Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pro svojí přítelkyni jsem zakoupil prsten z chirurgické oceli, přičemž v popisu výrobku bylo uvedeno, že je prsten vyroben z kvalitní chirurgické oceli. Proto jsem si ho objednal a přítelkyni u příležitosti našeho výročí předal. Jelikož jsem se přesně netrefil do velikosti prstenu, informoval jsem se, jakým způsobem lze provést jeho výměnu. Bylo mi řečeno, že připadá v úvahu pouze odstoupení od smlouvy a prsten zaslat zpět, což jsem udělal. Pouze uvádím, že přítelkyně měla prsten na ruce jeden den, byl zcela nepoškozený. Po několika dnech, kdy byla zásilka doručena eshopu, mi přišel email, že akceptují mé odstoupení od smlouvy, ale jelikož byl prsten mechanicky poškozený, bude mi buď vrácena částka 1 kč na účet (prsten stál 1.500,- Kč) nebo mi bude prsten zaslán zpět, jelikož byl již s ohledem na jeho poškození neprodejný. Samozřejmě přílohou emailu byly fotografie poškození prstenu, kdy podle prodejce byl prsten poškozen mechanicky, což jsem zcela jistě vyloučil. Na mé tvrzení o nepoškozeném prstenu při jeho odeslání nikdo nereagoval, já jsem si bohužel prsten při jeho odesílání zpět prodejci nevyfotil, nepovažoval jsem to za nutné, jelikož byl bez jakéhokoliv poškození a eshopu jsem důvěřoval. Proto doporučuji se vyhnout webu šperky.cz nebo v případě odesílání zakoupeného zboží v případě odstoupení od smlouvy si toto řádně zadokumentujte, aby vám případně nepodsunuli poškozené zboží, jak se to pravděpodobně stalo v mém případě, což ale bohužel nemůžu dokázat. www.sperky.cz - NEBRAT!!!!

  • Dobry den. Na eshopu Sperky.cz jsem zakoupil nahrdelnik Guess. Pred nakupem jsem psal na info obchodu, abych se ujistil, ze je nahrdelnik opravdu vyroben z chirurgicke oceli, protoze je prytelkyne alergicka na tvz. bizuterii. Z obchodu mi prislo ujisteni, ze je nahrdelnik vyroben z chirurgicke oceli. Po cca 4mesicich a prvnich vedrech, kdy se pritelkyne opotila na krku je osypana a nahrdelnik zmenil barvu na oranzovou. Skoda, ze sem nemuzu dat foto. POZOR NA TO CO VAM PRODAVAJI A JESTLI MUZETE KOUKNETE SE JINDE. PRODAJI VAM COKOLI, JEN ABY VYDELALI. PODVODNICI

  • Nevrátili mi peníze za prodlouženou záruku.
    Zjišťoval jsem si veškeré informace na České obchodní inspekci a jsou povinni peníze vrátit.
    Jedná se o službu související se zakoupeným zbožím a v tomto případě nebyla služba využita.
    Bylo by mi trapné nevrátit peníze ve 14 denní lhůtě za něco,
    co zákazník nespotřebuje(v tomto případě prodlouženou záruku).
    Jsou to prostě podvodníci.
    Myslí si, že když si to napíší do podmínek, tak to platí.
    Dle zákona se jedná se o neplatné ujednání.
    Navíc zákazník je naštvanej a oni vydělají pár korun navíc.
    Dejte si na tento eshop prosím pozor.....

  • Dobrý den už si s vami píšu pres 3 měsíce ohledně reklamace napsali jste mi 10.7 2018 že mi byli zaslané penize na účet do dnešního dne mi nepřišlo nic jak to vyřešíte??? Děkuji


  • Nakupovala jsem.několikrát,v tomto.případě vše ok.
    Ovšem pokud nedošlo k reklamaci prstenu u kterého vypadl kamínek.Obchodník se projevil ...nefér jednání,měsíční dopisování mailem,chtěla jsem vyměnit zboží ua jiné,pokaždé mi přišla jiná odpověď,jednou kladná že mmi vymění zboží a já doplatím rozdíl,s tím jsem samozřejmě souhlasila,ale jako konečný verdikt...zakoupený prsten stál 260 kč,poštovné 89 kč,tj.349 kč, z toho ofečteny věrnostní body 99 kč = zboží 161 kč +poštovné,oeslání vadného zboží 95 kč,
    Podle zákona by mi měli vrátit celých 349 kč nebo výměnou zboží v této hodnotě.Posla jsem jím přílohový dopis že porušují zákonem stanovené podmínky o plné náhradě.mezi tím mi přišlo na účet 99 kč jako náhrada za nakoupené zboží.V mailu mi bylo sděleno že mi darovali body a krabičku a toto si tedy odečítají z celkové částky.Počty mi nějak nesedí.Co se týče reklamací,považuji jejicch jednání za jeden velký poraz .Handrkovat už se s nimi.nebudu,přemýšlím.o oznámení postupu obchodní inspekci.Dagmar Šnajdrvindová
    Registrovaná u tohoto obchodu

  • S objednanými produkty jsem velmi spokojená, dodání proběhlo v termínu a zboží je vysoce kvalitní. Navíc můžu na nákup využít i cashback přes https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/sperky.cz?doporucuje=katia , což je ohromná výhoda, protože takhle dostanu 10 % z nákupu zpátky :)

  • Bohuzel musim vsechny kupujici upozornit,ze krome nekvalitniho zbozi,neni v poradku ani jednani firmy.Nedavno jsme resil reklamaci,kolegyne na jejich lince slibi,ze jina kolegyne,ktera puvodne posilala email ohledne reklamace se urcite ozve za chvili.Nikdo se samozrejme neozval a tak ja ani reklamaci nevyresil a jen jsem prisel o penize za volani na vyreseni,ktere mi sice bylo slibeno ale zadne neprobehlo.Jirka Usti

  • Jak si tak pročítám diskusi, tak bych se chtěl zda neznáte e-shop www.goldalmond.cz. Rád bych tam objednal zboží, ale raději si zjišťuji více info. Mají pěkné výrobky a taď tam je akce doprava zdarma...

  • Dobry den, chci jen predlozit realny priklad ostatim, jak se muze nekdy chovat obchod, jenz hodnoti ostatni na 96%. Zaujal me jeden nahrdelnik (cca 1700kc) a tak jsem ho objednal 18.11. Emailem mi byl prisliben termin dodani do 8.12. (12.12. jsem ho chtel predat zene) 7.12 mi volal operator, ze zbozi neni a ani nevi, kdy bude. V mych ocich se jedna o § 209 zákona č. 40/2009, podvod - uvedeni v omyl. Kdyby prodejce totiz uvedl u zbozi, ze nevi, kdy ho muze dodat, nikdy bych si ho samozrejmne nekoupil. Ale to by asi nevypadlo moc hezky. Nemyslim si, ze se timto neco zmeni (hlar zustane hlarem) a mozna toto bude smazano spravcem, ale .... Nedelejte proto chybu ani vy, ze uverite prodeci sperky.cz jako ja. Protoze omluva "je nam to lito" mi v tomto pripade pripadla jako vysmech.

  • Dobrý den, prosím o informaci, na jaké jméno byla Vaše objednávka.

    Společně se domluvíme na dalším postupu.

    Martina Dostálová Dis.
    zákaznické oddělení sperky.cz - VIVANTIS a.s.

  • Dobrý den,minulý týden jsem objednávala řetízek od Vás,bylo tam napsáno,že zboží dorazí ve čtvrtek 11.12.,bohužel mě nikdo nekontaktoval,zda dorazila platba či kdy bude řetízek poslán.Dost mě toto chování z Vaší strany mrzí.

  • Zaninka: Dobrý den, krabička na náušnice byla zaslána na Vaší adresu, zítra můžete zásilku očekávat. Prosím, informujte nás, jakmile Vám zásilka bude doručena.

    Budeme rádi, pokud se na nás opět s důvěrou obrátíte.

    Martina Dostálová Dis.
    zákaznické oddělení sperky.cz - VIVANTIS a.s.

  • Dobry den,před 14 dny jste napsali,ze mi pošlete krabičku na náušnice zdarma,aby jste si zachovali mou přízeň.Mohu vědet proč ještě nepřišla ? :) děkuji

  • Dobrý den,
    Před chvíli jsem Vám odeslal škaredej email,že jsem Vás omylem obvinil, že jsem nenašel v balíčku nahrdelník.
    Byl omylem zapaden mimo krabičku.

    Velmi se tedy omlouvám za tuto zprávu.

    Petr Svoboda

  • Objedanl jsem si nahrdelník. Vybalil krabičku a v ní jsem nenašel nic. Tohle hodlám hodně dramaticky řešit..... pokud se nedozvím co se stalo, volám policii.