Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nevyplnují záruční listy ani datum prodeje/bez razítka /podpisu

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den,
    záruční listy nevyplňujeme, stejně jako většina internetových obchodů (máme to uvedeno v obchodních podmínkách). Zákazník ho dostává pouze z toho důvodu, že je součástí návodu k obsluze, který být dodán se zbožím musí. Pro případ reklamace má každý zákazník fakturu - doklad o koupi zboží.
    Nedošlo k žádnému pochybení na naší straně.

    Lenka Páslerová, správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží dorazilo nevhodně zabalené a tudíž poškozené
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání.

    Zboží bylo již rozbalené a amatérsky přelepené, navíc nebylo v originál krabici, ale krabice byla použita od čerpadla typu Multi TP 1000 (proč asi ????). Vůbec to ve mně nebudí důvěru. Zboží jsem odzkoušel a jelikož vypadalo jako nepoužité a bylo funkční, dále jsem neřešil (např. reklamací), což by mně zase stálo peníze spojené s vracením zboží (takový je bohužel "vychytralý systém").
    Pozn.: Jen velmi málo seriózních e-shopů uhrazuje náklady spojené s reklamací (např. za poštovné), což ale pokládám za logické (proč bych měl já jako zákazník nést náklady za "aušus").

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den,
    v našem obchodě jste zakoupil čerpadlo Multi TP 800. Krabice je společná pro čerpadlo Multi TP 800 a Multi TP 1000, z jedné strany krabice je označení jednoho čerpadla a z druhé strany krabice je označení druhého čerpadla. Takže krabice je originální. ZBOŽÍ JE SAMOZŘEJMĚ NOVÉ A NEPOUŽITÉ. Každé čerpadlo či jiné zboží se u nás vyndává z krabice už při příjmu zboží na sklad a kontroluje se, že je nepoškozené. A podruhé se vyndává z krabice při expedici zboží k zákazníkovi, kdy je zboží baleno a krabice vystýlány obalovým materiálem, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě, k čemuž i přes veškeré naše úsilí občas dojde. Takže si vyprošujeme nařčení z "vychytralého sytému" a "aušusu".
    Lenka Páslerová, správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobre zabalene drobne zbozi
    • Rychlost dodani zbozi
    • Ochota resit reklamaci
    • Rychle dodani nahradniho zbozi
    • Nedostatecne zabalena tlakova nadoba
    • Zpocatku podrazdena reakce na reklamaci
    • Dodana nahradni tlakova nadoba opet promackla

    Muj prvni a zaroven posledni nakup v tomto obchode.Diky dodani nahradni tlakove nadoby opet poskozene v tom samem miste jako byla u te prvni. Obchod ztratil duveryhodnost.

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a omlouváme se za problémy, které způsobila přepravní společnost. Bohužel musím konstatovat, že v jednom týdnu nám přepravní společnost rozbila 3 zásilky, z toho dvě byly Vaše. Za 8 let fungování našeho e-shopu je to myslím poprvé, co se stalo, že byla poškozena i nová zásilka zaslaná zákazníkovi jako náhradní za poškozenou. Velice nás to mrzí, protože se snažíme dělat vše proto, aby naši zákazníci byli spokojeni a rádi se k nám vraceli.
    Lenka Páslerová, správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nedoporučuji těm, co si objednávají více kusů jednoho typu zboží. Mohlo by se vám stát to co mně, že mi poslali dvě rozměrově zcela odlišná sítka 6/4“. Dokonce přiznali, že to tak dělávají běžně. Pokud budete chtít, aby dodané zboží téhož typu bylo stejné, tak jim to musíte dopředu několikrát zopakovat, sami se vás na to nezeptají.

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Vážený pane,
    objednal jste si 2 kusy sací sítko 6/4" a ta jste také obdržel. Bohužel jsme měli skladem 2 poslední kusy a každé sítko bylo jinak dlouhé. Obvykle je sací sítko ponořeno hluboko ve studni a zákazníkům je jedno, jak je sítko dlouhé, ani délku sítka nikde v popisu sítka neuvádíme. Tudíž nám nepřišlo důležité se dotázat, zdali odlišná délka vadí.
    Pokud tvrdíte, že jsme Vám řekli, že to tak děláme běžně, tak NEŘÍKÁTE PRAVDU. Já Vám napsala, že "obvykle je zákazníkům jedno, jaký má sací koš délku" a že Vám sací koše můžeme vyměnit za dva stejné, neboť jsme mezi tím naskladnili nové. To jste ale odmítl.
    Lenka Páslerová, správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nerezové čerpadlo s rezavými číslicemi (!!!!????)
    • Lehce podrážděná komunikace po následných dotazech, dotaz o rezavých číslech nezodpovězen (že by zatajená repase čerpadla?)

    Mírné rozpaky.....

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den,
    objednal jste si o u nás čerpadlo bez jakékoliv předchozí konzultace či dotazu. Po obdržení čerpadla jste mi zaslal několik emailů s dotazy ohledně dalších potřebných dílů k instalaci čerpadla a já všechny Vaše dotazy zodpověděla. Pokud jste si myslel, že tyto díly jsou součástí dodávky čerpadla, myslel jste si to špatně. Žádná taková informace u čerpadla není a žádné takovéto příslušenství není součástí dodávky čerpadla.
    To, co nazýváte podrážděnou komunikací, bylo moje konstatování, že kdybyste s námi konzultoval Vaše potřeby před objednáním čerpadla, mohl jste dostat dodávku kompletní dle Vašich představ.
    Vaši zmínku (nikoliv dotaz) o rezavých číslech na čerpadle jsem v emailu přehlédla. V žádném případě ale neprodáváme repasovaná čerpadla, jak se zde snažíte naznačit.
    Lenka Páslerová, správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • až v návodu jsem se dočetl, že žací strojek lze používat 15 minut a potom nechat schládnout

    žací strojek na hraní jsem nepotřeboval - domnívám se že za 3 400 Kč je lepší koupit elektrickou sekačku - více méně tento strojek považuji tak trochu za klamavou reklamu.

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den,
    uvedené hodnocení - stížnost byste měl asi směřovat k výrobci sekačky, my jsme pouze prodejce.
    Ve vyřízení Vaší objednávky jsme nepochybili, tedy pokud je mi známo, nerozumím proto negativnímu hodnocení našeho obchodu.
    Lenka Páslerová - správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • způsob platby

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den,
    nerozumím zápornému hodnocení našeho obchodu. Tento zákazník si objednal náhradní díly na sekačku a jako způsob platby SI SÁM VYBRAL PLATBU PŘEDEM. V objednávce si samozřejmě mohl vybrat z platby na dobírku nebo předem jako každý jiný zákazník. Na jemu zaslaný e-mail s pokyny k platbě do dnešního dne nereagoval a dává nám toto negativní hodnocení.
    Lenka Páslerová - správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • Spatneho dopravce

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Na základě častých stížností zákazníků jsme v září 2014 změnili přepravce. Zásilky nyní zasíláme společností PPL a věříme, že změna přispěje ke spokojenosti zákazníků.

    Lenka Páslerová - správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dostupnost na trhu a cena
    • Nepřišla vodárna ve stejném provedení jako na internetu, chybí zde český návod na použití a také postrádám záruční list. Dále jsem nebyl spokojen s formou výplně krabice kolem samotné vodárny a to konkrétně nalámaný polystyren, až rozdrcen a napadán i ve výstupech do čerpadla nejsou nijak uspokojivé faktory přepravy.

    Obchod ve výsledku není špatný, jen by to chtělo doladit konkrétní sortiment do přesné podoby jak přijde k zákazníkovi a co vše má objednávka v balení obsahovat.

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Vážený pane,
    mrzí nás, že jste nebyl spokojen, musím ale na Vaše hodnocení reagovat. Objednal jste si vodárnu JET 100 A (a) / 50 L a tuto jste obdržel. Parametry a popis vodárny odpovídají skutečnosti, na internetu je vodárna červená, Vám přišla modrá. Foto jsme převzali od dodavatele. Jinou barvu na illustračním fotu ale nepovažuji za závadu (pokud se ovšem nejedná o dekoraci do bytu). Návod k použití včetně záručního listu a faktury je VŽDY PŘILOŽEN U ZBOŽÍ nebo je vše nalepeno na krabici. Pokud jste doklady nenašel, měl jste zavolat nebo napsat a byly by Vám obratem zaslány kopie. Co se týká balení vodárny - jak jsem Vám již řekla telefonicky, domácí vodárna je kompletována z nádoby, čerpadla a příslušenství, neexistuje tedy žádné originální balení na vodárnu. Náš pracovník balení dělá vše proto, aby při přepravě nedošlo k poškození vodárny, což se také nestalo. Pokud byl napadán polystyren ve výstupech čerpadla, je to špatně, na čerpadle by ale měly být tyto výstupy zaslepeny víčky. Pracovník balení tedy dostal dnes pokyn tato víčka ještě přelepovat lepicí páskou, aby nemohla vypadnout.
    Přeji hezký den.
    Lenka Páslerová - správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod není výhodný
    • Vysoká dodací cena

    Rozmyslete si a dobře si spočítejte, kolik zaplatíte při dodání.

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den paní Malá,
    pokud si na e-shopu objednáte maličkost za 69,- Kč, těžko můžete předpokládat, že vám bude zaslána "zadarmo" a nebudete platit poštovné. U těchto maličkostí nabízíme zvýhodněné poštovné 89,- Kč při platbě předem, které jste nechtěla využít.
    Přeji hezký den.
    Lenka Páslerová - správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabídka zboží,která v tomto sortimentu není v jiných nabídkách internetového obchodu.
    • Přepravní firma GEIS Parcel CZ má na internetu nepřehledné stránky. Složité vyzvednutí zboží v Ostravě.

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den, pane Muroň,
    nerozumím tomu, proč dáváte našemu obchodu záporné hodnocení. Na Váš dotaz ohledně servisu a záruky jsme Vám odpověděli obratem (do 10 minut po obdržení dotazu) a zboží bylo odesláno v den obdržení objednávky. Pokud jste měl problém s přepravcem, za to náš obchod nemůže, navíc osobní vyzvednutí zboží na depu přepravce není standardní postup.
    Hezký den.
    Lenka Páslerová - správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Standart
    • Nedodal záruční list ani návod k obsluze.

    Poněkud dražší zboží oproti ostatním obchodům stejného zaměření.

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den,
    záruční list u zboží již být dle našich zákonů nemusí, stačí prodejní doklad a ten jste se zbožím dostal (faktura - daňový doklad). Co se týká návodu k obsluze - měl by být přiložen u zboží, pokud ne, omlouváme se, zřejmě ho pracovník balení zapomněl ke zboží vložit. Pokud byste se ozval, že Vám návod chybí, poslali bychom Vám ho e-mailem.
    Lenka Páslerová - správce e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • poštovné dražší než zboží.

    Reakce obchodu SOS-Shop

    Dobrý den,
    ke dni 06.08.2013 jsme zlevnili přepravné pro malé zásilky, což byl Váš případ, tak snad bude nyní příjemnější nakupování.
    Ke snížení ceny mohlo dojít díky dohodě s přepravcem a úpravě ceny z jeho strany.
    Lenka Páslerová - správce e-shopu