nebo vrátili peníze, ani bychom nepožadovali zaslání zboží zpět (stačila by fotka).

    Děkuji za pochopení.
    Jan Šantín

    PS: pro ostatní zákazníky, jakmile je nějaký problém prosím dejte nám vědět, abycho to mohli řešit.

  • S prací obchodu nebyl žádný problém, jen zakoupené zboží je nekvalitní brak.

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste se zbožím nespokojená - může se stát, každému vyhovuje něco jiného. V tomto případě máte možnost zboží vrátit a odstoupit od smlouvy.

    Přejeme hezký den,
    Spiritobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Řetízek chyběl v zasilce

    Neúplná zasilka

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den pane Milane,
    mrzí nás, že řetízek chyběl v zásilce. Chyba se někdy stane, ale abychom mohli sjednat nápravu potřebujeme vědět co se stalo. Bohužel o chybějícím zboží jsme se dozvěděli až z této recenze. Prosím, příště nás (nebo i jiný obchod) kontaktujte ihned po převzetí nebo zjištění chyby v zásilce, abychom mohli ihned chybu napravit.

    Hezký den,
    Jan Šantín

    PS: řetízek dopošleme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si 4 kaballah naramky a dva z nich se po par hodinach rozvazaly.

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den, mrzí nás že se náramky rozvázaly - samozřejmě může stát. Bohužel jsme o tom nevěděli - stačí se na nás obrátit (e-mailem telefonicky, osobně). Určitě máte možnost reklamovat nebo vrátit. Vždy se snažíme vyjít vstříc zákazníkovi, jen o to musíme vědět.
    V tomto případě by stačilo nás kontaktovat, zaslat foto a my bychom reklamaci vyřídili.

    Spiritobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    U výrobku by mělo být napsáno,že není pro citlivou pleť. Od zapínání na náramku mě olezlo zápěstí a hodně to svědí. Bohužel to nemohu nosit.

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den,
    moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost s výrobkem. Pravděpodobně jde o alergickou reakci na kov z kterého je zapínání zhotoveno (bižuterní kov). Náramek můžete samozřejmě vrátit. Bohužel alergie může být téměř na cokoli a předem ji nelze vyloučit asi u ničeho.

    Spiritobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemají u produktu materiál

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nespokojená s naším obchodem. Konkrétně u zboží které jste kupovala (magická deska) je napsáno z jakého materiálu jak v popisu zboží tak v parametrech. A samozřejmě pokud zboží nevyhovuje, tak můžete vše vrátit. Vždy se snažíme udělat vše ke spokojenosti zákazníka.

    Spiritobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji.... Objednala jsem si tabulku Ouija a došlo mi zalisovaný A3 papír na kterém byla tabulka vytiskla a zalaminovaná......to vědět, tak si jí doma udělám sama. Myslela jsem, že mi dojde z pravého dřeva a ne tahle umělotina. Jsem moc sklamaná.

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste s výrobkem nespokojená. Ale v popisu výrobku i v parametrech je napsáno, že se jedná o desku z papíru, který je zalaminovaný.
    Samozřejmě pokud je zákazník nespokojený VŽDY může zboží vrátit a my se postaráme o rychlou nápravu (vrácení peněz nebo výměny zboží). Ne vždy se může naše zboží líbit každému.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • obdržela jsem vložky do bot, kde chyběla jedna magnetka

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí tato situace. Škoda, že jste nás nekontaktovala ihned po převzetí zboží abychom mohli vložky vyměnit nebo doposlat chybějící magnet a napravit chybičku. Bohužel jsme se to dozvěděli až na základě této recenze. Že výrobek má nějakou vadu se může stát, proto doporučuji se vždy na nás obrátit a my se postaráme o to aby bylo vše vyřešeno ke spokojenosti zákazníka.
    Hezký den,
    Jan Šantín - spiritobchod.cz
    PS: Ihned po napsání této recenze jsme paní poslali email s řešením nápravy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi poškozené zboží. Při reklamaci mi bylo sděleno, že mám zboží poslat zpět a to na vlastní náklady. Dále mi bylo sděleno, že u nich vše kontrolují a tudíž není možné, aby bylo zboží poškozeno už z obchodu. Při přepravě ale zboží poškozeno nebylo, protože vše bylo perfektně zabaleno a ani obal nebyl nijak poškozený. Paní mi sdělila, že nechápe, proč si stěžuji na jejich obchod, že neručí za přepravu. Nepříjemné jednání jsem tudíž ukončila.

    Reakce obchodu spirit obchod

    Po opětovném telefonickém hovoru se zákazníkem bylo zjišteno, že došlo k omylu a zboží poškozené není. Skleněná spirála s kuličkou má mít provrtaný otvor o kterém paní myslela že se jedná o poškození.
    Bohužel recenze byla již odeslaná.

    PS: zde je citace ze zaslané SMS zákaznicí:
    Bohuzel se mi nepodarilo recenzi opravit, jeste jednou se omlouvam, Vam i pani,ktere jsem volala. J. M.
    Zde je odkaz na rezenzi kterou paní zveřejnila na zbozi.cz s omluvou, z 30. listopadu 2017: (zde už bohužel nelze recenzi opravit)
    https://www.zbozi.cz/obchod/12416/

    Spiritobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zadne
    • je neoznacen a zavira si kdy chce

    spatny

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den paní Pašingerová, mrzí nás že jste nespokojená s nákupem. Pokud Vám zboží nevyhovuje můžete ho vrátit (odstoupit od smlouvy) a my Vám vrátíme zpět peníze. Nebo byl nějaký jiný problém? Nevím co si mám představit pod "je neoznacen a zavira si kdy chce"
    Popřípadě mi můžete napsat na email [email protected]

    Děkuji.
    Jan Šantín

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavé zboží
    • Ten kdo to balí do krabiček je největší slabina obchodu. Je to ostuda.

    Zabalení zboží bylo naprosto odfláknuté. Když já prodávám věci na bazaru tak jsou použité a i tak je zabalím daleko mnohem lépe.
    ---nebyli nijak obalené pouze vhozené v krabici bez vycpání.
    ---časopisi byli namačkané do krabičky která byla 2x tak menší, přitom kdyby se použila krabička velikosti časopisu, doprava by i tak vyšla na stejné peníze, tak nechápu jak to takhle mohou dělat, časopisi jsou staršího vydání i tak jsou za plnou cenu jak kdyby právě vyšli, ale aniž bych otevřel první stránku už vypadají jako kdyby byli 300x pročtené. Toto mě překvapilo, setkal jsem se stím poprvé.
    ---časopisi měli být jako dárek. takhle ale vypadaj jak kdyby je měl někdo na záchodě 4 roky.

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za expedici, Vaší kritiku jsem předal pověřeným osobám v expedici. Plně věřím, že se to již nebude opakovat.

    Omlouvám se, zboží můžete samozřejmě vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím o žádných
    • všechny, které vás napadnou při koupi zboží

    zklamání, zboží nedodáno ani po 30 dnech od objednání, bez jakékoli reakce obchodu

    Reakce obchodu spirit obchod

    Vážený pane Jiří,
    zboží jsme Vám nedodali, protože jste ho neuhradil. Na objednávce jste zadal jako způsob platby "předem na účet". To znamená, že zboží se zaplatí předem a my po připsání platby na náš účet zboží zašleme. Objednávku jste dělal 24.3.2015 a v zápětí jsme Vám poslali email s číslem účtu. Do dnešního dne platba nebyla připsána a tak jsme ho ani nemohli odeslat. Nemůžeme odesílat na dobírku když to není uvedené v objednávce.

    Přejeme hezký den.
    Spiritobchod.cz

    PS: doporučuji kontrolovat údaje před odesláním objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velká nevýhoda - v balíčku bylo MNOU NEOBJEDNANÉ zboží, které ovšem bylo nafakturováno. Pokud se jednalo o dárek, proč ho musím platit! Z tohoto důvodu již nebudu v tomto obchodě nakupovat.

    Reakce obchodu spirit obchod

    Dobrý den paní Jano, velice nás mrzí tato chyba. Samozřejmě že se jednalo o dárek pro Vás, ale omylem jsme zapomněli dát 100% slevu na toto zboží (chyby se bohužel stávají každému z nás). 22 korun (hodnota dárku která byla účtována) Vám samozřejmě vrátíme zpět. Je nám líto, že jste se nám ihned po převzetí a zjištění této nesrovnalosti neozvala. Mohli jsme vše ihned vyřídit a uvést vše na pravou míru.

    Věřte, že to z naší strany nebyl úmysl. Nechceme si kvůli 22 Kč kazit pověst - to nám opravdu za to nestojí.

    Ještě jednou se omlouvám a přeji hezký den.
    spiritobchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • doporučuji věnovat větší pozornost aktualizaci dostupnosti zboží