Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, vše fungovalo do chvíle, než vzniknul první problém. Podotýkám, že jsem u této firmy za poslední roky utratil přes 200000Kc.Potreboval jsem dovézt matraci dopravou spíme,neslo to. Jsem invalidní a zásilku neunesu,kdyz mně jí doručí k vratum. Potřeboval jsem posunout termín dodání, nešlo to. Zasilka byla při přepravě poškozena, a tak se vracela. 2. Pokus o dodání zkončil opět poškozením dvou obalů. Vzniknul problém při předání, kdy přepravní firma nechtěla, v rozporu s instrukcí "spíme" Potvrdit poškození obalů. Problém měl vyřešit manažer Spíme, který mně sdělil, že o takové zákazníky nestojí!!!!!!!!!!?? Opravdu firma Spíme nestojí o zákazníka, který u ní utratí více jak 200000kc??????????????????

  • Určitě obchod nedoporučuji co se roštů a postelí týče. Zakoupení dopravy s montáží na Moravu je skoro nemožné bez půl ročního čekání. Obrovské zklamání ve všech bodech. A pro jistotu mi nebyl ani odeslán e-mail, abych mohla napsat recenze.

  • Dobrý den,

    obchod nedoporučuji.
    Po objednání postele, roštů a matrací a zaplacení 50% zálohy dne 13.7. 2022 v kamenné prodejně v Plzni nám byl dán termín dodání za 12 týdnů 11.10. 2022.
    Tento termín nám byl i potrvzen paní Vaňkovou před uhrazením doplatku, zbylých 50% celkové ceny.
    Přišlo nám potvrzení o platbě a druhý den informace, že zboží nebude dodáno v domluveném termínu 11.10. z důvodu živelné pohromy v jejich provozovně.
    A tak máme vydržet další 2-4 týdny.
    Když jsme volali na kamennou prodejnu, paní Vaňková nám řekla i poslala SMS, že zjistí kdy bylo dáno do výroby.

    Jednání obchodu se jeví jako podvodné.
    Pokud měli živelnou pohromu na své pobočce, bylo by slušné upozornit na delší termín dodání předem a ne převzít doplatek za zboží a termín dodání nedodržet.

    Zvažujeme podat trestniho oznámení pro podvodné jednání a podnět pro ČOI.

    Hlinkovi

  • Nezlobte se na mě, ale vy jednoduše klamete zákazníka, který by u vás jinak třeba rád utratil peníze. Vybíral jsem si pečlivě na vašich stránkách postel, rošty, matrace a polštář, objednávka skoro za 30 tisíc. A všechno bylo SKLADEM, zaplatil jsem. Druhý den mi voláte, že vlastně SKLADEM tu postel v mnou vybrané barvě nemáte, řekl jsem tedy, že si vyberu jinou barvu, kterou máte skladem, ale v podstatě jste mi řekli, že i tak budu na postel čekat skoro měsíc, protože pokud si pro to všechno nedojedu osobně, tak nějaký přepravní box momentálně nemáte, takže by mi to doručoval dopravce až někdy v červenci. Takhle funguje vaše česká firma?

    Ráno mi kvůli objednávce volá paní s takovým tóne, že to snad ani není možné. Zřejmě jsem jí svou objednávkou obtěžoval, buď měla hodně blbej den nebo se neumí ani slušně chovat k zákazníkům. A jestli máte napsáno SKLADEM, ale vlastně to znamená "je to jen na oko, abychom vás dostali, podívejte se ještě raději někam do podrobností" tak pak tedy tu postel skutečně skladem máte.

  • Zdravím, jak vidím, tak tu všechno funguje. Mám tedy dotaz na zakázku č. 1909524, která měla termín 6.12.2019. Na stránce sledování zakázky je setrvalý stav "vyrábí se" a přesto na můj kontaktní mejl zatím nepřišlo žádné vysvětlení, co že se děje.
    Předem děkuji za vysvětlení.

    • 9.12.2019 po 13 hodině došlo ke změně stavu "naskladněno", tak snad už..

    • 11.12. dopoledne dodáno. Takže celkové hodnocení obchodu 85%, bo zboží je bez chyby, doprava společností IN-TIME bez chyby, jen informace od prodejce nejsou bez chyby.. třeba měli zákazníka informovat, že doprava má technické problémy na depu a zboží může být dodáno se zpožděním (pokud to nevěděli, dopravce to má pověšené na webu).

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaši objednávku. Prosinec je nejexponovanější měsíc v roce co se počtu objednávek týče a proto se moc omlouváme. Mrzí nás, že byla Vaše objednávka doručena se zpožděním.

      Vaši objednávku jsem prověřoval a došlo k několika "souhrám náhod", které určitě nemá cenu "rozpitvávat" či přesouvat odpovědnost na jiné subjekty. Z mého pohledu Vám děkuji za podnět k vylepšení našich služeb, aby každý zákazník dostal maximum informací.

      Děkuji Vám za pochopení a přeji PF 2020.

      S úctou,
      Jiří Adamec, Spíme.cz

    • Dobrý den, děkuji za odpověď a i Vám přeji štěstí.
      S pozdravem Jiří Unger
      p.s. přiznávám, že běžně u mě pár dní nevyvolá hysterickou reakci, ale očekával jsem milou návštěvu, která byla nucena přespat na vypůjčených matracích ;-|

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Dodáví včas, ochota a spokojenost s kvalitou postele i matrací