Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Absolutně nekomunikují
  • Potahy jsou nekvalitně ušité

    Reakce obchodu Sofashop.cz

    Dobrý den, Jaroslave,
    děkujeme Vám moc za Vaši recenzi, bohužel kvalitu výrobku nemůžeme ovlivnit, ale jste první, kdo si stěžoval na kvalitu těchto potahů i přes to, že jsme jich prodali spoustu. Tímto se omlouváme, že jsme Vás úplně neuspokojili a věříme, že při příštím nákupu proběhne již vše dle Vašich představ.

    Ještě jednou děkujeme a přejeme hezký den.

    S pozdravem

    Martina Borecká
    Sofashop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednal jsem zboží, které bylo v e-shopu na skladě ihned k dodání, zaplatil online. Následně mi bylo sděleno že zboží na skladě není a nebude, peníze mi za 3 dny došly zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neskutečně dlouhá (oproti jiným e-shopům) dodací doba

    Nic moc. Po zaploacení začal komunikovat až na můj dotaz v jakém stavu je moje objednávka

    Reakce obchodu Sofashop.cz

    Dobrý den pane Křovina,
    ihned po objednávce odchází zákazníkovi a odešla i Vám zcela automaticky zpráva o přijetí objednávky. Následně odchází v době přípravy objednávky zákazníkovi zpráva o vyřizování objednávky- odešla i Vám. Jakmile je zásilka předána dopravci, odchází zákazníkovi a tedy i Vám odešla zpráva o předání zásilky dopravci a vše je zakončeno zprávou o dokončení objednávky s uvedením čísla přepravního listu, aby si každý zákazník mohl zjistit, v jaké stavu se zásilka nachází. Toto vše jste obdržel. Vaše hodnocení se tedy bohužel nezakládá na pravdě a zřejmě jste měl v době psaní recenze jen špatný den.

    S pozdravem
    Jiří Borecký
    Sofashop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Špatné příslušenství,po urgenci k mé spokojenosti vyměněno zdarma.
    • Neoriginálně zabaleno,ulomený jeden držák,pokřivený plech. Jedná se o kuchyňský dřez.

    Reakce obchodu Sofashop.cz

    Dobrý den, Radomíre,
    děkujeme Vám za Vaše hodnocení, velice se omlouváme za vzniklé komplikace, věříme, že při příštím nákupu u nás proběhne již vše v naprostém pořádku.

    Ještě jednou děkujeme a přejeme hezký den.

    S pozdravem

    Martina Borecká
    Sofashop.cz

    • + udržujete zákazníka v naději , že by třeba zboží mohl někdy dostat - a naděje umírá poslední.Každopádně jsem zatím ušetřila peníze - to je super , jsem důchodce a každá kačka dobrá.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to skoro čtrnáct dní a zboží doposud nedorazilo!

    Viz výše. Dalšího komentáře netřeba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám zboží objednané přes měsíc,to se nedělá.Zvažuji ,že objednávku stornuji,pokud ji nedostanu v pondělí. V pondělí obědnávku stornuji.